Olen käynyt Lohjan Alueen Ratsastuskeskuksessa ja siellä on Juku niminen eestinponi joka on aivan hirveän suloinen ja vilkas! se on aivan ihana mutta kesällä joudun sen jättämään ei ole kivaa! Olen ratsastanut noin 7kk ja olen mennyt Jukulla aivan hirveän monta kertaa ja kerran ratsastuksen opettajani laittoi sen minulle jo valmiiksi.
Juku!
2
324
Vastaukset
juku on kyllä nii ihana poni että=)
oon itekkin ollu siellä leireillä monta monta kertaa....juku on niin ihana maasstossa että=) mutta minttu on kyllä ihan paras=) vieläkös polle ja hani on siellä? ja lassi? voitko kertoo mulle että ketä kaikkii siellä on? ja onkos mandi tullu jo takas???mä oon itre ihan in love mandiin=) en tiiä tiiätkös kuka se on mutta kummiskin...onkos sun opena ollu anu vai se toinen??en just nyt muista sen toisen open nimee mutta kerro mulle ihmeessä kaikki mahollinen sieltä...kun pääsiskin taas sinne=)- kissimirri1994
Joo, Minttu on munkin mielestä ihana! ja niin on kyllä muutkin Hani siellä on vielä ,mutta Polle on kuollut talvella! Lassi on siellä en tässä viitti kaikkee selittä mutta käyppäs siellä sivuilla osoite on:
www.lohjanalueenratsastuskeskus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724