Onko Juupavaara auki?

Anonyymi-ap

Nettisivuilla sanotaan että olisi aamusta iltaan auki mutta Googlen mukaan on suljettu. Facebookkia päivitetty viimeksi yli vuosi sitten. Tietääkä joku, vieläkö sieltä saa niitä Sukulan burgereita?

18

3041

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tämä salamyhkäisyys on outoa.

• Anonyymi

Myynnissä on koko roska. Luulisin ettei mitään toimintaa tällä hetkellä.

• Anonyymi

Eikös uudella yrittäjällä ollut runsaasti ideoita paikan kehittämiseksi? Miksi hän heti myy sen pois? Mihin homma kaatui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös uudella yrittäjällä ollut runsaasti ideoita paikan kehittämiseksi? Miksi hän heti myy sen pois? Mihin homma kaatui?

Varmaan siihen ettei suurissa ideoissa ollut realismi mukana lainkaan. Jalat tukevasti pilvilinnassa kun näkee helposti mahdollisuuksia sielläkin missä niitä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei myy tämä idearikas vaan se kuka viimeksi pyöritti laskettelukeskusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei myy tämä idearikas vaan se kuka viimeksi pyöritti laskettelukeskusta.

Ostiko tässä välissä siis vanha omistaja idearikkaalta paikan jo takaisinkin? Vai eikö idearikas koskaan ostanutkaan sitä vaan tuli vain hetkeksi pyörähtämään, huseeraamaan nurkkiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostiko tässä välissä siis vanha omistaja idearikkaalta paikan jo takaisinkin? Vai eikö idearikas koskaan ostanutkaan sitä vaan tuli vain hetkeksi pyörähtämään, huseeraamaan nurkkiin?

Ei ostanut. En tiedä mikä oli tarkka järjestely mutta paikan omistajuus ei koskaan vaihtunut. Uuden yrityksen, Juupavaara Oy:n, hän kyllä perusti. Vanha toimijahan (= paikan omistaja) operoi Purnunrinteet nimellä.

• Anonyymi00015

Myyty ja suljettu. Niin vanhoja yrittäjät jo. Korona oli kova juttu. Välineet ruostuu. Nykyään ei haluta enää syödä öljyssä liotettua vaan terveellisempää . Öljymössöt on out.

• Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnu olla anniskelulupia

• Anonyymi

Ei ole auki. Tuskin enää koskaan tulee olemaankaan. Nettisivuilleen voisi kyllä päivittää että SULJETTU ettei tuonne kukaan turhaan menisi.

• Anonyymi00016

Ei se himoskaan muuta kuin rapistuu rakennukset. Nuoriso bilettää joskus sesonkina. Mökit on myynnissä. Huonossa kunnossa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olipa sekavaa settiä!

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi00018

Kylälle pitäisi saada seksuaalisuutta ja parittelua muuten ei kannata tehdä mitään.
      Maailmaa pyörittää. Kauhu Kiima ja Kateus

• Anonyymi00019

Paikassa olis potentiaalia mut se vaatii aikaa, rahaa ja asiakkaita. Jos ei ole eikä tule asiakkaita, ei tule rahaa. Aikanaan olin mäessä kolmen tunnin lipulla. 2 ensimmäistä tuntia oltiin kaksin! Kolmantena tuli kaksi lisää. Sillä välin kun laskettiin, hissit pysäytettiin, varmaan ettei kuluta turhaan sähköä? Ja noista tuotoista pitäisi saada tekijöille palkka, rahaa ylläpitoon ja vielä mielellään vähän voittoakin... HAH! Mäki olis ihan ok harjoitteluun, sijainti vähän turhan sivussa. Paikka tarttis kunnon panostuksen ja mainontaa = rahaa. Kituuttamalla ei mitään toivoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1145
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      118
      1032
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      770
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      715
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe