Onko mitenkään mahdollista ilmiantaa henkilöt, jotka ovat hakeneet velkasaneeraukseen, vaikka heillä ei ole pienintäkään yritystä maksaa velkoja? Kuvioon kuuluu pimeää tulot, joiden avulla matkustellaan, shoppaillaan ym. Sukulainen joutui maksumieheksi takaajana (oma loka tietysti, miksi takasi lainan), mutta edelleen vaan nämä ihmiset jatkaa leveää elämistä vanhaan malliin.
Vilpillisesti velkasaneeraukseen
4
476
Vastaukset
- Anonyymi
KIITOS PUTIN! KIITOS ÄITI VENÄJÄ!
- Anonyymi
Kyllä varmasti. Kirjoita kärjäoikeudelle.
- Anonyymi
Omaa syytön Korviaan kusessaoikeusturva on aina parempi. Jos otat riskin ja selviät siitä kovalla duunilla olet luuseri.
- Anonyymi
Mä en tiedä ilmiantamisesta, mutta suoraan päin naama sanominen ja vähän moralisointi kyllä käy itsellä mielessä.
Itsekin tiedän tapauksia joita voi vain kyseenalaistaa. Sitä tässä asiassa ihmettelen kun on ns. patologisia velanottajia jotka tippuu aina jaloilleen. Ongelmavelkaantuminen on jopa vuosikymmenten ketju ja sitä ihmettelen ettei edunvalvontaan ole asetettu enempää sinne kuuluvia. Kusipäät uskoo vielä puhtaisiin papereihin kuukaudessa viimeisestä merkinnästä. Pankeillahan on kuitenkin asiakaskunnassa joku tekstikenttä johon he merkitsevät menneitä.
Euroopan tietosuoja-asetus on joskus vähän niinkuin syvältä ja poikittain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482