Ilotulitteiden myynti ruokakapoissa jotenkin ei vaan sopi tämän hetken kuvioon?
Olisko näillekin euroille paremaa käyttöä.
Valiovallan pitäs nämä lailla kieltää.
Ei ole köyhytttä
5
267
Vastaukset
- Anonyymi
Justihin päivällä kävin ostamassa 450€raketteja ja aattelin vielä viimeisenä iltana käydä ostelemassa hyllyssä olevista tarjousta😛
- Anonyymi
Eiköhän ole jokasen oma asia, mihin euronsa laittaa, ilman, että sun kaltaset kielto-Supmen kannattajat on ruikuttamassa. Hanki elämä.
- Anonyymi
Onneksi ei asuta missään kommarivaltiossa jossa kaikki pitäs jakaa tasan jokaiselle lorvialle.
Ostakoon paukkuja kellä rahaa niihin on ja tarve - Anonyymi
Mitä helkkaria se sulta on pois jos itse tienaamansa rahat laittaa asiaan joka tuottaa itselle iloa?
Sitäpaitsi asia ei kuulu Valiolle sen enempää kuin sinullekaan, joten pidä turpas kiinni.- Anonyymi
Lailla pitäisi kieltää teidän papatit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882