Hyvää ja Rauhallista Joulua sekä Parahultaista Tulevaa Hyvän Suden Vuotta Kaikille Tasapuolisesti !

Välttäkää Joulunajan ulkoparlamentaarisia liikkuja, eläkää sovussa ja toimikaa aina niin kuin itse oikeaksi näette. Jos tämä neuvoni saattaa jonkun pinteeseen, lähettäköön laskun.

Muistakaa rakastaa myös itseänne !

Etiäisen kertomaa: Vuonna 2024 Ukraina saa rauhan ja uusi uljas pandemia saa jalansijaa. No nyt riitti. WRÄP ! Siihen liiskautui etiäinen kärpäslätkäni pläjäykseen. Onko elämää ilman etiäistä, jää nähtäväksi :)))))))))))

8

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää ja Rauhallista sekä "Nauvostoliitto"-vapaata Joulua Martti!

      Terveisin säilöautokuski.

      • Ystävällisesti kiittää hän. Jääköön säiliöösi aina edes liru polttoainetta kotivaroiksesi ja olkoon maantie sinulle armollinen.

        Näin hankalaa on etenemiseni jos hukkaan rollaattorini.

        https://www.youtube.com/watch?v=c2a_j1NcIiE



      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Ystävällisesti kiittää hän. Jääköön säiliöösi aina edes liru polttoainetta kotivaroiksesi ja olkoon maantie sinulle armollinen.

        Näin hankalaa on etenemiseni jos hukkaan rollaattorini.

        https://www.youtube.com/watch?v=c2a_j1NcIiE

        Ei ole vähän aikaan tarvinnut maantietä katsella sairastamisen vuoksi ja lekuri oli sitä mieltä, että pitäisi vaihtaa hommia, joten suattaapi olla, ettei sitä keskitien katkoviivoitusta tarvitse jatkossa enää päivästä toiseen tuijottaa. Onhan tuota noin 30 vuotta tullut seurattua, viiva, väli, viiva. väli, viiva, väli. viiva..........

        Meillä kaikilla on omat riesamme kannettavina, vaan pitää vaan jatkaa pelaamista niillä korteilla, mitkä jakaja on käteen työntänyt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vähän aikaan tarvinnut maantietä katsella sairastamisen vuoksi ja lekuri oli sitä mieltä, että pitäisi vaihtaa hommia, joten suattaapi olla, ettei sitä keskitien katkoviivoitusta tarvitse jatkossa enää päivästä toiseen tuijottaa. Onhan tuota noin 30 vuotta tullut seurattua, viiva, väli, viiva. väli, viiva, väli. viiva..........

        Meillä kaikilla on omat riesamme kannettavina, vaan pitää vaan jatkaa pelaamista niillä korteilla, mitkä jakaja on käteen työntänyt!

        Näinpä. Voimia ja menestystä sinulle.


    • Anonyymi

      Oikein hyvää joulua avaajalle ja toivottavasti tuo Ukraina profetia 2024 toteuttuu.
      VKK Ano Turtiaiselle on profetia, jonka mukaan venäjä miehittää Suomen. Sinun profetia Ukrainasta on realistinen, mutta toisaalta et kuulu litteään maahan uskovaisten puolueeseen. Oikein Hyvää Joulua ja riemukasta vuotta 2024!

      • Minäkin toivon koko sydämestäni, että Ukraina profetia 2024 toteutuu mutta pandemiaprofetia poistui päiväjärjestyksestä etiäisenliiskannan myötä :))))

        Kaikkea sitä samaa hyvää myös siunulle !

        Ps. paljon harhoja nähneenä sumuaivona olen toki Ylä Sapelin johtava littumaateoreetikko, mutta onhan toki leipäpappejakin, jotka käytyään teologisen tiedekunnan eivät usko Sanaan siten kuin se on kirjoitettu. Noin 10 vuotta sitten luin tiedeartikkelin, jossa sanottiin, että teologisen 3. vuosikurssin opiskelijoistamme alle puolet uskoi taivaaseen ja helvettiin johtuen kaiketi siitä, että oppikokonaisuuteen sisältyy myös kristinuskon akateemista kritiikkiä. Niin tai näin, Kiitos :))))))))))


      • Environment kirjoitti:

        Minäkin toivon koko sydämestäni, että Ukraina profetia 2024 toteutuu mutta pandemiaprofetia poistui päiväjärjestyksestä etiäisenliiskannan myötä :))))

        Kaikkea sitä samaa hyvää myös siunulle !

        Ps. paljon harhoja nähneenä sumuaivona olen toki Ylä Sapelin johtava littumaateoreetikko, mutta onhan toki leipäpappejakin, jotka käytyään teologisen tiedekunnan eivät usko Sanaan siten kuin se on kirjoitettu. Noin 10 vuotta sitten luin tiedeartikkelin, jossa sanottiin, että teologisen 3. vuosikurssin opiskelijoistamme alle puolet uskoi taivaaseen ja helvettiin johtuen kaiketi siitä, että oppikokonaisuuteen sisältyy myös kristinuskon akateemista kritiikkiä. Niin tai näin, Kiitos :))))))))))

        Mitä Suomeen tulee, Putin olisi täysi vesipää jos hyökkäisi Suomeen, sillä mitään hän ei sillä saavuttaisi. Liitoumien tuen lisäksi on tärkeää, ja itse asiassa tärkeintä, että säilytämme yleisen asevelvollisuuden ja korotamme edelleen valmiusastettamme itäistä uhkaa vastaan. Suomen puolustusvalmius on nytkin vahvempi kuin yksittäisten yksikköjen ja reservien yhteenlaskettu vahvuus. Yhtenäisenä kansakuntana olemme paljon enemmän kuin osasten summa. Luottakaamme ennen kaikkea itseemme; kansallistunteeseemme ja siitä kumpuavaan voimaan. Meillä on sille ihan oma sanakin, SISU !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe