voiko lautanen lentää lämpötilaeroilla

Anonyymi-ap

ajatus on telepaattisesti kopsattu
ehkä teiltä tai jostakin
niin kuin ilmapallo lentää, samoin lentävä lautanen
kun paineet eri tilojen välillä aikaan saavat liikkeen

uskoo ufologi että joku tiedemies ehkä jo keksinyt lautasen
julistetaan kilpailu siitä kuka keksii ensimmäisenä
eivätkö todellakaan kukaan huipputiedemies vielä keksinyt?

joku kaasu voi olla lämpötiloiltaan sopiva avaruuteen
kun ilmapallo jää ilmasfääriin

"sininen kaasu" - maininta ufo kirjassa

11

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ehkä ymmärtänyt aloitusta.

      Luulenpa että ei ufoihin lämpötilaerot maanpinnalla vaikuta.

      Mutta toisaalta jos miettii että jos on avaruudessa 270 astetta pakkasta ja sitten menee vaikka tähden lähelle jos on tuhansia astetta kuumaa niin kyllä se saattaa se ufoon vaikuttaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Lämpökameralla kuvatut ufot näkyvät vissiin kylminä niissä navyn ja meksikon rajavartioston videoissa. Mitenhän lie Hesdalenin valopallot - voiko olla edes kylmää plasmaa.

      • Anonyymi

        Eikä pidä unohtaa paasselän piruakaan, joka jo 300 vuotta on näyttäytynyt paasvedellä. Onko siitä muuten tuoreita havaintoja, tai edes viime vuosilta?


      • Anonyymi

        "voiko olla edes kylmää plasmaa."

        Hyvä "mietintö"... Tuota olen joutunut miettimään omien havaintojeni kautta.
        Ufo hehkuu pimeässä ja ionisoi ympärillään olevia atomeita. Tästä johtuen pitäisi edes vähän hukkalämpöä syntyä.

        Sitten minulla on video, missä ufo tekee tunnelin jonne sitten katoaa.
        Kun tunneli syntyy sen ympärillä oleva ilmankosteus tiivistyy hetkessä. Noin nopea kosteuden tiivistyminen mikä videolla näkyy on mielestäni selitettävissä lämpötilan äkillisellä romahtamisella.

        Selittäisin asian niin että ufo on laite mikä kykenee säätämään aineen (ufon) että tyhjiöenergiatilan välistä suhdetta kvanttivaihteluiden avulla.

        Aloittajan mainitsemat lämpötilaerot näyttäisivät syntyvän oheisessa ajatusmallissani, mutta se on "prosessin sivutuote".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "voiko olla edes kylmää plasmaa."

        Hyvä "mietintö"... Tuota olen joutunut miettimään omien havaintojeni kautta.
        Ufo hehkuu pimeässä ja ionisoi ympärillään olevia atomeita. Tästä johtuen pitäisi edes vähän hukkalämpöä syntyä.

        Sitten minulla on video, missä ufo tekee tunnelin jonne sitten katoaa.
        Kun tunneli syntyy sen ympärillä oleva ilmankosteus tiivistyy hetkessä. Noin nopea kosteuden tiivistyminen mikä videolla näkyy on mielestäni selitettävissä lämpötilan äkillisellä romahtamisella.

        Selittäisin asian niin että ufo on laite mikä kykenee säätämään aineen (ufon) että tyhjiöenergiatilan välistä suhdetta kvanttivaihteluiden avulla.

        Aloittajan mainitsemat lämpötilaerot näyttäisivät syntyvän oheisessa ajatusmallissani, mutta se on "prosessin sivutuote".

        Minä taas olen todistanut ufoaluksen materialisoitumista, tai siltä se ainakin vaikutti ja näytti.Pilvet käyttäytyivät oudosti objektin lähellä ja näyttivät pysähtyvänkin liikkeessään välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen todistanut ufoaluksen materialisoitumista, tai siltä se ainakin vaikutti ja näytti.Pilvet käyttäytyivät oudosti objektin lähellä ja näyttivät pysähtyvänkin liikkeessään välillä.

        Alhaalta päin katsottuna pyöreä alus myös haijasti ympäröiviä pilviä alaosastaan.


      • Anonyymi

        Pudasjärven valopalloja kuvattiin infrapunafilmille. Mistähän sekin osattiin kertoa ja harvinainen filmi välittää taksikuskille.


    • Heurekassa on "ikiliikkuja" joka hyödyntää lämpötilaeroja.

      Ne erot riittää sen pysymään liikkeessä mutta kyse on ulkopuolisesta energiasta, joten se ei täytä ikiliikkujan määritelmää sen enempää kuin liikkeessä latautuva rannekello.

      Lämpötilaeroille ei kaiketi ole mahdollista saada aikaan valtavia energioita, joita tarvitaan 700 geen pomppihin.

      Niillä meidän vierailijoilla, ainakin joillakin, on oma energiakenttä ympärillä joka on luotu valtavan voimakkaalla energianlähteellä. Siihen ei riitä lämpötilaerot.

      Kärpäsen kiihdyttäminen 10% valonnopeudesta vaatii samanverran energiaa kuin sadan tonnin painoisen kappaleen heittäminen Maan pinnalta sadan kilometrin korkeuteen.

      Laskelma oli tiedejulkaisussa, eikä ole minun keksimäni.

      Salaisuus piilee energioiden hallinnassa.

    • Anonyymi

      Hehkuva lautanen sulaa kohteeseen törmätessään.

    • Anonyymi

      Puukepit katkeilevat ja foliot repeilevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe