Seniori miehet

Anonyymi-ap

Muita kohtalo tovereita? Vanhat seniori miehet kiihottaa pirusti. Varsinkin todella heteromaiset ,mahakkaat karvaiset äijät. Yli 60 vuotiaat.

Naisisissa Tykkään oman ikäisistä mutta runkkailen tälläisten kuville ja ihailen esim uimahallissa.

49

3467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain seniori kullia joulu viikonloppuna... Kiimainen ukko oli ollut pitkään ilman naista ja nautti todella kun sai itseään nuorempaa naista... Tj74vm

• Anonyymi

Oliko seniori minkä ikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko seniori minkä ikäinen?

Lähes seitsemänkymppinen.... Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes seitsemänkymppinen.... Tj74vm

Naapurini senior poikkesi viinilasilla.. Ukko kävi taas kerran pyykkikorillani.. Pikkareita oli ilmeisesti tutkittu... Monesti sanonut et tahtois sänkyyn kanssani.. Ukon vaimo ei ehkä pitäisi asiasta.. Tj74vm

• Anonyymi

Hei.Täällä olisi seniori mies.

• Anonyymi

Täällä olisi seniori mies.

• Anonyymi

Onko senioreita kuulolla... Ehkä myös halukkaita... Heh... Minulla pikkarit hieman kosteana.. Kyl te vanhemmat miehet olette ihania... Tj74vm

• Anonyymi

Olen kuulolla. Bi ukm 67v

• Anonyymi

Minkä ikäisen luokittelet senioriksi🙂?m54

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuulolla. Bi ukm 67v

Onko sinulla halukas olo... Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla halukas olo... Tj74vm

Todella on. Vaimo töissä nautin juuri. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö koskaan wherebyssä nautiskemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten nautit... Minä tahtoisin hellää hyväilyä ja sen jälkeen isoa... Heh... Kaverini kävi aamusta ja tahtoi vaan pikapanon.. Nopeasti lattialla takaa päin... Tahtoi vaan purkaa paineensa ja jäin ilman nautintoa.. Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö koskaan wherebyssä nautiskemassa?

Koskaan käynyt mut kiinnostais tutustua. Saako siellä livenä nauttia. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan käynyt mut kiinnostais tutustua. Saako siellä livenä nauttia. M 67v

Saa kyllä, täysin anonyymina.Kasvojahan ei tietenkään tarvitse näyttää.. Monet kivat runkut ollut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten nautit... Minä tahtoisin hellää hyväilyä ja sen jälkeen isoa... Heh... Kaverini kävi aamusta ja tahtoi vaan pikapanon.. Nopeasti lattialla takaa päin... Tahtoi vaan purkaa paineensa ja jäin ilman nautintoa.. Tj74vm

Kiinnostaisiko suakin wherebyssä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta kun molemmat antautuu rakasteluun, hyväilyä hellää suutelua ennen kunnon panoa. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisiko suakin wherebyssä?

En ole koettanut moista enkä tutustunut asiaan... Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koettanut moista enkä tutustunut asiaan... Tj74vm

Kannattaa kokeilla jos haluaa senioreita katsella 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Hesassa. Panisin mielellään ja imisin kunnolla. M 67v

• Anonyymi

Tuli se nautinto viimeinkin omin sormin.... Ehkä te seniorit haluatte vaan päästä panemaan itseänne nuorempia naisia.... Aamulla sitten kerrotaan panon jälkeen et vaimo odottaa kotona.. Senkin vois kertoa jo ensin... Tj74vm

• Anonyymi

Olisiko senioreita wherebyyn?

• Anonyymi

Semi oriit vittuun!

• Sama.. Vanhemmat karvaiset työmiehet saa munan kovaks, mut myös rakas vaimo

• Anonyymi

Täälläkin senioreista kiinnostunut m45 Lahden suunnalla.Oisko?

• Anonyymi

Kiimasta runkata autossa suht rauhalisella parkkksella jos mies näkee. 66v ex ukm JKL

• Anonyymi

Kyllä. Sama täällä! Haluisin niin karvaista vanhempaa miestä! M 38

• Anonyymi

Mistä päin? Bi ukm 67

• Karvainen 61v Espoosta?

• Anonyymi

Kyllä. Kiva katsella uimahalleissa peseytyviä pappoja. Aina seniorit kiihoittanut

• Anonyymi

Seniorit kiihottaa, olen olen seniori
      kiinnostunut käsihommista, koskettelu mukavaa, kiva katsoa kaverin jöpöttävää kullia ja hyväillä sitä!
      Olla lähekkäin alasti, tuntea toisen
      kovan omaani vasten!

• Anonyymi

Uuhh... millainen seniori ja missä oot ja haluaisit läheisyyttä ym.? Ootko kookas ukko joka tavalla, jollaisesta tykkäisin todella.
        Haluaisitko muuta kuin "käsihoitoa" miehen kanssa?

Missä tavata näin kesällä vielä? Ulkona vai uimalassa?

• Samoin.

• Anonyymi

Sovitteen ikäiseni ( 68 v) tapaaminen videokatseluliikkeeseen. Etsimme ns.kahden hengen kopin. Laskimme housut nilkkoihin. Otin Jarin puolikovan kullin käteeni jossa se oitis kovettui. Hiplasin hän kiveksiään ja netelin Jarin esinahkaa taakse.

Sitten oli Jarin vuoro. Hän teki saman minulle.

Istuuduimme ja ryhdyimme runkkaamaan rauhallisesti. Välillä pidimme taukoa. Noin puolen tunnin päästäolimme valmiit ruiskumaalaus soermat ulos.

• Anonyymi00070

Satakunnassa olisi

• Anonyymi00071

Samasta minä myös haaveilen, joku 58-65v top heteromainen ukm, joka EI halua kalua peppuunsa. Vakituinen, imettäisi ja panisi peppuani säännöllisesti.
      Tästä enää parempi dynamikka olisi, jos miehen vaimo olisi vaikka katselijana.

Olen M44 pks ja haen siis ihan liveseuraa.

• karvainen , isokokoinen ja vatsakas vanhempi mies , hänenlaiselleen voisin antautua seksileluksi

• Anonyymi00072

Seniori ikäinen minäkin, mutta vanhemmat miehet kiinnostaa. Omissa pienissä aivoissani olen ajatellut, että parhaat hetket (ei välttämättä seksiä) ovat olleet vanhempien miesten kanssa. Ainoastaan yhden seniorin kanssa on sitä seksiäkin kokeiltu, mutta enemmänkin olen ihastellut vanhoja kulleja ja välillä itsekin näyttänyt teininä heille kovaa kyrpääni. Reaktiot olivat: "tyttöystävän tarvisit" tai "lumella seisokki helpottaa". Nämä vanhukset eivät innostuneet teinikullista, mutta suhtautuivat siihen ihan asiallisesti.
      Nyt sitten vanhana on taas alkanut kiinnostaa miehet, ja nimenomaan seniori-ikäiset. Ehkä vielä sellaiseen pääsen käsiksi.

• Anonyymi00074

Seniorit kiinnostaa, haluja tavata ja keskustella, sex alkanut kiinnostaa, olen seniori myös.
        Ajattelen usein toista lähekkäin oltaisiin, kosketeltaisiin. Millaisia ajatuksia,haluja olisi sinulla?

• Anonyymi00073

Keski-Uudenmaan alueella olisi 65 seniori ukm joka haluisi kokea ensimmäistä kertaa m+m seksiä nuoremman kollin kanssa, puhdas ja terve seisova 17/4.5 jortikka ;)

• Anonyymi00076

Ihanaa olis tavata ikäiseni mies, olen 71v. En ole yli vuoteen tavannut ketään miestä. Uimahallissa käyn aika usein, siellä katselen toisten komeita kulleja, mutta katseluun se jää. Usein kiihottuneena uimahallin jälkeen kotona runkkaan.
      Tykkään suutelemisesta ja asusteista.

• tällä viikolla pääsin imemään isovatsaisen miehen kullia , kuinka ihanasti vatsa ja kok mies hyllyi ja tärisi kun hänen kullinsa alkoi roiskimaan mälliä suuhuni 😋

• Anonyymi00077

Täällä Joensuussa olisi valmiina 70+ seniori valmiina palvelemaan nuorta tai vanhempaa naista joka on kiinnostunut ja halukas seksiin!

• Anonyymi00078

täällä seniori mies odottaa miehiä seuraksi,voin olla kaveri ja opettaa seksiin miesten kanssa ,kaikki aikuiset halukkaat homoitsevaiset nyt vain viestiä mulle,voin laitta kaikille
      Vaikka jonkun sovelluksen kautta anonyyminä.

• Anonyymi00079

Poju etsii setää.

• Anonyymi00080

Kiinnostais löytää aikuinen mies kaveriksi. Ei pikapanoihin van ensin rauhassa tutustumaan kaverina,, Olen vähän yli 60 v tavallinen mies. Se joka huoltoasemalla istuu kahvilla työkamppeet päällä. Se, josta et uskoisi, että tuo on kiinnostunut myös miehistä. Oulun seudulla asun.

• Anonyymi00083

Voi hitsi kun voisimme kohdata itse olen hiukan alle 60 ja kiihotus olis kova juuri tälläiseen.oulusta minäkin

• Anonyymi00081

Pohjois pirkanmaalla 55ukm olisi todella kiinnostunu seniori ikäisistä mummuista ja vaareista

• Anonyymi00082

Seniorit 50 60 70 kiinostaa niin miehet kun naiset vaikka on muutema vakkari M 58

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      145
      4105
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      65
      3800
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      3054
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      123
      2658
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      182
      2353
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      32
      1604
    7. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      52
      1466
    8. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      54
      1292
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      1080
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      113
      1080
    Aihe