TM kertoo:
Nissan Qashqai e-Power
Nissanin käyttötesti oli sujunut käytännössä ongelmitta, kunnes eräänä lauantaina mutkia tuli matkaan kerralla enemmänkin.
Auto oli parkissa pari tuntia kadunvarressa vajaan kymmenen asteen pakkasessa. Se käynnistyi ja lähti liikkeelle täysin normaalisti. Muutaman kilometrin ajon, liikennevaloihin pysähtymisen ja liikkeellelähdön jälkeen polttomoottori kävi normaalisti, mutta samalla alkoi outo ja pahalta kuulostava, hieman laahaava ääni. Heti perään syttyi varoitusvaloja ja mittaristossa alkoi juoksta erilaisia varoitustekstejä.
ENSIMMÄISENÄ HUOMIO kiinnittyi pahimmalta kuulostavaan varoitukseen: ePower-vika, tehoa vähennetty, pysäytä turvallisesti. Lisäksi mittaristoon ilmesty keltainen kilpikonnasymboli.
Sattumalta liikennevaloristeys, jossa tapahtumaketju alkoi, oli aivan kauppakeskus Triplan vieressä, eli matkaa TM:n autolaboratorioon oli vain noin 500 metriä. Auto kulki sen verran hyvin, että se onnistuttiin ajamaan TM:n tiloihin jatkoselvittelyitä varten. Pahalta kuulostanut ääni hävisi mutta vikavalot eivät. Auto sammutettiin ja käynnistettiin uudelleen muutaman kerran, mutta vikavalot ja ilmoitukset säilyivät edelleen.
SEURAAVAKSI SOITETTIIN Nissanin tiepalveluun ja tiedusteltiin, mitä tulisi tehdä. Puhelu eteni nopeasti, ja pian palvelusta päädyttiin tilaamaan paikalle hinausauto, joka veisi käyttötestiauton valtuutettuun korjaamoon.
Korjaamolla autolle saatiin tarkastusaika viiden päivän päähän. Tutkimuksissa sähkömoottorissa havaittiin maavuoto, ja yhdessä kuvattujen tapahtumien kanssa korjaamo päätyi maahantuojan kanssa neuvoteltuaan tilaamaan autoon uuden sähkömoottorin.
Varsinainen korjausaika autolle saatiin tammikuun alkupuolelle. Sen jälkeen tilanteesta tiedetään toivottavasti enemmän.
kumkaista kajahti moottori
8
3901
Vastaukset
- Anonyymi
Japanilaista laatua. Mulla on eurooppalainen moottoripyörä. Siitä ovat hajonneet kaikki japanissa valmistetut osat. Muut on pystytty korvaamaan laadukkailla länsimaisilla osilla starttia lukuunottamatta. Useilla muutostöillä ja parannuksila startista on saatu sentään likimain toimiva, kunhan sen huoltaa kerran talvessa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Nissan ei ole ollut Japanilaista tekoa muytamaan kymmeneen vuoteen. Ranskalaista ja Englantilaista halvalla väsättyä p*sk** ovat.
- Anonyymi
Kestihän se sähkömoottori 52000 km, hyvä saavutus Nissanille.
- Anonyymi
Mulla sama vika tuli 2024 e poweriin. 11600 km mittarissa. Merkkikorjaamolta autokeskus AirPort sanottiin huollossa, että älä tänne tuo, koska vianluku aikaisintaan 2 vk päästä. Ja useampaan nissanin valtuuttamaan korjaamon soitin ja kaikissa kauhea ruuhka. Taitaa Nissan työllistää korjaamoita.
- Anonyymi
Sain silti sijaisauton
- Anonyymi
53000 ajettu Nissan gasgai automaatti !
Vaihdelaatikko hajosi , paikallinen myyjä liike.
Ilmoitti pitää vaihtaa uusi , hinta 7500 euroa .
Toinen Nisssan myynti liike , liike joka myi auton 2017.
Ilmoitti huollot tehty maahantuojan ohjeiden mukaan .
Automaatti vaihdelaatikko öljyt vain tarkistetaan.
Koska automaatti vaihdelaatikko kestää auton eliniän!
He eivät suostu mihinkään korvauksiin, eikä edes paljon keskustelua syntynyt ? Erikoinen kylmä asenne ?
Kuluttaja viraston kantaa odotellaan , katsotaan mitä tapahtuu. Ei hyvää mainetta auton kestävyydessä , eikä kummankaan neuvotelu taidoissa.? Halukuudessa ?
Ei mikään ihme kun Nissanilla vaikeuksia Japanussa , sekö myynti Suomessakin pudonnut. Muutaman tonnin vastaan tuloa kun olisi . Olisi myös meidän ja monen sukulaisen ja tutun kiinostus säilynyt nyt , kun olen asian kertonut , moni sanoi ettei Nissanit kiinosta , vaikka viellä ajavat osa Nissan merkkisellä autolla . - Anonyymi
💩💩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642