Kovin on hurjasti virheitä ja armoton apnelisti mutta mikä olet? Et ole töissä ainakaan?
Kirjoitusvirhe kirjoittaja? Mikä olet?
38
410
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaikkien tarvitse käydä töissä.
Moni on lakossa.
Teen vapaaehtoistyötä tällä hetkellä- Anonyymi
Miksi käydä,töissä kun voi käydä vaikka etelässä lomalla
- Anonyymi
Kusy baikka äidiltäs kun tulee kotiin laittamaan sulle ruokaa
- Anonyymi
Tyhmä kysymys, vaikka Suomen yhä vaikeammaksi muuttuva muslimiongelma on ratkaisematta.
Äänestä sak, SDP ja juttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käydä,töissä kun voi käydä vaikka etelässä lomalla
Itse käyn vapaaehtoistyössä banhusten apuna , aitten käyn wtelässä usein joka toin kk vähintään hakemassa. Vodkaa 11e l.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käyn vapaaehtoistyössä banhusten apuna , aitten käyn wtelässä usein joka toin kk vähintään hakemassa. Vodkaa 11e l.
Se kyllä uskotaan että lasolia on hankittu huolella.
- Anonyymi
Olen alkoholisoitunut ja syrjäytynyt kpyhä kateellinen ja täysin kouluutamaton ja joka asissa väärässä .
Elän abustuksilla eikö omaa asuntoa.
Ja mene huonosti, ei perhettä ja autoa
Senhän halusit kuulla- Anonyymi
Tämän jo arvasimme tekstistä. Lisäksi veikkaan, että lisääntyneellä avohoidolla on myös osuutta asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän jo arvasimme tekstistä. Lisäksi veikkaan, että lisääntyneellä avohoidolla on myös osuutta asiaan.
Olen kokoomuksen hoito jonussa
- Anonyymi
Tuohan jo tiesimme ennestään, kerro jotain uutta.
- Anonyymi
Kuka muuten kysyy kukas sinä olet kun niin kiinnostaa
Toisten asiat - Anonyymi
Menkää treffi palstalle
- Anonyymi
Laitoselätti se on. Tunnettu tapaus.
- Anonyymi
Suomi24:ltä löytyy seuraa joka lähtöön jopa sellaisille joilla ei ole aurinkopaneeleita...
- Anonyymi
Olen peräkammarin poikii, elän maatalosutuella joka etetelän suunarit maksatte meille talompoijille
- Anonyymi
Kuka sinä olet kyselyikäinen
Ku5sy äidiltä - Anonyymi
Olen jumalan paimen
Aamen - Anonyymi
Olen kyseenalaistaja
Totuusen torvi ei sijaa majatalossa.
Haluan oikeuden mukaisuutta
Onko oikein että suomilaivaa kääntää vaan köyhät
Mihin menee tuöttömyysturva vakuutus maksut kun niitä ei anneta työttömille- - Anonyymi
Armoton juoppo se ainakin on, mikä on sinällään hyvä, ei se pitkään elä!
- Anonyymi
Toivotan sullekkin pitkää ikää
- Anonyymi
En voi oll JUOPPO Kun olen kuulemma köyhä
Klyhä ei ole rahaa ostaa viinaa
Kysy äidiltä MATEMATIIKAN neuvoja tai ooetajalta kiulusta tukiooetusta
- Anonyymi
Olen verotarkastaja solutautuja
Kuulemma täällä myydään beeotta paneeleja
Jäljillä olaan jo. - Anonyymi
Ihan miele kiinnosta, nii kui pitkää ko kaveri o tääl jakanu tietoo? Mäki suht kaua tätä seurannu ja nii kauan ku muista, nii ollu mukan.
- Anonyymi
Voi olla eei tyypikin kuten sinäkin
- Anonyymi
Sähköalan amattilainen ja harrastaja mota kiinnostaa selbittää kannattaakos hankia oaneelit.
Tutkimuksen tulos on että ei kannata jos joutuun' ne itse maksmaan
Yeitustukiloisilla se kannataa kun pLKnsaajat maksaa ne sosilietuttena rikkaille voitollislle yrityksille esim kaupoille - Anonyymi
Oikea luuserija rahaton persaukine ja tyhmä kommari
Senhän halusit kuulla
Kait - Anonyymi
Palasin kun pääsin taas avohoitoon.
Paneelit alkoi ahdistaa - Anonyymi
Meettekö yleislakkoon
- Anonyymi
Ja miten kirjoittaminen liittyy töissäoloon?
- Anonyymi
Eika vähissä on nykyään hommat joissa pärjäisi ilman kirjoitus- ja lukutaitoa. Tubettaja tulee lähes ainoana mieleen.
- Anonyymi
Pärjääthön sinäkin ilman mitään apuja ja taitoja
Vai pärjäätkö- Anonyymi
Ei taida nykysuomes pärjätä edes työttömät ilman kirjoitustaitoa. Vai saako kelasta vielä luukkupalvelua, jos ei pysty lappuja itse täyttämään?
- Anonyymi
Totta mene koluun ellei äitis vie suo
- Anonyymi
Mulle tuli paha mieli susta
Mutta jumala rakastaa kaikkia tasapuolisesti
Aamen - Anonyymi
Eo saa kuisata. Ei oo kivaa.
- Anonyymi
Kiitän kiinnistuksesta persoonaani kohtaan mutta olen täällä vaan asialinjalla, keskustelemassa aiheesta .
Kiinistukseni palstalla tajoittuu paneeleijin ja niiden tuotoin ja kustannuksiin ja hankintan kannattavuuteen.
En ole kinnistunut luomaan mitään suhteita kenekään kanssa ainakaan kauoallisessa eikä muussakan tapauskessa.
Kiitos kiinnistuksesta - Anonyymi
Tässä kösityksesini paneeleisen tuottavuudesta kiteytettynä eikä vain minun mielipide
Kesällä tulee. Tuottoa mutta silloin ei ole juurikaan kulutusta . Esim talvella oli 800kwh viikossa
https://youtu.be/0t03SlGRobA?si=YnWUXJ_MR5m_EKud - Anonyymi
Qisiwisinwjsisis isisisisimwiwisisi nsjsusisisiwi
Lakolla vastustetaan Paun mukaan hallituksen radikaaleja leikkauksia työehtoihin, työttömyysturvaan ja lakko-oikeuteen.
Ensi viikolla suurlakkoon menee laajasti myös muun muassa varhaiskastatuksen henkilöstöä, palveluala, eri teollisuuden aloja ja lento- ja maaliikennettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346