Muovifetissijuttuja

Anonyymi-ap

On ollut kiva lukea muutamia kurahousufetissien juttuja tällä palstalla. Itsekin muistan nuorena poikana miten kiihotuin kurahousujen pukemisesta. Minulla oli sellaiset nappikiinnityksellä olevat kurikset. Meillä oli myös muoviessu, jonka pukeminen tuntui jännältä. Lisäksi hyvältä tuntui asetella muovinen vaippaliina pikkuhousuihin ja sen jälkeen hyväillä itseään.

Nämä jutut tein ensimmäisen kerran alle 10-vuotiaana. Murrosiän myötä asia kiinnosti enemmän ja ensimmäiset orgasmit sain vaippaliinan avulla. Voin todeta siis olevani muovifetisti.

Ajan myötä nämä asiat ovat välillä olleet taustalla, mutta aikuisena tulleet takaisin.

Puolisoni tietää ja hyväksyy fetissini. Viime viikolla oli upea hetki, kun puolisoni laittoi boxereihini vaippaliinan. Sitten puin päälleni muoviessun. Puolisoni alkoi hyväilemään minua, tuntuipa se hyvältä.

Sitten puolisoni alkoi leikkaamaan minun hiuksiani. Hän puki päälleni muovisen hiustenleikkauskapan ja itselleen hän puki muovisen kampaajanessun.

Täytyy sanoa, että oli ihana aamu!

15

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä olet hankkinut muoviessut ja onko minkä laisia?

      • Anonyymi

        Nettikaupoista niitä on löytynyt ihan kivasti ja myös kotimaisia tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikaupoista niitä on löytynyt ihan kivasti ja myös kotimaisia tuotteita.

        Tuulitunneli tapaus avautui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikaupoista niitä on löytynyt ihan kivasti ja myös kotimaisia tuotteita.

        Esim. Keravan muovi ja lelu (löytyy nettikauppa) ja toinen liike on Nylon-Tuote. Myös hakusanalla Segers löytyy ruotsalaisen valmistajan essuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. Keravan muovi ja lelu (löytyy nettikauppa) ja toinen liike on Nylon-Tuote. Myös hakusanalla Segers löytyy ruotsalaisen valmistajan essuja.

        Hehehee mikä pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehee mikä pelle

        Mitäs olet hähähähää


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mistä olet saanut hankittua mainitsemiasi muovisia vaippaliinoja? 90- luvun alussa oli vielä myynnissä vauvanvarusteideiden ohella.

      • Anonyymi

        Ruotsista löytyy muutamasta liikkeestä. Muistaakseni Max Diaper- liikkeestä niitä löytyy. Osan olen löytänyt tori.fi tai huuto.net sivuilta. Viime aikoina noissa huutokaupoissa ei ole liinoja näkynyt.
        Pääosin nuo on tehty nimenomaan Ruotsissa. Kannattaa hakea hakusanalla snibb.


    • Anonyymi

      Minulla on lapsuusajoista lähtien ollut kiinnostus noihin muovisiin vaippaliinoihin. Ilmeisesti jonkinlainen fetissi on kyseessä. Kotona äidillä ja vanhimmalla siskollani oli vauva samoihin aikoihin. Hyvin kiihottavaa oli katsella vaipanvaihtoa; sideharsovaippa taiteltiin ohuen muovisen vaippaliinan (oli käytössä myöskin muovihousuja) sisään ja solmittiin sivuilta rusetilla kiinni.

    • Anonyymi

      Ihanaa spede Ihanaa buaahaa

      • Anonyymi

        Buaahaa spedellä mitäs se nyt noin sekottaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      KYLLÄ KUMIASUT KUMIHOUSUT ON IHANAT JALASSA VOI PITÄÄ JULKISILLA PAIKOILLA ON SEXIKKÄÄT KIIHOTTAVAT PALJASTAVAT EESTÄ JA TAKAA.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe