Miten tarkistaa onko joku kurkkinut tietojani

Anonyymi-ap

Silkkaa uteliaisuuttani käydessäni Omakannassa katsoin, mistä kohdasta siellä näkee, onko joku kurkkinut tietojani. Katsoin kaikki loosit, en löytänyt kohtaa.
En missään tapauksessa epäile että joku niistä olisi ollut kiinnostunut mutta kun silloin tälläin jossain artikkelissa kerrotaan että itse voi todeta, onko käyty vai ei.
Voiko joku valaista, mistä Omakannan nurkasta tämän asian voi katsoa.

25

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löysin kerran kauan etsittyäni omakannasta ketkä ovat tietojani katsoneet,
      mutta nyt en voi muistaa miten se kävi. Muistan vähän hämmästyneeni, kun hammaslääkärini oli katsonut tietojani, jotka eivät mitenkään liity hänen alaansa.
      Se jäi mieleen, että tiedot voi myös pyytää jostain.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pitäisikin tuo tarkistaa onko joku tarkistanut .
      Ei niissä kyllä ole mitään salaista.
      Voi vaikka laittaa prisman seinälle kaikelle kansalle nähtäväksi.

      Ketä nyt minun kihti kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Ihan niin joillekin on päähänpinttymä kuvitella että juuri heidän tietonsa olisivat joillekin kiinnostavia.
        Kyllä se niin on että hoitohenkilökuntaa ei kiinnosta tippaakaan vahdata jonkun mitään sanomattoman olion sairauksia , koska työssään joutuvat oikein luvan kanssa niitä journaaleja selaamaan .
        Ihmettelen kovasti mikä saa luulemaan että joku tavallisen ihmisen ja hänen sairautensa jotenkin kiinnostaisivat ketään.
        Kyllä sitä pitkän työpäivän aikana näkee niin. Paljon erilaisia potilaita , niin että ei jonkun sairaudet mitenkään kiinnosta .
        En edes ajattelisi että ketään kiinnostaisi minun sairauteni mitenkään, ja miksi kiinnostaisikaan


    • Anonyymi

      Mitä tehdä kun postin kantaja ei osaa Itä Helsinki jakaa postia oikeaan osoiteesen posti? Todella harmitti Varman eläketietoni meni naapurilleni,viereinen ovi ja ukko avasi kuoren.Ei sinä mitän hävettävä ollut. Mutta ukkon eläke varmasti ammatinsa vuoksi parempi kuin minun? Piti minua vippi kassana. Mutta se vippi kassana olo loppui nyt.terveisin akka 70v ja hyvää vuoden vaihdetta.

    • Anonyymi

      Oikeastaan esim. Maisassa pitäisi olla palkki, mistä voisi selaajat tarkistaa.
      Beng

      • Anonyymi

        Ihan niin ja myös psyykkiset sairaudet näkyy ilaman että ketään kiinnostaisi niitä vahdata
        Jonkun tiedoista. Siis mitä sellaisilla tiedoilla tekee kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin ja myös psyykkiset sairaudet näkyy ilaman että ketään kiinnostaisi niitä vahdata
        Jonkun tiedoista. Siis mitä sellaisilla tiedoilla tekee kukaan

        Ei minunkaan tiedoilla kukaan muu kuin lääkäri tee mitään.
        Mutta periaatteessa, kun on yksityisyyden suoja ja kaikki halvatun muurit, niin pitäisi voida tsekata kuinka skulaa.
        Beng
        Jotenkin perverssi ihminen täytyy tahallaan utsivan olla.


    • Anonyymi

      Taitaa olla Kanta.fi:ssä niin ettei itse pääse tarkistamaan kuka on tietoja katsonut.
      Pitää täyttää ja lähettää lomakepyyntö sille taholle mistä haluaa tarkistustledot (lokitiedot). Terveydenhoito ja sosiaalipuoli erikseen. Onko niitä muitakin, Kelatiedot?

      • Anonyymi

        Tietoja pääsee tarkastelemaan ne joilla on siihen oikeus.
        Lääkärit, ym.

        EII KUKAAN MUU !!!!


    • Anonyymi

      Omia sairaustietoja saa kai: Oma kannasta.
      En oikein uskalla sinne mennä. Muistan lukeneeni jostain, että seinäjolelaispariskunta menetti pankkitilillä olleet rahansa. Joku huijari oli virittänyt valeväylän sinne. Haksahtivat antamaan pankkitunniuksensa sinne. Pankki vetäytyi asiasta ja ilmoitti, että omaa huolimattomuutta.
      Muutoinkin tämä digimaailma on minusta vaarallista!

    • Anonyymi

      Katselin oma kannasta tietojani ja tarkistin onko tietojani katseltu. Kolmen vuoden takainen lääkärin tekemä tarkistus sinne oli merkitty. Olin silloin aivoinfarktin vuoksi sairaalassa, joten asiasta oli tehty katselu. Ei muuta. Itse olen jo vuosia sitten antanut terveyden hoitohenkilökunnalle luvan terveystietojeni tarkistamiseen.
      Kohdallani siis kaikki ok. Tosin en ole mikään julkkis, joten ei minun tietoni olisikaan ketään ulkopuolista henkilöä kiinnostanut.

      • Anonyymi

        vaihdettiinko sinulle samalla sahan purut?
        minkä sahan sait?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      200 potilaan tietojen urkkimisesta syyte
      https://yle.fi/a/74-20037159

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      miten saadaan palstan hullujen mielenterveystiedot katsottua
      olisin kiinnostunut parista hörhöstä mitä ne syövät tautiinsa
      onko niillä siis mielialalääkkeitä

      pelkkä lääkeluettelo riittäisi
      miten ne saa

      • Anonyymi

        Hain kuukauden alussa kolesterolilääkkeen. Siinä odotellessani vuoroani mietin, että saa olla tyytyväinen, kun kahdella lääkkeellä pärjään, kolesteroli- ja tulpanestolääkkeellä.
        Eräälle tuli kuusi seitsemän eri lääkkeiden rasiaa. Huhhuh.
        Toisaalta.
        Ei apteekissa henkilösuoja oikein toteudu. Minä nimittäin näin.
        Beng


    • Anonyymi

      Naiset on uteliaita kuten ahvenet.

    • Anonyymi

      Sinä Anonyymi 2023-12-29 10:16:07.
      Miten sinä näit, milloin on katsottu? MIstä Omakannan kohdasta? Kerro ihmeessä, Kiitos etukäteen!

      Siitähän tässä aloituksessani on kyse. Mistä kohdalta ne nähdään. Tähdensin nimenomaan että ketään ei kiinnosta lähes olemattomat sairauteni, mutta minua kiinostaa kohta, mistä ne näkyisi, kun kyttääjistä on vähän väliä otsikoita lehdissä. Siitä on kyse. Nyt koko ketju on mennyt aivan sivuraiteille, kyttääjien vähättelemiseksi.
      Hyvä kuitenkin kun joku on laittanut noita linkkelä niistä joita toisten sairauden kiinnostaa, kun muut kirjoitukset ovat sitä vähättelyjä.

      • Anonyymi

        Taisitpa astua miinaan eli vastasit trolliin:))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe