Juku!

kissimirri1994

Olen käynyt Lohjan Alueen Ratsastuskeskuksessa ja siellä on Juku niminen eestinponi joka on aivan hirveän suloinen ja vilkas! se on aivan ihana mutta kesällä joudun sen jättämään ei ole kivaa! Olen ratsastanut noin 7kk ja olen mennyt Jukulla aivan hirveän monta kertaa ja kerran ratsastuksen opettajani laittoi sen minulle jo valmiiksi.

2

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juku on kyllä nii ihana poni että=)
      oon itekkin ollu siellä leireillä monta monta kertaa....juku on niin ihana maasstossa että=) mutta minttu on kyllä ihan paras=) vieläkös polle ja hani on siellä? ja lassi? voitko kertoo mulle että ketä kaikkii siellä on? ja onkos mandi tullu jo takas???mä oon itre ihan in love mandiin=) en tiiä tiiätkös kuka se on mutta kummiskin...onkos sun opena ollu anu vai se toinen??en just nyt muista sen toisen open nimee mutta kerro mulle ihmeessä kaikki mahollinen sieltä...kun pääsiskin taas sinne=)

• kissimirri1994

Joo, Minttu on munkin mielestä ihana! ja niin on kyllä muutkin Hani siellä on vielä ,mutta Polle on kuollut talvella! Lassi on siellä en tässä viitti kaikkee selittä mutta käyppäs siellä sivuilla osoite on:
        www.lohjanalueenratsastuskeskus.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      112
      4265
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      30
      2339
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      55
      2106
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1514
    5. 37
      1295
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1273
    7. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      7
      1039
    8. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      18
      1036
    9. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      1035
    10. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      975
    Aihe