Hervannan S-Marketin uusi huijaava hinnoittelu

Anonyymi-ap

Ostin juuri äsken lihatiskiltä lämmintä valmisruokaa kerta-annoksen muovirasiaan.
Paistetun kalapalan ja muusia samaan rasiaan.

Aikasemmilla kerroilla aina muusi ja kala on punnittu erikseen kahdelle hintalapulle ja rasin kokonaishinnaksi tullut 8-9 euroa.

Nyt ei punnittu erikseen ja kerta-aterialle tuli hintaa yli 16 euroa.
Yritin selittää myyjälle, että punnitsee tuotteet erikseen, mutta hän vetäisi muovikalvon rasian päälle, eikä selitellyt enempiä.
Muusille tuli aika kova hinta.

En kehdannut jättää pakattua annosta sinnekään kun kiire oli ja mulla on varaa maksaa tuplahintakin.

Jatkossa en kyllä sitä virhettä tee, että menisin kyseiseen kauppaan.

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinuna tekisin palautteen ja vaatisin hinnan palautusta kun noinkin iso heitto.

• Anonyymi

Möivätkö vielä lohifilettä 9,90e/kg hintaan? On nimittäin halpaa.

• Anonyymi

Ei myyneet

Noin pari viikkoa sitten ostin sieltä tarjouksessa ollutta savukirjolohta.
        Siitä jäi osa syömättä kun ei ollut kunnolla kypsä, josta johtuen ei irronnut kaikista ruodoista.

Valittaminen S-Marketeihin on lähesd mahdotonta.
        Jokin aika sitten ostin Kaukajärven S-Marketista muutaman kalapalan, jotka jäi kokonaan syömättä erittäin voimakkaan suolapitoisuuden vuoksi.

Yritin netin kautta turhaan valitta, kun olisi ensin pitänyt liittyä jäseneksi.

• Anonyymi

Täällä ei ole sellaista tiskiä. Ainoastaan on valmisruuat pakkauksessa, joiden hinta on tähtitieteellinen, köyhät eivät niitä ostele. Paitsi halvimmissa on huonolaatuisia eri hyllyllä, tuskin ravinteikasta.

• Anonyymi

Kyllä Hevannan S-Marketista saa lämmintä valmisruokaa tiskiltä suoraan rasioihin, mutta nyt joutui muusistakin maksamaan lähes paistetun kalan hinnan.

Päivän lopulla heillä on tapana laittaa ne paketteihin ja myydä ne valmiiksi pakattuina ja hinnoteltuina.

• Anonyymi

Miksi te sitten käytte siellä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe