Juku!

kissimirri1994

Olen käynyt Lohjan Alueen Ratsastuskeskuksessa ja siellä on Juku niminen eestinponi joka on aivan hirveän suloinen ja vilkas! se on aivan ihana mutta kesällä joudun sen jättämään ei ole kivaa! Olen ratsastanut noin 7kk ja olen mennyt Jukulla aivan hirveän monta kertaa ja kerran ratsastuksen opettajani laittoi sen minulle jo valmiiksi.

2

365

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juku on kyllä nii ihana poni että=)
      oon itekkin ollu siellä leireillä monta monta kertaa....juku on niin ihana maasstossa että=) mutta minttu on kyllä ihan paras=) vieläkös polle ja hani on siellä? ja lassi? voitko kertoo mulle että ketä kaikkii siellä on? ja onkos mandi tullu jo takas???mä oon itre ihan in love mandiin=) en tiiä tiiätkös kuka se on mutta kummiskin...onkos sun opena ollu anu vai se toinen??en just nyt muista sen toisen open nimee mutta kerro mulle ihmeessä kaikki mahollinen sieltä...kun pääsiskin taas sinne=)

• kissimirri1994

Joo, Minttu on munkin mielestä ihana! ja niin on kyllä muutkin Hani siellä on vielä ,mutta Polle on kuollut talvella! Lassi on siellä en tässä viitti kaikkee selittä mutta käyppäs siellä sivuilla osoite on:
        www.lohjanalueenratsastuskeskus.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1069
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      784
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      648
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      492
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      37
      443
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      435
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      409
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      44
      399
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe