Altalaina HUIJAUSTA

Anonyymi-ap

Otin 1000€ lainan jonka myöntivät maksoin vakuutuksen 125€ pyytävät vielä 205€ että saan 1000 lainan jääkö edes siihen älkää menkö tähän kusetukseen

37

4832

Äänestä

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kusetus. Sitä vartenhan maksoit vakuutuksen, jotta lainanmyöntäjä saisi edes jotain, jos lainaa ei myönnetäkään. Kannattaa hieman funtsia. Maksakaa aina pyydetyt etu- ja vakuutusmaksut.

• Anonyymi

Itsekin mietin otanko, kun vakuuttivat, että maksan 125€ ja saan 12h päästä 1000€. Pyytävätkö lisää? Sovittiin ja asiakaspalvelu epämääräistä🤔

• Anonyymi

*Siis sivutkin epämääräisiä

• Anonyymi

Kokeilemalla, etumaksut maksamallahan sen näkee, onko huijausta vai ei..miten muuten??

• Anonyymi

No ei nyt 125€ euroa olisi varaa heittää kaivoon. Kait täällä jollakin on kokemusta? Tai tietoa yrityksestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt 125€ euroa olisi varaa heittää kaivoon. Kait täällä jollakin on kokemusta? Tai tietoa yrityksestä

Olen varma että jos maksat vielä tämän 125 euron päälle 875 euron korvauksen niin saat 1000 euron lainan. Silloin se on tällä lainafirmalle riskitön laina.

• Anonyymi00033

Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://go.leadgid.eu/3b
        Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.

• Anonyymi

Huijaus

• Anonyymi

Samoin minulle kävi oli Nuibilo laina kyseessä.

• Anonyymi

Onko kukaan ollut tekemisissä lainanmyöntäjä Anne France Deshais kanssa

• Anonyymi00031

Täysi huijaus. Kusettavat rahaa, älkää missään nimessä ikinä laittako

• Anonyymi00032

Hujaus

• Anonyymi

Etumaksuja saa maksella toki mutta kukaan rehellinen laina myöntäjä ei sitä vaadi. Noista etumaksujen maksuista ei jää muuta kuin maksamisen ilo.

• Hei! Älkää vaan kukaan uskoko SOSIAALINEN LUOTOTUS-huijareihin, ne eivät ole oikeita sosiaalihenkilöitä, niinkuin minä uskoin kun heillä oli niin hyvät sivut. Pyysin heiltä luottoa 18000 kun kotimaiset pankit eivät myönnä mitään ahdinkoon joutuneille, vaan ajavat meidät noitten ulkolaisten rahanlainaajien kynsiin, jotka pyytävät noita etumaksuja monenlaisia!
      No. minä olin löytävinäni kotimaisilta sivuilta suomea puhuvat lainan antajat, He halusivat kuulla elämän tarinani ja sanoivat heti että kyllä annetaan sinulle tämä 18000, ei tarvitse maksaa takaisin, sillä me emme myönnä lainoja vaan ANNAMME rahaa ihmisille, jotka ovat joutuneet pääsemättömiin velkakierteisiin.
      NO, minähän olen aina uskonut huijareihin, en muuten olisikaan tässä tilanteessa!!!
      Chattailin siinä yhden miellyttävän mieshenkilön kanssa mukavia kunnes tuli kuukauden vaihde ja heillä muka suoritetaan rahan siirto tilileni . Siinä piti avata Remitly tili ja heillä salasana. Sanoivat että heillä on koko Suomen kaikkiin pankkeihin suorat yhteydet palvelimillaan. Voi Jeesus, eläkepäivänä menin ottomatilleb nostaakseni 200€ mutta hupsista keikkaa " KATE EI RIITÄ". He olivat siirtäneet tutuilleen sen remitlyn kautta kaikki rahani.Limanuljaskat!!!JOuduin juoksentelemaan pankin ja poliisilaitoksen väliä monet kerrat, enkä saanut mitään takaisin. Niin että tämä raay
      tokärpästen joukkue OTTI, ei siis ANTANUT mitään. Moni teistä varmaan nauraa tyhmyydelleni, mutta minua ei ole naurattanut enää pitkiin aikoihin. Terveisin entinen posti-ja pankkivirkailija, nykyinenhuijareitten päiväuni

• Anonyymi

Jo pelkästään tuo, että luvataan laina, jota ei edes tarvitse maksaa takaisin ??
        Miten joku voikin uskoa tuollaiseen huijauksen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo pelkästään tuo, että luvataan laina, jota ei edes tarvitse maksaa takaisin ??

Kyseessä on ehkä pitemmän aikaa tukea saanut ihminen, joka on tottunut hoitohenkilökunnan empaattisuuteen ja odottaa vaistomaisesti sellaista kaikilta muiltakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sain neljä vuotta sitten Narros Groupilta 8 000 euron lainan, jota ei tarvinnut maksaa takaisin. Piti vain maksaa kaksi etumaksua.

• Anonyymi kirjoitti:

joku voi jos on epätoivoinen ja hakee apua. Onko sinun mielestä silloin syytä pilkata.
        Kun pilkkaamisen sijaan voisit pahoillaan hänen puolesta.

• Anonyymi

Jos asiakas ei kykene maksamaan edes pyydettyä etumaksua, niin kuinka hän sitten kykenisi lyhentelemään lainaansa?

• Anonyymi

Heips.
      Onko DESHAIS luotto pankki luotettava vaiko huijaus???
      Kiitollinen asiallisista vastauksista.

• Anonyymi

Vinkki teille jotka noita ulkomaisia laina puljuja katselette niin tarkistakaapa niiden osoite, minne se johtaa. Usein ovat osoitteita hotelliin, tyhjille tonteille jne.
      Klassinen lainahuijaus on pyytää etumaksuna vakuutusmaksu, sen jälkeen pyydetään milloin mitäkin maksua ja lypsetään lisää rahaa. Näillä afrikan maan huijareilla on usein euroopassa kaveri jonka tiliä saavat maksun vastaanottamiseen käyttää korvausta vastaan.

• Anonyymi

Onko kukaan ottanut lainaa itaulaina:sta?

• Anonyymi

Kyllä pyysivät ensin 3 "ennakkomaksua"mutta Kyllä ne rahat tuli kolmannen maksun jälkeen haiskahti kusetukselta pahasti mutta kyllä noihin patonki miehiinkin voi luottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyysivät ensin 3 "ennakkomaksua"mutta Kyllä ne rahat tuli kolmannen maksun jälkeen haiskahti kusetukselta pahasti mutta kyllä noihin patonki miehiinkin voi luottaa

Pitikö maksaa nuvoopankille? Eli maksoko nuvoopankki siis lainan, kuten lupaavat. Vai tuliko suoraan itualainalta maksu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö maksaa nuvoopankille? Eli maksoko nuvoopankki siis lainan, kuten lupaavat. Vai tuliko suoraan itualainalta maksu?

Tuli nuvoopankilta rahat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon maksanu itaulainaan 600e sitä ennakkoa jo saa nähä tuleeko rahat vai lähtikö paskamahoille loputkin hilut omaa tyhmyyttähän tuo on jos ei rahoja näy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon maksanu itaulainaan 600e sitä ennakkoa jo saa nähä tuleeko rahat vai lähtikö paskamahoille loputkin hilut omaa tyhmyyttähän tuo on jos ei rahoja näy

Täys kusetushan se oli tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En löytänyt nuvoopankin tai itaulainan nettisivuja. En myöskään altalainan sivuja.
        Voisko joku jeesata laittakaa noiden pankkien nettisivujen osoite. Thanks. Mä yrittäisin kanssa hakee noita lainoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En löytänyt nuvoopankin tai itaulainan nettisivuja. En myöskään altalainan sivuja.
        Voisko joku jeesata laittakaa noiden pankkien nettisivujen osoite. Thanks. Mä yrittäisin kanssa hakee noita lainoja

Elä mene maksamaan mitään tuonne huijjaus se on 600e maksettiin ennakkoa Eikä rahoja näy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli nuvoopankilta rahat

Pitikö ihte käyä nostaa ne nuvoopankin tililtä omalle tilille? Ja kuinka kauon meni niitten tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö ihte käyä nostaa ne nuvoopankin tililtä omalle tilille? Ja kuinka kauon meni niitten tulla?

Aluksi luulin, että kyseessä oli huijaus, koska olin hakenut 120 000 euron lainaa ja tehnyt jo neljä maksua – kolme Itaulainalle ja neljännen Nuvoobankille.
        Olin varma, että olin ollut typerä, erityisesti kun neljännen maksun jälkeen tuli hiljaisuus, ja ajattelin menettäneeni rahani.

Yllätyksekseni laina kuitenkin siirrettiin tililleni.
        Pyydän vilpittömästi anteeksi ja kadun syvästi loukkaavia sanoja, jotka olin lähettänyt Itaulainalle.
        Kyseessä on vakavasti otettava ja luotettava yritys.

Kokeile itse ennen kuin tuomitset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluksi luulin, että kyseessä oli huijaus, koska olin hakenut 120 000 euron lainaa ja tehnyt jo neljä maksua – kolme Itaulainalle ja neljännen Nuvoobankille.
        Olin varma, että olin ollut typerä, erityisesti kun neljännen maksun jälkeen tuli hiljaisuus, ja ajattelin menettäneeni rahani.

Yllätyksekseni laina kuitenkin siirrettiin tililleni.
        Pyydän vilpittömästi anteeksi ja kadun syvästi loukkaavia sanoja, jotka olin lähettänyt Itaulainalle.
        Kyseessä on vakavasti otettava ja luotettava yritys.

Kokeile itse ennen kuin tuomitset.

Minä tuomitsen ennen kokeilua. Selvä huijaus ja sinä valehtelet.

• Anonyymi

Täällä kaikii lainan hakijat ja 80% aloituksista on huijauksia ja asioita taitamattien tekemiä. Millä rahattomat pärjäsi 1950-2000 kun ei ollut vippipokia? Ne oli ilman rahaa tai teki kavereitten kanssa veksekeitä.

Aina puhutaan sääntelystä. Siis jos luottoja ei saisi kuin pankista, ja pankki olisi oma pankki, niin monen asiat olisi paljon paremmin. Parempi se nolla on kuin miinus yksi.

• Anonyymi00034

Totta. Sopimuksen allekirjoituksen jälkeen lisäävät tuon "takuusumman". Alkuperäisessä sopimuksessa summaa ei mainita

• Anonyymi00035

Otin 1000€ lainan jonka myöntivät maksoin vakuutuksen 125€ pyytävät vielä 205€ että saan 1000 lainan jääkö edes siihen älkää menkö tähän kusetukseen

• Anonyymi00036

Sain 4 000 euroa Nuvoobank
      Ilmoitan tässä, että maksoin ensin kolme kertaa kuluja ennen kuin sain tämän lainan.
      Allekirjoitin bunq-tililtäni tehtävän automaattisen veloituksen, koska pankkini Spankii kieltäytyy hyväksymästä ulkomaisiin lainoihin liittyviä automaattisia veloituksia.
      Luottakaa ITAU LAINAan

• Anonyymi00038

Eikös ns. vanhanliiton Suomessa sata vuotta toimineet pankitkin ota myönnetystä luotosta järjestelykulut. Mulla ei ole ole ollut euroaikana pankkilainoja, mutta niissä on jokin prosenttosuus pääomasta ja 1990 luvula jokin vero. Se vähenti sitä määrää jonka asiakkaalle tilitettiin. Juuri näitten järjestelypalkkioitten vuoksi oma etukäteen hankittu raha on ihan suositeltavaa. Tässä on vain se juttu ettei kivijalkapankit anna tonnin lainoja. Pankit ohjaa piienissä luotoissa asiakkaan omalle luottokortti firmalle, jossa tilin perustamismaksuacei ole. Näillä epämääräisillä luottofirmoilla ihmiset vain pilaa omat suhteet oikeisiin pankkeihin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      238
      1548
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      304
      1175
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      835
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      743
    5. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      663
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      34
      632
    7. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      40
      626
    8. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      576
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    11. 45
      517
    12. 32
      501
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      495
    14. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      33
      477
    15. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      78
      463
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    17. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      427
    18. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      7
      412
    19. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      407
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    Aihe