Fortum ja aig kusetusta

Anonyymi-ap

Ostimme puolisoni kanssa kotivakuutuksen ja sähkösopimuksen Fortumilta kun muutimme aikanaan yhteen. Hintansa puolesta kaikki vaikutti suhteellisen hyvältä ja siksi päädyimme kyseiseen vaihtoehtoon. Nyt muutama vuosi myöhemmin kyseiselle kotivakuutukselle tuli käyttöä oikeusjuttua varten mikä ei liity kyseiseen asiaan, mutta piti saada oikeusturva käyttöömme. Laitoin nykyiselle vakuutusyhtiölleni Fennialle viestiä, että oikeusturvaa pitäisi käyttää jonka johdosta he pyysivät tietoja missä meillä on ollut silloin kotivakuutus. Kerroin meillä olleen AIG/Fortumilla vakuutus kyseisellä ajanjaksolla. Fenniasta tuli vastaus ettei meillä ole silloin edes ollut vakuutusta voimassa. Aloimme tämän tiimoilta laittamaan tuohtuneena sekä Fortumin että AIG asiakaspalveluun viestiä että me emme todella ole missään välissä laittaneet vakuutusta poikki, koska kuitenkin tämä kyseinen vakuutus oli siirtynyt muihin osotteisiin saumattomasti, mutta ei kuitenkaan mukamas ollut voimassa juuri siellä missä oli sille tarve. Sähkölaskut kuitenkin tulivat oikein hyvin perille. Missään kohtaa emme saaneet mitään virallista lappua tai soittoa että tuolla osoitteessa olisi ollut olematta kotivakuutusta kun kuitenkin tuon jälkeen muutimme toiseen osoitteeseen ja samainen kotivakuutus oli voimassa siellä. Fennialle AIG valehteli että vakuutus oli ollut voimassa vain vuoden tuoreimmassa osoitteessa, vaikka meillä on kyseinen sopimus ollut voimassa 3 vuotta.

2

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen ollut tyytyväinen fortumin osingonmaksuun ja odotan kurssilta nousevaa kehitystä.

• Anonyymi

Sen takia sinua kytätäänkin iltaisin KATSO ULOS klo 22-24 huomaatko omituista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1889
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1181
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe