Tuli joku outo tunne......
En kehtaa enää kirjotella
30
578
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkeri olet....
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikset kehtaa, ja millei outo tunne?
- Anonyymi
Tiedän mitä teit viime kesänä...
- Anonyymi
No mitähän tein viime kesänä
- Anonyymi
Hyvä elokuva
- Anonyymi
Ja mitä siitä sitten
- Anonyymi
Sillähän ei ole mitään merkitystä jos on kiikarissa muitakin👅
- Anonyymi
Niin. Toiset ovat niin tuhottoman persoja makealle, että mikään ei riitä.
"Tuolla tuommoinen vaahtokarkki ja tuolla tuommoisia leivoksia. En tiedä mihin silmäni laittaisin, mutta mun... siis hammasta kolottaa.. "
Tai voihan se olla, että suolainen maistuu. Naiset ovat heille sellaisia suolalihanpaloja.
"Tilaan suoraan farmilta suolukkaa, riistan mausteena voi käyttää ripauksen katajaa ja puolukkaa.."
Kuljetaan vaan tuolla niin kuin jotkut Muumien jäärouvat ja ammutaan jäätävillä katseilla.
Voi kun ollaan sitten kuin Ö aapisen laidalla - ja naiset itkee perään.
"En ole tehnyt mitään väärää. Olen vain tällainen."
(puoliksi) vitsi 😁
Pahoittelut. Se olen vain minä. Ilmestyessäni näköpiiriin aiheutan oksettavaa oloa.
- Anonyymi
Älä nainen oo huolissas kaikki käy hyvin.
- Anonyymi
Häään oolii beigetakkinen tyttö, se sama tyttö on uskonut ihmisiin. Se sama beigetakkinen tyttö otti yhteyden.
- Anonyymi
Oot vaan syönyt liikaa. Käy vähän kävelemässä.
- Anonyymi
Ihan tervettä osata miettiä mitä kehtaa tehdä.
- Anonyymi
ne luulee selviävänsä ja olevansa piilossa, mutta eivät ole. kohta tapahtuu taas. syyttömien kimppuun ja veivät vaikka mitö ja tekivät vaikka mitä, kyllä se niille kostautuu. odotellaan vaan. ei tarvii edes mainita, mieluiten olisin hiljaa ja odottaisin vain.
- Anonyymi
ne on niin sekaisin omasta itsestään etteivät tajua että ihmisiä on ympäri maailmaa ja heidän piirinsä ulkopuolella. sinne on valittu nyt uudet uhrit kokemaan mitä tekivät. vissiin heidän porukkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne on niin sekaisin omasta itsestään etteivät tajua että ihmisiä on ympäri maailmaa ja heidän piirinsä ulkopuolella. sinne on valittu nyt uudet uhrit kokemaan mitä tekivät. vissiin heidän porukkaansa.
varokaa ettei tipu lunta niskaan tai maa jalkojen alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varokaa ettei tipu lunta niskaan tai maa jalkojen alta.
yleensä kun oikein ivaa ja tekkeepi pahojaan se tulee itselle. rattijuoppoja, huumekuskeja, luonto ja hulluja ihmisiä. hirveää semmonen vaino ja "seuranta". sitä voi tehdä monella tapaa, itse otan pari nyt ihan kokeiluun miten pystyy seuraamaan ja painostamaan koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yleensä kun oikein ivaa ja tekkeepi pahojaan se tulee itselle. rattijuoppoja, huumekuskeja, luonto ja hulluja ihmisiä. hirveää semmonen vaino ja "seuranta". sitä voi tehdä monella tapaa, itse otan pari nyt ihan kokeiluun miten pystyy seuraamaan ja painostamaan koko ajan.
pelko se on hirveää, hiiriä ja kissoja, ja kaikenlaista. ryhdytäänpä hommiin. "joukkohakkaamista" ja opetuksia, se mikä voidaan tehdä yhdelle voidaan tehdä kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pelko se on hirveää, hiiriä ja kissoja, ja kaikenlaista. ryhdytäänpä hommiin. "joukkohakkaamista" ja opetuksia, se mikä voidaan tehdä yhdelle voidaan tehdä kaikille.
muistan yhden naisen joka nauraa räkätti ja aina se aina kaatuili, nauroi vaan päälle, mutta huomaa pian että saa itse sitä samaa. shhh olen hiljaa ja en iloitse mutta seuraan ja keskityn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaja, antaja
Kananpaskan kantaja
Se oot sinä
Nii
- Anonyymi
Susanna mäen sinut ylös, istut sängyllä mustat hiukset rasvaisen ja ohuena pahojen kasvojesi vierellä, et saa unta ja tunnet vihaa niinpä ohjaat sitä muihin, suusi puuskuttaa ja poskesi pullottaa kun manaat. jaan kuvaa tässä samalla.
- Anonyymi
yritän saada tarkempaa tietoa kuka tuo pieni mies on, paha ole us jo, joskus ollut ok, vähän pahis aina jotenkin. voi samaistua Juha, Miikka, Mikael, Marko ja joku muu jonka nimeä tiedä, ja toinenkin. hoki lausetta "ette / et välitä yhtään miten muut pärjää". ei ole aina ajatellut niin
- Anonyymi
Leena, Papu, Jenni, Mirka, Jenna jotain samaa, pystyvät vahingoittamaan ja omahyväinen ilme, vähän pahaa tekee mutta mikäs teet jos ei tottele.
- Anonyymi
Anniina, Emilia, Hannahkin ja joku muu vähän samantapaisia, rakkaus ajaa mihin vaan. ei uskoisi mihin pystyvät vaikka ovat hyviä, niissä on joku outo juttu.
- Anonyymi
pelottavin kirjain on silti T. sopii moneen. monen H kodalla ollut vain kärsijä ja ottanut turpaan. P on pärjännyt parhaiten, lopulta, ei ole uhkaajia. S on monessa asiassa voittaja, hajontaa.
- Anonyymi
jaan teille toisen kuvan Soilesta ja sen silmistä ja olemuksesta, ne jotka epäilee niin katso itse. en sen naisen nyxästä tai exästä pidä myös, joskus pidin ystävinä kaikkia. näin ne pirut etenee.
- Anonyymi
voin myös jakaa yhden hakkaaja olemuksesta, yx mies ja yx nainen. mutta henkilöllisyys ei erotu, tässä näyssä on sekoitus eri persoonia ja tuossa yhdistelmässä hyvinkin vaarallinen, jopa tappava. en näe vain yhtä miestä tai naista vaan tietoisuuksien sekoituksen.
- Anonyymi
ne mitä eroitan ne ei ole isokokoisia miehiä eikä lyhyitä. normaalit hartiat ei bodaaja ja suojeleva ja puolustautuva. iskut on teräviä ja kovia, hyvin musta hohde ympärillä, jotain ruskeaa /kultaa joskus ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.1142897- 1802101
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3151963- 1261800
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.971623Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu371379Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1901285En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631262Häirikkömönkijäkuskit satimeen
Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä611102Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une491056