Olis kiva kun olis luotettava

🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen tilanne kun olin käyttänyt "pure" huuhteluainetta. Siitä onneksi selvisin kun laitoin pyykit parvekkeelle moneksi päiväksi. Tänään erehdyin tekemään marinoituja punasipuleita. Täällä haisee nyt valkoviinietikka.
17264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Hotelli

Äänestä
  • Aloittaja

Tulis liian kalliit sipulit. 😅

Äänestä

• 😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18187481k

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Äänestä

Ulkoistaminen alkoi kokemuksiesi perusteella kuulostamaan hyvälle.

Äänestä

Mee sen luokse jolle tulee paskalaitoksen haju viemäristä.

Äänestä
  • Ai että kun oaskalaitoksen lähelle rakennetaan vain lisää kerrostaloja

Äänestä

• Aloittaja

Et tainnut ymmärtää aloituksen ideaa.

Äänestä

• Ei tule enään.Ohjeita noudatin.Se oli se hajulukkojuttu.
    Kiitos niille ketkä TÄÄLLÄ neuvoi!!!

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Et tainnut ymmärtää aloituksen ideaa.

Niin oliko se kosinta jolleen?

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos esim sinua kiinnostaa lähteä tämän naisenaesiintyvän äijän remppareiskaksi, niin hän vastannee kyllä, tahdon

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei tule enään.Ohjeita noudatin.Se oli se hajulukkojuttu.
    Kiitos niille ketkä TÄÄLLÄ neuvoi!!!

Kiva että ongelma selvisi!

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Täytyy harjoitella kun karkausvuosi on alkamassa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos esim sinua kiinnostaa lähteä tämän naisenaesiintyvän äijän remppareiskaksi, niin hän vastannee kyllä, tahdon

Älä puhu mun puolesta. Jos mulle kelpaisi kuka tahansa, niin en täällä kirjoittelisi. Täällä liikkuu aika paljon ihmisiä ihan kadulla. Ei niitä tarvitse palstalta etsiä.

Sitäpaitsi olen vieläkin nainen, niinkuin profiilissanikin lukee.

Äänestä

laita viestii

Äänestä
  • Aloittaja

Hänen vuoronsa on laittaa mulle viestiä.

Äänestä

Aloittaja
Aloittaja

Vielä ehtii apteekista hakea 2,50€ lääkkeet. Säästää enemmän kuin kahvitarjouksissa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen tilanne kun olin käyttänyt "pure" huuhteluainetta. Siitä onneksi selvisin kun laitoin pyykit parvekkeelle moneksi päiväksi. Tänään erehdyin tekemään marinoituja punasipuleita. Täällä haisee nyt valkoviinietikka.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu