Vihamielisyys muita Jeesukseen uskovia kohtaan

Anonyymi-ap

on lihan teko, kadottava synti. Itse pidän muita Jeesukseen uskovia sisarinani ja veljinäni, vaikka he joissakin kohdin ajattelevatkin toisin kuin minä.
En ymmärrä, mikä laittaa vihaamaan muita. Onko siinä jotain traumaattisia kokemuksia takana vaikuttamassa?
Vihaavaisen ihmisen pitäisi rukoilla katuen Jumalaa ottamaan sellaisen synnin pois. Jeesushan tuli tekemään tyhjäksi perkeleen teot.

75

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä! Perkele käyttää katkeria ihmisiä vihansa kylvämiseksi.

    • Anonyymi

      ”Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.”
      Joh 13:34

      • Anonyymi

        Aamen aamen aamen!


    • Anonyymi

      Varsinkin näin joulun aikaan erittäin valitettavaa, mutta muutenkin, kun maailmassa leijuu 3. Maailmansodan uhka!

    • Anonyymi

      Eihän pelkästään ole maailmansodan uhka, vaan maailma on sodassa. Jos eivät kaikki käytännössä, niin kaikki tekevät aseita niin paljon kuin pystyvät ja varustautumavat sotaan ja antavat niitä muille jotka sotivat. Sota pyörittää maailmaa.

      Mutta nyt on vain sattunut käymään näin kulttuurievoluution suhteen. Ei tullutkaan sivistynyttä ihmistä, joka viisaasti miettii miten asiat on hyvä tehdä järkevästi, vaan tuli sotahullu ihminen, joka pienenkin erimielisyyden vuoksi on valmis tappamaan toisensa. Eikä syy voi olla satuolentojen jos niitä ei ole olemassa.

      Joten ei ihme jos ihmiset vähän kinastelevat. Sotien pitäisi ensin loppua ja ihmisen muuttua ennen kuin tilanteeseen tulee muutos oli Joulu tai ei. Katsotaan tilannetta uudestaan miljoonan vuoden kuluttua, onko tapahtunut käänne parempaan, vai vielä hullumaksi on meno mennyt.

      • Anonyymi

        Ihmisten pahuus ja välinpitämättömyys vain pahenee.
        Ilman Jeesusta Kristusta ihminen tuhoutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten pahuus ja välinpitämättömyys vain pahenee.
        Ilman Jeesusta Kristusta ihminen tuhoutuu.

        Se on totta.


    • Anonyymi

      Kristittyjen kirkkojen ei kannattaisi laskea uudestikastajia, harhaoppisia jenkkilahkoja sisälle kirkkoon.

      Harhaoppisten lahkolaisten kanssa ei pidä veljeillä.


      Tit. 3:10

      Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

      • Anonyymi

        Sinua on kyllä varmasti varoitettu ja ojennettu kymmeniä kertoja herjaamisesta ja valehtelusta.

        Oletko ajatellut liittyä niihin lopunajan vainoajien sakkiin, kun kristittyjen vainot alkavat?
        Sinulla on sellaiseen ainakin sopiva vainohenki.


      • Anonyymi

        On kyllä yritetty sinua karttaa.


      • Anonyymi

        Pysy vaan poissa kirkoista.


    • Anonyymi

      Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan Pojaksi.
      Ei se pelkkä usko tee ihmisestä Kristittyä.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      • Anonyymi

        Oikein sanoit!
        SIKSI: tee parannus vihastasi ja valheistasi!


      • Anonyymi

        Ei se Lyydiakaan itse itseään uskovaksi ("pistis") julistanut.

        Koko perheen ja oman kasteen jälkeen vasta Lyydia alkoi kyselemään, pitävätkö apostolit nyt häntä uskovaisena (pistiksenä).

        Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.
        Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä."


      • Anonyymi

        Onko Joh 3:16 tuttu?


    • Anonyymi

      Raamatussa Kristukseen kastettuja alettiin kutsua uskoviksi, kreikaksi "pistis".

      Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin ja minkä lahkon uskoon tahansa, mutta eivät he ole oikeita uskovia, vaikka niin julistavat.

      • Anonyymi

        Silloin kun joku julistaa itse itsensä uskovaksi, niin varoa sellaista ihmistä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun joku julistaa itse itsensä uskovaksi, niin varoa sellaista ihmistä pitää.

        Jaak.2
        Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak.2
        Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön.

        Pelkkään omaan uskoon autuuttavana tekijänä luottaminen on sitä hiekalle rakentamista.

        "Jokainen, joka kuulee nämä sanani mutta ei tee niiden mukaan, on kuin tyhmä mies, joka rakensi talonsa hiekalle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun joku julistaa itse itsensä uskovaksi, niin varoa sellaista ihmistä pitää.

        Uskovat ovatkin maailman kurjimpia ihmisiä.
        Siksi he niin paljon tarvitsevatkin Jeesus armahtajaksi ja auttajaksi. Ilman Jeesusta he joutuisivat iankaikkiseen kadotukseen.
        Minäkään en pärjää ilman Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkään omaan uskoon autuuttavana tekijänä luottaminen on sitä hiekalle rakentamista.

        "Jokainen, joka kuulee nämä sanani mutta ei tee niiden mukaan, on kuin tyhmä mies, joka rakensi talonsa hiekalle."

        Uskova ei turvaa omaan uskoon, vaan Jeesukseen. Siinä on ISO ero.


    • Anonyymi

      Ihminen kun itse rakentaa uskonsa ja oppinsa, niin ei se tietenkään vie taivaaseen. Jumala se ihmisen pelastaa eikä omat teot eikä se että näkee muiden olevan eksyneitä. Ei sillä tikapuita taivaaseen rakenneta.

      Pelastus on siinä että uskoo Jeesuksen sovittaneet synnit ja lain kirouksen ristillä ja pyytää nöyrästi anteeksi syntejään sekä tunnustaa että omat hurskaus ja viisastelut ovat vain likainen vaate Jumalan edessä. Niin saa vanha synnit anteeksi ja sitten Jumala armossaan lahjoittaa Pyhä Hengen, jossa uudestisyntyy ja kasvaa Jumalan lapseksi siten ettei enää sitä anteeksipyydeltävää ole enää niin paljon eikä tarvitse mitään keinotekoisia temppuja pelastukseen eikä muiden alentamista että itse ylenisi.

      Pelastus on siis Jumalan teko, mistä ei voi ylpeillä eikä sitä voi toiselle tarjota kuin tarjottimella että ota tämä herjaava oppi, niin olet taivastiellä. Mutta uskoa siihen täytyy, että sellainen on mahdollista. Ei se tapahdu jos sitä vain herjaa Jumalan pelastussuunnitelmaa.

    • Anonyymi

      Jumala ei hylkää janoista ihmistä, joka kompuroi uskonsa alussa, vaikka ei heti mikään teologian tohtori olisikaan. Me kasvamme kristityiksi yksilöllisesti, prosessi on pitkä. Pääsääntöisesti Pyhä Henki johdattaa ja valaisee olkeaan optimaalisesti. Myös asiallinen ja positiivinen, kristittynä horjumattomaksi kasvanut, ihmeiden ja merkkien havaitsija, on kullan arvoinen noviisille. Älkäämme aliarvioiko Jeesuksen rakkautta vielä "maitoa" tarvitsevia kohtaan. " Vahvaruoka" tulee aikanaan. Ehkä me " luutuneetkin "saamme vielä heiltä uutta raikasta puhtia Jumalan tahdon toteutukseen.

    • Anonyymi

      No miksi te vihaaatte niin kovasti ateisteja itse?? Tekopyhää porukkaa.

      • Anonyymi

        Minä en vihaa ateisteja. Miksi vihaisin??
        Toivon sydämestäni, että hekin löytäisivät Jeesuksen Kristuksen elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vihaa ateisteja. Miksi vihaisin??
        Toivon sydämestäni, että hekin löytäisivät Jeesuksen Kristuksen elämäänsä.

        Niinpä! Ateistien puolesta on Jeesus kuollut ristillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Ateistien puolesta on Jeesus kuollut ristillä.

        Aamen. Mutta useimmille heistä ei taida pelastus kelvata. Pitävät sitä hullutuksena, kuten Raamattu ilmoittaa.


      • Anonyymi

        Emme vihaa vaan rakastamme. Tietoisuutemme helvetin olemassa olosta, on rakkauden osoitus, että edes pelosta saisitte oikean synnin tunnon, joka johtaa teidät yksilöllisin prosessienne kautta pelastukseen.


    • Anonyymi

      Eihän uskovan hyvyys ja oikeellisuus ole siinä miten ymmärtää Raamattua, miten osaa siitä viisastella, vaan siinä millainen Jumalan lapsi hän on. Miten vilpitön, iloinen, rakastava, iloinen, anteeksiantava luontainen Jumalan lapsi, jossa ei ole vilppiä, ei epäilystä eikä kyylämäistä toisten tuomitsemista, vaan joka aina ensin ajattelee hyvää muista ihmisistä.

      Se on sitä uskoa ja uskovaisuutta miten Jumala on luonut lapselleen ihanan ja valloittavan luonteen.

      Siihen ei voi oikein Raamatullakaan iskeä eikä syyttäjän sormi masentaa.

      • Anonyymi

        Se on totta. Toisten vikoileminen ja sormella osoittelu on erittäin helppoa. Mutta vanha totuus on se, että kun toisia osoittaa yhdellä sormella tuomitsevasti, neljä sormea osoittaa omaa itseä.
        Annetaan siksi Jumalan hoitaa tuomitseminen ja kerrotaan me Jeesuksesta, joka niin paljon rakasti meitä, että meni ristille meidän takia, jotta meillä olisi ikuinen elämä.


      • Anonyymi

        Niinpä! Se hengen hedelmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Se hengen hedelmä!

        Jeesus vaikuttaa sen.


    • Anonyymi

      Joulurauhan julistus taisi jotain vaikuttaa. Räyhähenget hiljenivät hetkeksi.

      • Anonyymi

        Vaan pitihän jonkun "jeesuksen morsiamen" tulla haastamaan riitaa tälle pellepalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan pitihän jonkun "jeesuksen morsiamen" tulla haastamaan riitaa tälle pellepalstalle.

        Ehkäpä sinun kannattaa sitten lopettaa sellainen. Muistathan, että ”raskauttavien asianhaarain vallitessa”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sinun kannattaa sitten lopettaa sellainen. Muistathan, että ”raskauttavien asianhaarain vallitessa”?

        Minä lopetan tai aloitan, silloin kun haluan, uhkauksillesi naurahtaen.


      • Anonyymi

        Satujeesusta nuoleskeleva räyhähenki ei malta lopettaa räyhäämistään edes jouluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan pitihän jonkun "jeesuksen morsiamen" tulla haastamaan riitaa tälle pellepalstalle.

        Nyt katse peiliin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sinun kannattaa sitten lopettaa sellainen. Muistathan, että ”raskauttavien asianhaarain vallitessa”?

        Jep


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan pitihän jonkun "jeesuksen morsiamen" tulla haastamaan riitaa tälle pellepalstalle.

        Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.


    • Anonyymi

      Monesti ajatelleen että usko se kuka eniten tietää Raamatusta, kuka osaa siitä monimutkaisemmin selittää ja kenellä on omituisempia mielipiteitä asioista.

      Mutta ei uskovaa tarvitse sanoista testata. Ei kysyä uskotko siihen tai siten, miten olet kastettu, oletko uudestisyntynyt yms. syyttäjän syyttelyä.

      Uskovasta näkee sen onko hän Jumalan lapsi. Hänen vapautensa, riemukkuutensa, luottavaisuutensa, ilonsa ja rakkautensa kertoo sen mitä hän on uskossa. Jos ei kerro niin sitä on turha yrittää sanoilla paikkailla. Tai voi mutta yritys on tuomittu epäonnistumaan.

      • Anonyymi

        Ihminen näkee ulkokuoren, mutta vain Jumala näkee sydämeen.

        Eksyttäjät tulee lampaiden vaatteissa hyväntekijöinä, iloisesti hymyillen, Raamattu kainalossa ja kysyy sinulta tunnetko Jeesuksen?
        Lähde meidän mukaan, niin tutkikaan Raamattua yhdessä.

        2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Eksyttäjät hokee "evankeliumi ensin"....


    • Anonyymi

      * curse *

    • Anonyymi

      Sovittiko Jeesus minusta sen synnin että en pidä muiden ihmisten seurasta? Sovittiko hän kaiken vai ei? Lihaan turvaaminen on sitä että ei turvaa siihen mitä Jeesus on tehnyt, vaan siihen mitä itse tekee.

      Tulisiko minun jatkaa syntiä kun olen armon alla? No ei tietenkään. Armohan opettaa että minun lihani on menetetty tapaus, mutta Jeesuksen elämä minussa, saa aikaan parannuksen ja pelastaa minut.

    • Anonyymi

      Matt. 22:29

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      Kirjoituksilla Jeesus tarkoittaa Vanhaa Testamenttia, Jumalan lakeja ja käskyjä
      ja Jumalan luomisvoimaa, ei mitään hurmoshenkien eksyttäviä taikatemppuja lahkoissa, kaatamisia ja jalanvenyttämisiä ja hurmoskieliä.

      • Anonyymi

        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Eikä vaihtanut sitä mihinkään muuhun uskoon. Ei Jeesus mitään uusia uskontoja perustanut.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa.


      • Anonyymi

        Apostolien teot ja heidän kirjeensä ovat osa Raamattua. Laki ei ole osa pelastusta kuin Jumalan Israelille. Jumalan vanhurskaus ilman lakia on usko Jeesukseen, vanhurskaus lain kanssa on usko Jeesukseen ja lain teot sen seurauksena, uudestisyntymisen kautta. Raamattu ei ole kirja josta ihminen voi valita sen mikä kuuluu itselle. Se on Jumalan ilmoitus ja hän kyllä kertoo mikä on kenellekin.


    • Anonyymi

      Jeesus ei puhunut tai rukoillut sekavila hurmoskielillä "glossolaliaa", eikä kehottanut ketään niin tekemään.

      Matt. 6:7

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

      Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

      • Anonyymi

        Matt. 6:6

        Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 6:6

        Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

        Aamen! Erinomainen kehoitus Jeesukselta, jota olen pyrkinyt noudattamaan. Jeesus kuulee rukoukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Erinomainen kehoitus Jeesukselta, jota olen pyrkinyt noudattamaan. Jeesus kuulee rukoukset.

        Jeesus sanoi että Jumala kuulee hiljaisessa tehdyt rukoukset. Siksi on kiusallista olla tilanteissa missä on yhteisiä rukouksia, jossa ääneen pyydetään sitä ja tätä kun tulee olo, että nyt Jumala ei kyllä kuule näitä rukouksia.

        Mutta ei se ole Mooseksen laki ja ääneen saa rukoilla kuten tehdä paljon muitakin kun meillä on Kristukessa vapaus eikä lain orjuus ja kirous. Mutta silti voi olla että Jumala silti kuulee paremmin ne hiljaiset yksinäisyydessä tehdyt rukoukset ja Raamattu myös lupaa sen että Pyhä Henki rukoilee puolestamme sanomattomilla huokauksilla. Jos siis uskomme mitä sana sanoo enemmän kuin omiin mielipiteisiin miten kaikkien pitäisi ojentautua ja tiedämme sen jopa paremmin kuin Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi että Jumala kuulee hiljaisessa tehdyt rukoukset. Siksi on kiusallista olla tilanteissa missä on yhteisiä rukouksia, jossa ääneen pyydetään sitä ja tätä kun tulee olo, että nyt Jumala ei kyllä kuule näitä rukouksia.

        Mutta ei se ole Mooseksen laki ja ääneen saa rukoilla kuten tehdä paljon muitakin kun meillä on Kristukessa vapaus eikä lain orjuus ja kirous. Mutta silti voi olla että Jumala silti kuulee paremmin ne hiljaiset yksinäisyydessä tehdyt rukoukset ja Raamattu myös lupaa sen että Pyhä Henki rukoilee puolestamme sanomattomilla huokauksilla. Jos siis uskomme mitä sana sanoo enemmän kuin omiin mielipiteisiin miten kaikkien pitäisi ojentautua ja tiedämme sen jopa paremmin kuin Jumala.

        Kyllä yhteisetkin rukoukset kuuluvat normaaliin rukouselämään. Kyllä niistäkin on kehoituksia Raamatussa. Rukousten pitää kuitenkin nousta puhtaista sydämistä, kun Jeesus on synnit anteeksiantanut, eikä toisia syyttelevää sormea heristellä.


      • Anonyymi

        Väärin taas.
        Mark 16:17 Jeesuksen lähetyskäsky
        ” Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,”

        Hengen vuodatuksen yhteydessä näin todella tapahtui ja edelleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin taas.
        Mark 16:17 Jeesuksen lähetyskäsky
        ” Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,”

        Hengen vuodatuksen yhteydessä näin todella tapahtui ja edelleenkin.

        Markuksen lopun lisäys on paljastunut väärennökseksi, minkä on tuntematon henkilö sisännyt sinne kirkolliskokuksessa satojen vuosien perästä.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.][


    • Anonyymi

      Jeesus on maatunut eikä kuule mitään.

      • Anonyymi

        Väärin taas. Jeesus nousi kuolleista ja elää. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin taas. Jeesus nousi kuolleista ja elää. 😁

        Väärin.
        Ei noussut eikä elä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.
        Ei noussut eikä elä.

        Ilmankos ei ole miestä näkynyt, saa siinä sitten uskikset ylkäänsä odotella.


    • Anonyymi

      Ylistämään ja kiittämään Jumalaa ainakin kehoitetaan, iloitkaa sanotaan, mutta ei sekään ole Mooseksen laki ja jos haluaa istua kirkon penkissä naama kuin norsun se, niin siten saa tehdä eikä siitä lueta syntiä vaikka muut kaikki iloitsee.

    • Anonyymi

      Markuksen lopun lisäys on paljastunut tuntemattoman huijarin satojen vuosien perästä kirjoittamaksi tekstisi, mikä on sinne riitaisassa kirkolliskokouksessa lisätty pidennykseksi evankeliumin loppuun.

      Asiasta on varoitus -92 painoksen Mark.16:9 kohdassa näin sanoen:

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

      Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä eikä antaa mitään merkkejä taivaassta.

      Matt. 16:4

      Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki." Hän jätti heidät siihen ja lähti pois.

      Tämän lopun ajan ihmeet ja tunnusteot on Perkeleestä.

      Ilm. 16:14

      "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

    • Anonyymi

      Jenkkilahkot on Perkeleen perustamia eksytyksiä ja heresioita. Lustetta.

      • Anonyymi

        *Vihamielisyys muita Jeesukseen uskovia kohtaan*
        Niinpä. Ja mistä johtuu Jeesukseen uskovien vihamielisyys muita uskontoja tai jopa ateisteja kohtaan? Tässä on turha yrittää väittää, että sitä ei ole olemassa. Internet on pullollaan uskovien vihapuhetta epäuskoisia kohtaan. Jopa väkivaltaisia uhkauksia ja kehotuksia avoimeen väkivaltaan epäuskoisia kohtaan.
        Hävetkää te, ei kristityt, jotka kristillisessä " laupeudessaan" uhkaavat niitä, jotka uskovat tai ajattelevat eri tavalla. Hävetkää te.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Vihamielisyys muita Jeesukseen uskovia kohtaan*
        Niinpä. Ja mistä johtuu Jeesukseen uskovien vihamielisyys muita uskontoja tai jopa ateisteja kohtaan? Tässä on turha yrittää väittää, että sitä ei ole olemassa. Internet on pullollaan uskovien vihapuhetta epäuskoisia kohtaan. Jopa väkivaltaisia uhkauksia ja kehotuksia avoimeen väkivaltaan epäuskoisia kohtaan.
        Hävetkää te, ei kristityt, jotka kristillisessä " laupeudessaan" uhkaavat niitä, jotka uskovat tai ajattelevat eri tavalla. Hävetkää te.

        Ja mistä johtuu Jeesukseen uskovien vihamielisyys muita uskontoja tai jopa ateisteja kohtaan? Tässä on turha yrittää väittää, että sitä ei ole olemassa. Internet on pullollaan uskovien vihapuhetta epäuskoisia kohtaan. Jopa väkivaltaisia uhkauksia ja kehotuksia avoimeen väkivaltaan epäuskoisia kohtaan.
        Hävetkää te, kristityt, jotka kristillisessä " laupeudessaan" uhkaavat niitä, jotka uskovat tai ajattelevat eri tavalla. Hävetkää te.

        Tästä kaikesta on jo puhuttu niin paljon. Vaaditte kunnioitusta itseänne kohtaan, mutta teillä ei ole pienintäkään kunnioitusta vääräuskoisia kohtaan. Mutta te ette huomaa, miten itse käyttäydytte. Onneksi on hyviäkin kristittyjä, mutta ne, jotka uhkaavat väkivallalla, ovat häpeäksi koko kristinuskolle, ja nämä kristityt myös häpäisevät käyttäytymisellään hyvien uskovien maineen. Hävetkää te.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä johtuu Jeesukseen uskovien vihamielisyys muita uskontoja tai jopa ateisteja kohtaan? Tässä on turha yrittää väittää, että sitä ei ole olemassa. Internet on pullollaan uskovien vihapuhetta epäuskoisia kohtaan. Jopa väkivaltaisia uhkauksia ja kehotuksia avoimeen väkivaltaan epäuskoisia kohtaan.
        Hävetkää te, kristityt, jotka kristillisessä " laupeudessaan" uhkaavat niitä, jotka uskovat tai ajattelevat eri tavalla. Hävetkää te.

        Tästä kaikesta on jo puhuttu niin paljon. Vaaditte kunnioitusta itseänne kohtaan, mutta teillä ei ole pienintäkään kunnioitusta vääräuskoisia kohtaan. Mutta te ette huomaa, miten itse käyttäydytte. Onneksi on hyviäkin kristittyjä, mutta ne, jotka uhkaavat väkivallalla, ovat häpeäksi koko kristinuskolle, ja nämä kristityt myös häpäisevät käyttäytymisellään hyvien uskovien maineen. Hävetkää te.

        Tästä kaikesta on jo puhuttu niin paljon. Vaaditte kunnioitusta itseänne kohtaan, mutta teillä ei ole pienintäkään kunnioitusta vääräuskoisia kohtaan. Mutta te ette huomaa, miten itse käyttäydytte. Onneksi on hyviäkin kristittyjä, mutta ne, jotka uhkaavat väkivallalla, ovat häpeäksi koko kristinuskolle, ja nämä kristityt myös häpäisevät käyttäytymisellään hyvien uskovien maineen. Hävetkää te.
        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä kaikesta on jo puhuttu niin paljon. Vaaditte kunnioitusta itseänne kohtaan, mutta teillä ei ole pienintäkään kunnioitusta vääräuskoisia kohtaan. Mutta te ette huomaa, miten itse käyttäydytte. Onneksi on hyviäkin kristittyjä, mutta ne, jotka uhkaavat väkivallalla, ovat häpeäksi koko kristinuskolle, ja nämä kristityt myös häpäisevät käyttäytymisellään hyvien uskovien maineen. Hävetkää te.
        Niin on.

        Vaaditte kunnioitusta itseänne kohtaan, mutta teillä ei ole pienintäkään kunnioitusta vääräuskoisia kohtaan.
        Tämähän on juuri sillä tavalla.


      • Anonyymi

        Kristityt poistavat jatkuvasti uusia ja vanhoja ketjuja, joissa joku uskaltaa kyseenalaistaa kristinuskon. Kun aloitin uuden palstan ja laitoin uuden viestin, vastaus oli heti pitkä teksti: kopio Raamatusta. Kun jatkoin kirjoittamista, viesti taas poistettiin. He ovat loputtomasti poistaneet ketjujaa, jos joku ei hyväksy kristinuskoa ainoana ja oikeana.
        Niin siis vauvapalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt poistavat jatkuvasti uusia ja vanhoja ketjuja, joissa joku uskaltaa kyseenalaistaa kristinuskon. Kun aloitin uuden palstan ja laitoin uuden viestin, vastaus oli heti pitkä teksti: kopio Raamatusta. Kun jatkoin kirjoittamista, viesti taas poistettiin. He ovat loputtomasti poistaneet ketjujaa, jos joku ei hyväksy kristinuskoa ainoana ja oikeana.
        Niin siis vauvapalstalla.

        Kristinusko tunnetaan nimenomaan siitä, että se vie ihmisiltä valinnanvapauden.
        Pakottamisesta ja uhkailusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt poistavat jatkuvasti uusia ja vanhoja ketjuja, joissa joku uskaltaa kyseenalaistaa kristinuskon. Kun aloitin uuden palstan ja laitoin uuden viestin, vastaus oli heti pitkä teksti: kopio Raamatusta. Kun jatkoin kirjoittamista, viesti taas poistettiin. He ovat loputtomasti poistaneet ketjujaa, jos joku ei hyväksy kristinuskoa ainoana ja oikeana.
        Niin siis vauvapalstalla.

        Sehän se on helpoin tapa, jos vastapuoli osoittaa heidän uskomuksensa täysin älyttömäksi. Tuo raamatun kopioiminen osoittaa vain, että kyseisellä tyypillä ei ole mitään omaperäistä sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se on helpoin tapa, jos vastapuoli osoittaa heidän uskomuksensa täysin älyttömäksi. Tuo raamatun kopioiminen osoittaa vain, että kyseisellä tyypillä ei ole mitään omaperäistä sanottavaa.

        Niin on.


    • Anonyymi

      Niinpä. Tällainen ihminen on kadottanut Jumalan armon.

    • Anonyymi

      Aamen. Jeesukseen uskovien pitää siunata toisiaan, eikä kirota.

    • Anonyymi

      Älä nyt ole naurettava, ei teitä kukaan vihaa. Korkeintaan suhtautuu huvittuneen säälivästi lapsellisiin uskomuksiinne. Tehän täällä esitätte kauheita uhkauksia, miten suuresti rakastamanne jumala (epäjumala) kiduttaa ikuisesti meitä uskomattomia. Ei sillä eikä sen puolen, että se meitä mihinkään suuntaan hetkauttaisi.

    • Minun nimeni vuokosi joututte vainon kohteeksi, joka uskoon minuun hänellä on ijankaikkinen elämä.

      • Anonyymi

        Jeesus ei edes enää käytä Jeesus -nimiä, mikä on vain tavallinen miehen nimi.

        Ilm. 3:12

        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei edes enää käytä Jeesus -nimiä, mikä on vain tavallinen miehen nimi.

        Ilm. 3:12

        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

        Juutalaiset kritittynen ja apostosleiten nimien, on Israelin lapset.
        Jotka voittavat.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe