Toiko pukki risuja

Anonyymi-ap

No niin, nyt kun joulun pyhät ovat ohitse, olisi mukava tietää olitteko olleet tuhmia vai kilttejä? Eli toiko joulupukki risuja tullessaan? Saiko joku piiskaa joulun aikana?

54

2367

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuonut risuja, mutta yhdessä mieheni paketissa oli pitkävartinen puinen saunaharja. Eivät osanneet vanhempani, joiden luona olimme joulunpyhät, aavistaa mihin sitä ensisijaisesti käytetään.
      Ja tottahan sitä piti testata, kun palasimme takaisin kotiin. Vaikka ihan hyvin mies käyttäytyikin. Tosin olin piiskannut hänet ennen lähtöä ikäänkuin muistutukseksi.
      No uutta harjaa testattiin ja nätisti sai pepun punoittamaan. Sitä on mukava katsella, kun hän seisoo nurkassa.

      • Anonyymi

        Oliko nurkassa housut ylhäällä vai alhaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nurkassa housut ylhäällä vai alhaalla?

        Ilman housuja tietysti. Ihan pylly paljaana häpeänurkassa seisoi. Pelkkä valkoinen t-paita yllään. Tunnin ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman housuja tietysti. Ihan pylly paljaana häpeänurkassa seisoi. Pelkkä valkoinen t-paita yllään. Tunnin ajan.

        Seurasitko jatkuvasti lähellä vai oliko yksin ja välillä kurkkasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurasitko jatkuvasti lähellä vai oliko yksin ja välillä kurkkasit?

        Olohuoneen sohvalta, mistä on suora näköyhteys nurkkaan, seurasin, valvoin ja vahdin koko tunnin ajan. Katsoin että seisoo nurkassa niinkuin kuuluu ja tietysti nätisti punoittavaa peppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olohuoneen sohvalta, mistä on suora näköyhteys nurkkaan, seurasin, valvoin ja vahdin koko tunnin ajan. Katsoin että seisoo nurkassa niinkuin kuuluu ja tietysti nätisti punoittavaa peppua.

        Kiitos!

        Taisin olla tuhma kun kyselin tällaisia ja nyt mielikuvitus laukkaa.. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!

        Taisin olla tuhma kun kyselin tällaisia ja nyt mielikuvitus laukkaa.. 😳

        Eihän tuota nolostella tarvitse. Kyllä aina kysyä voi, jos on asiallista kysyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olohuoneen sohvalta, mistä on suora näköyhteys nurkkaan, seurasin, valvoin ja vahdin koko tunnin ajan. Katsoin että seisoo nurkassa niinkuin kuuluu ja tietysti nätisti punoittavaa peppua.

        Onko tietty nurkka missä pitää seistä? Mikä on oikea tapa? Kädet niskan takana yms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tietty nurkka missä pitää seistä? Mikä on oikea tapa? Kädet niskan takana yms?

        Käsken kädet joko niskan taakse tai selän taakse, ja asentona joko seisaallaan tai polvillaan. Käsken välillä vaihtamaan asentoa, millä voi testata, että tottelevaisuutta vielä löytyy. Välillä tulee käsky pyllistää, jotta piiskattu pylly olisi paremmin näkyvillä. Pyllistäminen on tietenkin epämukava asento olla pidempään, koska siinä joutuu jännittämään lihaksia. Jos tottelevaisuudessa on mitään ongelmia, niin sitten annetaan lisää piiskaniskuja edellisten päälle. Välillä annan piiskaa lisää vaikka olisikin tottelevainen, jotta takaraivossa pysyy ajatus, että nurkkaan meneminen piiskauksen jälkeen ei välttämättä tarkoita, että piiskaus olisi ohi.


      • Anonyymi

        Oletko koskaan kokeillut peittää kasvojasi session aikana esimerkiksi maskilla, huivilla, kommandopipolla tms.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tietty nurkka missä pitää seistä? Mikä on oikea tapa? Kädet niskan takana yms?

        Meillä toimii yksi olohuoneen nurkka häpeänurkkana. Sinne menee mies seisomaan, kun käsken. Sinne on sohvalta suora näköyhteys, sinne on helppo mennä ja siellä on tilaa seistä.
        Oikea tapa on nenä kiinni nurkassa ja kädet selän takana. Liikkuminen ja kurkkiminen on kiellettyä. Nenä pysyy kiinni seinässä koko nurkassa olon ajan.
        Kädet selän takana, mutta ei pepun päällä, vaan sen yläpuolella. Nurkassa seistään pylly paljaana. Tai ns. häpeäasuun pukeutuneena. Se tarkoittaa naisten alusvaatteita / pitsihepeneitä.
        Kun laitan hänet nurkkaan, katson joko puhelimesta tai seinäkellosta ajan, jotta tiedän vapauttaa hänet oikealla hetkellä. Nurkassa seistään 1-2 . Istuudun itse sohvalle vahtimaan, valvomaan ja katselemaan häntä.
        Saatan selailla puhelinta, mutta en avaa tv:tä tai esim. Spotifyita, koska haluan että mies saa rauhassa keskittyä nurkassa oloon, häpeämiseen ja asioiden miettimiseen.


      • AnkaraRouva kirjoitti:

        Meillä toimii yksi olohuoneen nurkka häpeänurkkana. Sinne menee mies seisomaan, kun käsken. Sinne on sohvalta suora näköyhteys, sinne on helppo mennä ja siellä on tilaa seistä.
        Oikea tapa on nenä kiinni nurkassa ja kädet selän takana. Liikkuminen ja kurkkiminen on kiellettyä. Nenä pysyy kiinni seinässä koko nurkassa olon ajan.
        Kädet selän takana, mutta ei pepun päällä, vaan sen yläpuolella. Nurkassa seistään pylly paljaana. Tai ns. häpeäasuun pukeutuneena. Se tarkoittaa naisten alusvaatteita / pitsihepeneitä.
        Kun laitan hänet nurkkaan, katson joko puhelimesta tai seinäkellosta ajan, jotta tiedän vapauttaa hänet oikealla hetkellä. Nurkassa seistään 1-2 . Istuudun itse sohvalle vahtimaan, valvomaan ja katselemaan häntä.
        Saatan selailla puhelinta, mutta en avaa tv:tä tai esim. Spotifyita, koska haluan että mies saa rauhassa keskittyä nurkassa oloon, häpeämiseen ja asioiden miettimiseen.

        Kuinka vanha on ankara rouva?Minä haluan asua sellaisen naisen kansa,nainen joka ei säästää koivuvitsa,minä siivoan pois irtopalat kun minä olen saanut minun rangaistus!


      • strykpojke kirjoitti:

        Kuinka vanha on ankara rouva?Minä haluan asua sellaisen naisen kansa,nainen joka ei säästää koivuvitsa,minä siivoan pois irtopalat kun minä olen saanut minun rangaistus!

        Olen neljän ja viidenkymmenen välillä. Tuo vastaus saa riittää.


      • AnkaraRouva kirjoitti:

        Olen neljän ja viidenkymmenen välillä. Tuo vastaus saa riittää.

        Missä sinä asut?Haluatko anna minulle piiskaa ja alistaa ja nöyryyttää minua?


      • strykpojke kirjoitti:

        Missä sinä asut?Haluatko anna minulle piiskaa ja alistaa ja nöyryyttää minua?

        Minulla on oma piiskattava ja kuritettava. Ja olen päättänyt omistautua kokonaan hänelle. En piiskaa muita miehiä kuin omaani.


      • AnkaraRouva kirjoitti:

        Minulla on oma piiskattava ja kuritettava. Ja olen päättänyt omistautua kokonaan hänelle. En piiskaa muita miehiä kuin omaani.

        En tiennyt että sinulla on jo mies!


    • Anonyymi

      Ei, mutta joulumuori olisi ehkä saanut tuodakin, ainakin fantasioissa.

      m36

    • Anonyymi

      Olin toivonut, että makuuhuoneeseen jokin kurinpitoväline voisi olla paikallaan minua varten. Hieman säikähdin, kun avasin paketin ja siellä oli ratsastuspiiska, koska olen varma että se sattuu tosi paljon. Jännittää milloin saan seuraavan kerran kuritusta.

    • Toiveissa oli että paha julma pukki olisi risuista tuhmia fantasioivalle naiselle antanut mutta pettyä sain tänäkin jouluna!

      • Anonyymi

        Np minä voin piiskata pakarasi punaisiksi,tuhma opettajatar jos PK seudulta

        Onko sulla pakarat muuten kondiksessa ?
        kurt56


      • Anonyymi

        Kyllä tuo fantasia pitää hoitaa.
        vaari 78v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo fantasia pitää hoitaa.
        vaari 78v

        Vanhempi erittäin ankara vaari juurikin kurin antajana olisi haaveitteni täyttymys!
        Birgit


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Vanhempi erittäin ankara vaari juurikin kurin antajana olisi haaveitteni täyttymys!
        Birgit

        Mahtavaa Birgit ota yhteyttä kik aant15 Olen hellä ja julma ja järkevä, löytyy piiska, anustappihäntä, anaalhook. Ei sinun niitä tarvitse kaikkia ottaa vastaan.
        Terv vaari 78


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa Birgit ota yhteyttä kik aant15 Olen hellä ja julma ja järkevä, löytyy piiska, anustappihäntä, anaalhook. Ei sinun niitä tarvitse kaikkia ottaa vastaan.
        Terv vaari 78

        sua odotan


      • Anonyymi kirjoitti:

        sua odotan

        Minulla ei kik:iä. S.posti kävisi paremmin.
        Birgit


      • Anonyymi

        Huomenta Birgit!

        vaari 78v


    • Anonyymi

      Housut pois ja hoitoon menetelmä sopisi useimmalle jouluna ja vähän muulloinkin. Oppisi olemaan iloinen antaja ja saaja, eikä turhaan pihtailisi itseään.

      • Missähän tällaisia hoitoja olisi tarjolla?


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Missähän tällaisia hoitoja olisi tarjolla?

        Jos ei livenä, niin lämmittäisikö mieltä, jos joku edes fantasioisi sellaisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei livenä, niin lämmittäisikö mieltä, jos joku edes fantasioisi sellaisesta?

        Vaikka edes niin.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Vaikka edes niin.

        Haluaisitko kertoa mieltymyksistäsi tämän asian suhteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa mieltymyksistäsi tämän asian suhteen?

        Tännekö?


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Tännekö?

        Vaikka

        Ei toki ole mikään pakko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka

        Ei toki ole mikään pakko.

        En ihan tänne kehtaa.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        En ihan tänne kehtaa.

        Ei se mitään! ☺


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Missähän tällaisia hoitoja olisi tarjolla?

        Helsingissä.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Missähän tällaisia hoitoja olisi tarjolla?

        Hmm... vieläköhän opettaja kaipailisi pahaa pukkia?
        Sellainen voisi löytyä täältä Tampereelta? ;)


    • Anonyymi

      Tiedän, että eräs tyyppi oli kakarana saanut joulupukilta pelkästään risukimpun, ei muuta. Vanhemmilta törkeä teko. Minä sain aattoiltana oikeaa piiskaa, ja kehotuksen miettiä samalla oikeita syitä, mistä piiskaa annetaan. Vaimo antoi. ... tulitässämieleen, että joskus pikkupoikana rupesin kiukuttelemaan aattoona, kun oli valmistelujen aika ja vanhempi siskoni hermostui ja antoi piiskaa.

    • Anonyymi

      Pukki toi lähemmäs naisen joka on mun mieleen. Laitoin viestin ja tapaamme alkuvuodesta.

    • Anonyymi

      Ei tuonut piiskaa, mutta toi käsiraudat, lukittavat "jalka raudat", silmänaamion ja kauko-ohjattavan macic motion värinäkuulan.
      Ihana lelu.

      • Anonyymi

        Mites niitä on käytetty?


    • Anonyymi

      Mieheni (emme ole aviossa) pitää itse tuoda mukanaan vitsa, keppi tai sitten jokin vastaava. Sen pitää olla sellainen että hyväksyn sen ja suostun sitä käyttämään. Piiskaan yleensä viitisen minuuttia tai niin kauan kuin kädet puutuvat. Tämä oli alunperin mieheni vaatimus, itse en tykännyt tästä. Myöhemmin aloin todella pitämään tästä hakkaamisesta niin että saan joskus lähes orgasmin toimistossa kun tiedän että taas just tänään uudestaan. Työt voi tehdä korkeintaan kerran kuussa, korkeintaan! Täytyy aina myös katsoa etteivät haavat pääse tulehtumaan eikä tule verenmyrkytys!!

      • Anonyymi

        Tuo on tärkeää, että potilas hakee itse risun metsästä. Oletko yhdistänyt muuta alistamista, esim. saappaiden nuolemista. Olis kiihottavaa, jos piiskaus tapahtuisi esim. sinun naistuttavien katsellessa. Kiihotuksen huippu olis määrätä heteromies antamaan miehelle.


      • olen kateellinen sinun miehesi!


      • Minä piiskaan minua niin pitkä aika että se käsi joka pidän keppi se tule pieniä haavoja sormessani,meidän murressa me kutsumme bleimona en tiedä mitä se nimi on oikein!


      • Myös meillä mieheni joutuu hakemaan vitsan (paju) kotimme lähellä, n. 100 m, olevasta metsiköstä. Ja vitsaa ei piiloteta mihinkään, esim. takin alle, vaan se kannetaan näkyvissä kotiin asti. Ja minä seuraan ikkunasta tai parvekkeelta, että näin myös tapahtuu.
        Kotiin päästyään, mies tietää miten toimia. Vitsa kädessään hän menee polvilleen eteeni, ojentaa vitsan ja pyytää nöyrästi piiskausta.
        Minä otan vitsan vastaan, tarkastan että se kelpaa, käsken laskemaan housut alas edessäni, ja ottamaan myös muut vaatteet pois, niin että jäljelle jää pelkkä t-paita. Sitten vien hänet, joko korvasta tai hiuksista taluttamalla makuuhuoneeseen, jossa piiskaus tapahtuu. Käsken häntä laittamaan 4-5 tyynyä päällekkäin sängylle ja menemään makaamaan vatsalleen niiden päälle, jotta peppu on kunnolla koholla. Ilmoitan montako iskua hän tulee saamaan, esim. 60, ja käsken laskemaan ne ja kiittämään jokaisesta erikseen.


      • Anonyymi
        AnkaraRouva kirjoitti:

        Myös meillä mieheni joutuu hakemaan vitsan (paju) kotimme lähellä, n. 100 m, olevasta metsiköstä. Ja vitsaa ei piiloteta mihinkään, esim. takin alle, vaan se kannetaan näkyvissä kotiin asti. Ja minä seuraan ikkunasta tai parvekkeelta, että näin myös tapahtuu.
        Kotiin päästyään, mies tietää miten toimia. Vitsa kädessään hän menee polvilleen eteeni, ojentaa vitsan ja pyytää nöyrästi piiskausta.
        Minä otan vitsan vastaan, tarkastan että se kelpaa, käsken laskemaan housut alas edessäni, ja ottamaan myös muut vaatteet pois, niin että jäljelle jää pelkkä t-paita. Sitten vien hänet, joko korvasta tai hiuksista taluttamalla makuuhuoneeseen, jossa piiskaus tapahtuu. Käsken häntä laittamaan 4-5 tyynyä päällekkäin sängylle ja menemään makaamaan vatsalleen niiden päälle, jotta peppu on kunnolla koholla. Ilmoitan montako iskua hän tulee saamaan, esim. 60, ja käsken laskemaan ne ja kiittämään jokaisesta erikseen.

        Tuo on tärkeää asiaan liittyvä nöyrtyminen ja totteleminen


      • AnkaraRouva kirjoitti:

        Myös meillä mieheni joutuu hakemaan vitsan (paju) kotimme lähellä, n. 100 m, olevasta metsiköstä. Ja vitsaa ei piiloteta mihinkään, esim. takin alle, vaan se kannetaan näkyvissä kotiin asti. Ja minä seuraan ikkunasta tai parvekkeelta, että näin myös tapahtuu.
        Kotiin päästyään, mies tietää miten toimia. Vitsa kädessään hän menee polvilleen eteeni, ojentaa vitsan ja pyytää nöyrästi piiskausta.
        Minä otan vitsan vastaan, tarkastan että se kelpaa, käsken laskemaan housut alas edessäni, ja ottamaan myös muut vaatteet pois, niin että jäljelle jää pelkkä t-paita. Sitten vien hänet, joko korvasta tai hiuksista taluttamalla makuuhuoneeseen, jossa piiskaus tapahtuu. Käsken häntä laittamaan 4-5 tyynyä päällekkäin sängylle ja menemään makaamaan vatsalleen niiden päälle, jotta peppu on kunnolla koholla. Ilmoitan montako iskua hän tulee saamaan, esim. 60, ja käsken laskemaan ne ja kiittämään jokaisesta erikseen.

        Se rupea seisoa minulle kun luen tuo mutta minä en halua että naapurit näe että saan piiskaa mutta kaikki muuta on täydellistä,se että pitä seisoa polvella ja minä haluan piiskauksen jälkeen seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistusta ja suudella se käsi joka on piiskanut minua!


      • strykpojke kirjoitti:

        Se rupea seisoa minulle kun luen tuo mutta minä en halua että naapurit näe että saan piiskaa mutta kaikki muuta on täydellistä,se että pitä seisoa polvella ja minä haluan piiskauksen jälkeen seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistusta ja suudella se käsi joka on piiskanut minua!

        Eivät naapurit sentään itse piiskaamista näe (verhot ikkunoissa). Näkevät ainoastaan miehen kantamassa vitsaa. Tiedä sitten osaavatko päätellä mitään. Niin meillä toimitaan. Se on osa kokonaisuutta.
        Kiittäminen kuuluu tottakai asiaan. Ja anteeksipyyntö. Kun olen piiskannut mieheni, puetutan hänet naisten alusvaatteisiin ja laitan joko nurkkaan tai tuolille keskelle olohuonetta seisomaan (ikkunoissa verhot edessä) saa seistä ja hävetä 1-2 tuntia kirvelevän pyllyn kera. Kun aika on täysi, käsken hänen eteeni polvilleen, katson tiukasti silmiin ja sanon: onko sinulla mitään sanottavaa minulle?
        Ja hän pyytää nöyrästi anteeksi ja kiittää kauniisti saamastaan rangaistuksesta.
        Ja sitten minä otan hänen vierelleni sohvalle tai sängylle. Pidän häntä lähellä, silittelen hänen hiuksiaan ja sanon että tuhmuudet on anteeksi annettu. Saatan myös kehua kuinka hienosti hän otti piiskauksen vastaan.


      • Anonyymi
        AnkaraRouva kirjoitti:

        Eivät naapurit sentään itse piiskaamista näe (verhot ikkunoissa). Näkevät ainoastaan miehen kantamassa vitsaa. Tiedä sitten osaavatko päätellä mitään. Niin meillä toimitaan. Se on osa kokonaisuutta.
        Kiittäminen kuuluu tottakai asiaan. Ja anteeksipyyntö. Kun olen piiskannut mieheni, puetutan hänet naisten alusvaatteisiin ja laitan joko nurkkaan tai tuolille keskelle olohuonetta seisomaan (ikkunoissa verhot edessä) saa seistä ja hävetä 1-2 tuntia kirvelevän pyllyn kera. Kun aika on täysi, käsken hänen eteeni polvilleen, katson tiukasti silmiin ja sanon: onko sinulla mitään sanottavaa minulle?
        Ja hän pyytää nöyrästi anteeksi ja kiittää kauniisti saamastaan rangaistuksesta.
        Ja sitten minä otan hänen vierelleni sohvalle tai sängylle. Pidän häntä lähellä, silittelen hänen hiuksiaan ja sanon että tuhmuudet on anteeksi annettu. Saatan myös kehua kuinka hienosti hän otti piiskauksen vastaan.

        Mitä minä sanon jos ne tulevat vataan tiellä?Kyllä minä arvasin että,eli toivoisin että ikkunaverkot on kiinni mutta jos naapurit tulee vataan tiellä ja minä kantan risunippu,mitä minä sanon heille?Muuten tuo sinun piiskaus saan minua aivan kiimainen!Minä olen se sama strykpojke mutta unohdin kirjoita sisään!


      • AnkaraRouva kirjoitti:

        Eivät naapurit sentään itse piiskaamista näe (verhot ikkunoissa). Näkevät ainoastaan miehen kantamassa vitsaa. Tiedä sitten osaavatko päätellä mitään. Niin meillä toimitaan. Se on osa kokonaisuutta.
        Kiittäminen kuuluu tottakai asiaan. Ja anteeksipyyntö. Kun olen piiskannut mieheni, puetutan hänet naisten alusvaatteisiin ja laitan joko nurkkaan tai tuolille keskelle olohuonetta seisomaan (ikkunoissa verhot edessä) saa seistä ja hävetä 1-2 tuntia kirvelevän pyllyn kera. Kun aika on täysi, käsken hänen eteeni polvilleen, katson tiukasti silmiin ja sanon: onko sinulla mitään sanottavaa minulle?
        Ja hän pyytää nöyrästi anteeksi ja kiittää kauniisti saamastaan rangaistuksesta.
        Ja sitten minä otan hänen vierelleni sohvalle tai sängylle. Pidän häntä lähellä, silittelen hänen hiuksiaan ja sanon että tuhmuudet on anteeksi annettu. Saatan myös kehua kuinka hienosti hän otti piiskauksen vastaan.

        Tuollainen nainen minä olen toivonut minua koko elämäni!Mutta en löytänyt ketään,sen takia joudun anna minulle itse piiskaa,koska nautin kun saan katsoa lihanpunaiset pakarat jälkeenpäin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä sanon jos ne tulevat vataan tiellä?Kyllä minä arvasin että,eli toivoisin että ikkunaverkot on kiinni mutta jos naapurit tulee vataan tiellä ja minä kantan risunippu,mitä minä sanon heille?Muuten tuo sinun piiskaus saan minua aivan kiimainen!Minä olen se sama strykpojke mutta unohdin kirjoita sisään!

        vastaan


    • Anonyymi

      Meillä rouva sai jo aattona, niin kuin muinakin jouluina. Pitkän kaavan mukaan, kuten jouluna kuuluukin. Joulu saunassa pylly oli yhtä punainen, kuin Petterin kuono.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­lle, jotka haluav­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/N2n6J0

    Ketjusta on poistettu 227 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe