Otin 1000€ lainan jonka myöntivät maksoin vakuutuksen 125€ pyytävät vielä 205€ että saan 1000 lainan jääkö edes siihen älkää menkö tähän kusetukseen
Altalaina HUIJAUSTA
12
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kusetus. Sitä vartenhan maksoit vakuutuksen, jotta lainanmyöntäjä saisi edes jotain, jos lainaa ei myönnetäkään. Kannattaa hieman funtsia. Maksakaa aina pyydetyt etu- ja vakuutusmaksut.
- Anonyymi
Itsekin mietin otanko, kun vakuuttivat, että maksan 125€ ja saan 12h päästä 1000€. Pyytävätkö lisää? Sovittiin ja asiakaspalvelu epämääräistä🤔
- Anonyymi
*Siis sivutkin epämääräisiä
- Anonyymi
Kokeilemalla, etumaksut maksamallahan sen näkee, onko huijausta vai ei..miten muuten??
- Anonyymi
No ei nyt 125€ euroa olisi varaa heittää kaivoon. Kait täällä jollakin on kokemusta? Tai tietoa yrityksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt 125€ euroa olisi varaa heittää kaivoon. Kait täällä jollakin on kokemusta? Tai tietoa yrityksestä
Olen varma että jos maksat vielä tämän 125 euron päälle 875 euron korvauksen niin saat 1000 euron lainan. Silloin se on tällä lainafirmalle riskitön laina.
- Anonyymi
Huijaus
- Anonyymi
Samoin minulle kävi oli Nuibilo laina kyseessä.
- Anonyymi
Onko kukaan ollut tekemisissä lainanmyöntäjä Anne France Deshais kanssa
- Anonyymi
Etumaksuja saa maksella toki mutta kukaan rehellinen laina myöntäjä ei sitä vaadi. Noista etumaksujen maksuista ei jää muuta kuin maksamisen ilo.
Hei! Älkää vaan kukaan uskoko SOSIAALINEN LUOTOTUS-huijareihin, ne eivät ole oikeita sosiaalihenkilöitä, niinkuin minä uskoin kun heillä oli niin hyvät sivut. Pyysin heiltä luottoa 18000 kun kotimaiset pankit eivät myönnä mitään ahdinkoon joutuneille, vaan ajavat meidät noitten ulkolaisten rahanlainaajien kynsiin, jotka pyytävät noita etumaksuja monenlaisia!
No. minä olin löytävinäni kotimaisilta sivuilta suomea puhuvat lainan antajat, He halusivat kuulla elämän tarinani ja sanoivat heti että kyllä annetaan sinulle tämä 18000, ei tarvitse maksaa takaisin, sillä me emme myönnä lainoja vaan ANNAMME rahaa ihmisille, jotka ovat joutuneet pääsemättömiin velkakierteisiin.
NO, minähän olen aina uskonut huijareihin, en muuten olisikaan tässä tilanteessa!!!
Chattailin siinä yhden miellyttävän mieshenkilön kanssa mukavia kunnes tuli kuukauden vaihde ja heillä muka suoritetaan rahan siirto tilileni . Siinä piti avata Remitly tili ja heillä salasana. Sanoivat että heillä on koko Suomen kaikkiin pankkeihin suorat yhteydet palvelimillaan. Voi Jeesus, eläkepäivänä menin ottomatilleb nostaakseni 200€ mutta hupsista keikkaa " KATE EI RIITÄ". He olivat siirtäneet tutuilleen sen remitlyn kautta kaikki rahani.Limanuljaskat!!!JOuduin juoksentelemaan pankin ja poliisilaitoksen väliä monet kerrat, enkä saanut mitään takaisin. Niin että tämä raay
tokärpästen joukkue OTTI, ei siis ANTANUT mitään. Moni teistä varmaan nauraa tyhmyydelleni, mutta minua ei ole naurattanut enää pitkiin aikoihin. Terveisin entinen posti-ja pankkivirkailija, nykyinenhuijareitten päiväuni- AnonyymiUUSI
Jos asiakas ei kykene maksamaan edes pyydettyä etumaksua, niin kuinka hän sitten kykenisi lyhentelemään lainaansa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607