Juku!

kissimirri1994

Olen käynyt Lohjan Alueen Ratsastuskeskuksessa ja siellä on Juku niminen eestinponi joka on aivan hirveän suloinen ja vilkas! se on aivan ihana mutta kesällä joudun sen jättämään ei ole kivaa! Olen ratsastanut noin 7kk ja olen mennyt Jukulla aivan hirveän monta kertaa ja kerran ratsastuksen opettajani laittoi sen minulle jo valmiiksi.

2

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juku on kyllä nii ihana poni että=)
      oon itekkin ollu siellä leireillä monta monta kertaa....juku on niin ihana maasstossa että=) mutta minttu on kyllä ihan paras=) vieläkös polle ja hani on siellä? ja lassi? voitko kertoo mulle että ketä kaikkii siellä on? ja onkos mandi tullu jo takas???mä oon itre ihan in love mandiin=) en tiiä tiiätkös kuka se on mutta kummiskin...onkos sun opena ollu anu vai se toinen??en just nyt muista sen toisen open nimee mutta kerro mulle ihmeessä kaikki mahollinen sieltä...kun pääsiskin taas sinne=)

• kissimirri1994

Joo, Minttu on munkin mielestä ihana! ja niin on kyllä muutkin Hani siellä on vielä ,mutta Polle on kuollut talvella! Lassi on siellä en tässä viitti kaikkee selittä mutta käyppäs siellä sivuilla osoite on:
        www.lohjanalueenratsastuskeskus.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe