https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-199771
Ei taida olla koko totuus,miten maa lepää 2024???
Palkasta jää enemmän käteen ensi vuonna
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Bensa maksaa enemmän, ruoka maksaa enemmän, eläminen maksaa enemmän, esimies vttuilee enemmän, työkaverit pskoo ja sählää, häiriköi
enemmän, - Anonyymi
Mun työttömyyspalka o lika pikkusen.
- Anonyymi
Kaikilta niiltä leikataan joilla vähän on ja niille annetaan joilla eniten on. Suurimmat verohelpotukset saavat yli 10 000€/kk ansaitseville. 1miljardi€ velkaa lisää, että hyätuloiset saavat verohelpotusta. Nyt Purra uhkaa vielä ruuan hintaan lisää ruan alv:n korotuksella.
- Anonyymi
Tuo hallituksen show on täysin sekopäistä. Ei luo kuin pahoinvointia yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Mitäpä jos suomalaiset alkaisivat pikkuhiljaa tulemaan toimeen sillä mitä ansaitsee? Ei ole valtion homma syöttää ja juottaa aikuisia ihmisiä kotiinsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767