hyvää iltaa ! sain elämäni toista kertaa suihin oton M28 ja en tälläkään kertaa lauennut missäköhän vika ottajassa vai antajassa (eri naiset)
orgasmi puuttuu
12
754
Vastaukset
- Anonyymi
Millaista on suuseksi?
- Anonyymi
ihanaa ja hyvältä tuntui mutta en vaan tullut
- Anonyymi
Mullekkin on käynyt noin , nainen oli erittäin taitava imee, mutta en lauennut muuta kun piti vähän runkata samalla
- Anonyymi
joo ei kyllä runkannu samal pelkkä imu
- Anonyymi
kiitti tiedosta todella että käsiäkin pitää käyttää
- Anonyymi
onko muilla saman laisia kokemuksia ?
- Anonyymi
Kysy spedeltä niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Lähimmällä gay klubilla homma hoituu, ei sen aina tarvi olla naiset.
- Anonyymi
Vanhemmiten kun kullin ja terskan herkkyys vähenee niin ainakin itselläni pitää imeä ja runkata kovemmin että laukean, mutta kun on osaava kiimainen ja haluttava suihin ottaja niin "kyllä lähtee" t.+60ukm
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
No kun olin nuori en ehkä osannut imeä oikein poikaystävä ei saannut orgasmia mutta vanhempana osasin jo ja orgasmia tulee liiankin nopeasti. Kaikki tykkää eri asiasta toinen kovasta tiukasta musta, toinen hellästä terskaa pitää nuolla, leikitellä suussa kielellä, samalla runkata, nuolla, imeä ja imeä myös palleja tai hieroa niitä tai lisäksi työntää sormi miehen anukseen nuolla, imeä runkata kullia. No kokeile vähän vanhempaa naista joka ei ujostele ja on sinut ittensä kanssa
- Anonyymi
Nuorena poikana olin liian jännitynyt ja fokusoitunut "tulemiseen" jote en sen takia tullut. Nykyään se ei ole mikään ongelma.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984