Tapasin yhden miehen, joka aluksi vaikutti mukavalta, sosiaaliselta, iloisen oloinen.
Hänellä on lapsia (tosin kertoi lapset olevan täysin naisen luona, eikä tällä oikeutta nähdä. Ei oo mitään papereita että olisi päätetty vaan lasten äiti asian päättänyt omavaltaisesti)
Aattelin tämä hänen ex olevan täysi kusipää ihminen. Tutustuin tähän mieheen paremmin, meillä meni ihan hyvin, tutustuin hänen sukuun ja käytiin tekemässä yhdessä asioita, leffassa, syömässä jne.
Yllättäen kun oltiin erillään alkaa haukkumaan mua ilkeäksi, horoksi, laiskaksi (kaikkea keksittyjä asioita mitä en koko aikana tehnyt, enkä ollut tälle ilkeä.
En ole hänestä mitään kuullut, en saanut käytökselle minkäänlaista selitystä. Kuinka voi noin tehdä kun mun kanssa viihtyi pitkään muutamia kuukausia tiiviisti yhdessäoloa, soitteli mulle erillään oltaessa usein ja vielä samana päivänä soitteli mulle senjälkeen muutamien tuntien päässä vittumainen puhelu.
Tämä oli toinen kerta koska viime kesänä aika samanlainen tilanne oli. Tuo ei kuulosta normaalilta käytökseltä, siksi epäilen jotain mielenterveyttä, onko muilla ollut samanlaisia tilanteita?
Ja mikä yleensä vihan takana on koska eikö viha kätke joitain tunteita sentaskse mutta mitä ne on kaikki?
Narsismia, epävakaa vai mikä, auttakaa
8
563
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkossa on tiedossa vielä pahempaa, ellet irtottaudu miehestä. Usko pois, sille on syynsä, että ex-puoliso ei salli lasten tapaavan isäänsä!
- Anonyymi
Ihmisillä on taipumus kantaa vanhan suhteen murheet uuteen suhteeseen
- Anonyymi
Mieti miksi hän on eronnut, entinen taisi saada tarpeekseen hänestä. Älä rupea mielenterveyshoitajaksi, saat sitä kyllä katua.
- Anonyymi
Olisko jonkinlainen naisviha kyseessä . Vai onko aina vaan entinen elämä mielessä ja oman navan tuijottaminen
Sen olen nähnyt että jos tapaa eronneen miehen niin jos alkaa haukkumaan exäänsä niin silloin ei ole kypsä mies , sillä haukkuminen on ositus että on tunteillaan aina vaan kiinni entisessä . Usein kyllä on niin että niitä exiä kovasti haukutaan , ja aina on niin että ne exät eivät ainoastaan ole jaksaneet enää miehen kanssa , ja halunneet eron.
Oikea mies ei hauku exäänsä vaan on usein ystävä hänen kanssaan lasten vuoksi , ja on jättänyt taakseen sen entisen .haukkumisella haluaa ainoastaan sääliä sinulta ja että sinäkin alkaisit ihmettelemään miten kamala se exä on ollut.
Ja jos sinua alkaa huorittelemaan niin älä ihmeessä jatka, siksi se entinenkään ei jaksanut sen kanssa.
Kurjaa kun tuollaisia miehiä on olemassa . Minun mieheni oli ennen mihånua ollut pitkässä parisuhteessa yhden naisen kanssa, mutta ei koskaan sanonut mitään pahaa hänestä . Kysyin miksi hän oli eronnut , niin sanoi että olivat kasvaneet vaan erilleen ettei mitään riitaa siitä tullut vaan yhteinen sopimus että kumpikin jatkaa elämäänsä tahollaan
Silloin uskalsin luottaa häneen kun ei haukkunut entistää, sillä se merkitsee ettei enää ole kiinni entisessä . Joten neuvoni on, älä jatka haukkujan kanssa- Anonyymi
Olet niin oikeassa! Mies, joka haukkuu entisen puolisonsa, haukkuu seuraavaksi sinut.
- Anonyymi
Catch and release, anna kalan mennä
- Anonyymi
Kopioi aloituksesi vaikkapa tuonne parisuhteet palstalle, vaikuttaa normaalilta ukkelilta ja sinä olet se persooona
- Anonyymi
Epävakaa se ainakin on vois olla joku sekamuotoinen,tai sit ihan vaan tervemieli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346