Kalajärven WC koppi

Anonyymi-ap

Huhu kiertää että olisi oikein HSL:n isot herratkin käyneet ihmettelemässä tuota HSL alueen kiistatonta pyhiinvaelluskohdetta jonka seiniltä löytyy totuus ja pöntöstä ja joskus myös sen vierestä haisevat terveiset johtajallemme. Huhu kertoo myös että jokin koiran näköinen ukko olisi pyörinyt siinä lähistöllä kun herrat tarkastustaan tekivät.

17

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se mikään huhu ole.
      Kyllä se totta on että sinne tulevat kaukaakin katselemaan sitä taidetta mitä siellä kopin seinällä on piirretty ja kirjoitettu.
      Katsojia käynyt yli talorajojen.
      On se niin kuuluisaksi tullut se heidän johtajansa ja sieltä Syvältä pytystä ne parhaat haisevat terkut tulevat. Kuka niitä sitten viitsii haistella, on eri juttu, mutta ehkä se suosikki Helbinäijä on vakikävijä.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Sain kuvaviestejä kavereilta niistä vessakopin kuvista.
      Kovin on pöhöttyneen näköinen se Sakarin poika kenestä ne kuvat ovat.
      Fillarointia ei Syvin pitkälti kuitenkaan harrasta, mikä ainoa hyvä ja Syvä puoli.

      Karju Heinolasta

    • Anonyymi

      Hei kaikki, tiedotamme täten että Kalajärven wc-koppiin ei kannata kenenkään normaalin ihmisen tulla.
      Me näet homoilemme siellä säännöisesti.

      Ystävällisin terveisin, hesan homokolmikko

      Karju Heinolasta
      Talkoo-Taavetti
      Parta Jugi

    • Anonyymi

      Taitaapi olla itse koirannaama-Kähärän kirjoituksia edellinen, tai sitten Syvä epäilys itse Sakarinpoika asialla.

    • Anonyymi

      Piakkoin alkavat yleislakot pysäyttämään maamme toimintoja ja siihen ei auttane Syvän eikä hänen hyväkään kupolinnuoleskelijan toimet.
      Rikkurien työhönpääsy tullaan estämään kusiruuttapartioiden avulla porteilla !!!

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Suuri linja-auto yritys piä kaapunkista hoitaa homman.🤢

    • Anonyymi

      Nähdään portilla. Ainakin minä menen normaalisti ajoon. On siellä pellejä tai ei. Ja jos tulee eteen, niin liukkailla keleillä ei bussi välttämättä pysähdy niin nopeasti, vaikka siinä joku edessä seisoisikin..

    • Anonyymi

      Et tule pääsemään ajoon ilman että sinun päällesi ruiskutetaan siankusta ja tarvittaessa munat voidellaan tärpätilläkin.

      Talkoo-Taavetti

      • Anonyymi

        Kauhea uho sulla taaskin. Niin oli viimeksikin.
        Mutta kun tulit siihen BYD:n ovelle uhoamaan ja kun sut yhdellä nyrkiniskulla pudotin portille niin eipä paljon silloin uhotuttanut. Perään itkit vielä jostain rikosilmoituksesta, mutta onko unohtunut tehdä, kun ei ainakaan mulle ole kukaan soitellut poliisista.


    • Anonyymi

      Kuule sinä et huomenna perjantaina aja BYD illä etkä SyD illä ilman että tulet kohtaamaan edellä mainittuja toimenpiteitä siankusikylvystä lähtien.
      Haju tulee muistuttamaan Kalajärven vessakopin Syvältä kantautuvaa tuoksua kahden viikon ajan, että tiedätkin sitten.
      Myöskään älä unohda että mullakin on ne kuuluisat nopeat kädet, jotta kun mainitsit jostain otsaanlyöntikilpailun tapaisesta, niin voidaanhan kokeilla, mutta ällös itke ladyboy sitten jos sukkahoususi rikkoutuvat ja nenu kipeytyy.

      Jos sitten vielä uusintaa haluat, revanssia, niin tule nPub Parisiin klo 18 alkaen ja nykäise mua parrasta, niin kokeillaa uudellen siinä ulkopuolella ettei häiritä muita. Mutta muista sitten mitä on varotettu. Älä ärsytä Taavetin porukkaa äläkä mua lakkoportilla.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Ei ollut kenestäkään tulijaksi.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Ei ollut lakkoportillakaan. Nähtäväksi jää onko tänään kellään uskallusta Pub Parisiin Kontulan ostarilla.
      Syvästi uskallan epäillä.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Nyt on hinkkattu koppia. Harmi että siihen on pöntön taakse tullut putkiviritelmä eikä mm. tuota "Näin pillun viimeksi 80-luvulla" sotkua saa hinkattua. Lähtipä hyvin haalistumaan silti suurin osa! Jatkuu ensi kerralla paremmin.

      T. Helbin äijä

    • Anonyymi

      Se putkiviritelmä siinä just sun takia ja tarkoitettuna, koska näit sen viimeksi silloin 80-luvulla ja fillaroinnin vietyä kykysi ja surkastettua vehkeesi jämät, et edes liene muista mitä sillä pelkän näkemisen lisäksi tulisi tehdä ja toimia !!!

      Turhaa työtä teet. Ne skrivataan sinne uudelleen ja paremmin . Myöskin kuvat ja Syvät Hyvät kuvat.
      Käyttäisit senkin ajan mieluummin sen suosikkipomosi kaljun hinkkaamiseen oikein Syvällä tavalla. Se tykkää siitä.

      Lakon jälleen jatkuessa lähitulevaisuudessa kehoitamme pysyttelemään poissa portilta, ellet halua sitä siankusta päällesi ja fillarisi kumeja hajalle.
      Kerranhan sun kumit puhkottiin, eikä kukaan nähnyt mitään...

      Helbheikki

    • Anonyymi

      onko ay-pelleillä jo tietoa että koska olette taas itkupotkulakossanne?
      Jos on niin voisitteko kertoa tänne, niin tiedän ottaa leipätyöstä sitten palkatonta vapaata taas sille ajalle, että pääsee ajamaan pitkää päivää bussia ja tekemään isoa tiliä. Mitä aikaisemmin voitte, arvon ay-pellet, tämän lakon ajankohdan kertoa, niin sen parempi. Ajamassa olen joka tapauksessa silloin, kerroitte ajankohdan tai ette.

    • Anonyymi

      Tiedetään kyllä mutta eipä vielä kerrota, kuin senverran, että lähiviikkoina taas jatkuu.
      Sen voimme kyllä kertoa, että et kyllä tule pääsemään ajamaan, koska portilla tulee olemaan Taavetin kuuluisa, auktoriteetteja pelkäämätön ja vastuuseen saattamaton eläkeläisistä koostuva ruuttaryhmä, joka tulee ruiskuttamaan siankusta ja lietettä, kuten aiempinakin kerroilla, rikkurien päälle.
      Kananmuniakin on tuulilasiin heitettäviksi ja rikkurien päälle myös.

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Pian jatkuu...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe