Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihmisen irvikuva

Anonyymi-ap

Nyt on aikoihin eletty ei voi muuta sanoa. Katoin tuossa ylen uutis otsikoita ja kahvi meinasi männä viärään kurkkuun. Tuomariksikin näyttää pääsevän naamat,kaulat,kaikki paikat tatuoitu. Onko suomi tullut ihan hulluksi. Kyllä jonkinlainen tolkku pitäs vielä olla. Arvostetuissa ammateissa pitäsi kyllä vielä olla ihmisen näkösiä ihmisii eikä maailman lopun jälkeisen ajan viemärissä asuvia roiston näkösiä ihmis hampuuseja. Jos ite olisin sekopäissään tatuoinu ihteni tuon näköseksi tappasin kyllä ihteni. Jos vahingossa tekisin rikoksen ja tuon näkönen tuomari olis tuomihtemassa vaatisin viemään tuommosen roskaläjän pois minun silimistä ja vaihtamaan herrasmies tuomariin. Minuu ei roskaläjät tuomihtisi. Suomi alkaa olla aivan täysin paska maa. Kaikki turmelus sallitaan.vangitkin on enempi ihmisen näkösii tuo hampuusi. Eikun kenkää eikös se potkulaki tullu voimaan piäsöö tuosta paskakasasta eroon.

34

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun päätyminen ko lakimiehen kanssa tekemisiin onkin todennäköistä, koska hän on erikoistunut eläinjuridiikkaan :D

      • Anonyymi

        Minnoon sitä mieltä että se tuomari on sen näköne että rakki koirahi nostaa jalakoo sen kohalla. Ainahi minun koira. Vihovaa hampuusin näkösii ihmisii. Tatuois nuamasa kokonaan mustaks mamuttii on fiksumman näkösii kun tuo pelle. En yhtään ihmettele jos suomi mänöö alas päin jos meillä alkaa julkisissa ja näkyvillä paikoilla olla tuon näköstä porukkaa joku järki ja vastuu pitäsi kantaa. Vaikka kuinka suvaitsevaisuus on vallalla niin järjen pitäsi voittaa. Homot ja hirviön näköset ihmiset on tekemässä vallan kumousta suomessa. Hyi saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnoon sitä mieltä että se tuomari on sen näköne että rakki koirahi nostaa jalakoo sen kohalla. Ainahi minun koira. Vihovaa hampuusin näkösii ihmisii. Tatuois nuamasa kokonaan mustaks mamuttii on fiksumman näkösii kun tuo pelle. En yhtään ihmettele jos suomi mänöö alas päin jos meillä alkaa julkisissa ja näkyvillä paikoilla olla tuon näköstä porukkaa joku järki ja vastuu pitäsi kantaa. Vaikka kuinka suvaitsevaisuus on vallalla niin järjen pitäsi voittaa. Homot ja hirviön näköset ihmiset on tekemässä vallan kumousta suomessa. Hyi saatana.

        Tatuoinnit on hitaasti ihoon painuvaa myrkkyä, jonka vaikutukset erilaisia eri ihmisillä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18187966v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Juttele kakin kanssa ja laula vaikka kauniita lauluja. Tulet paremmalle tuulelle, eikä sinulle jää aikaa tuollaiselle jonnijoutavalle horinalle. Muista, että kakki rakastaa sinua.

    • Anonyymi

      Mites tarjoilijat ja kaupan myyjät, joiden nenästä roikkuu rengas kuin räkäklimppi. Ruokahalu lähtee.

      • Anonyymi

        Tatuoinnit on todella rumia ! Mikähän vimma on se kun naamakin pitää tatuoida ?


      • Anonyymi

        Kyllä hirveen näkösi.Hirviöitä.


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla kaikinpuolin täydellinen ihmisen ruumiillistuma. Juuri kaltaistesi takia maailma on yhä ankeampi paikka. Kuvittele jos kaikki olisivat kaltaisiasi. Sairasta ajattelua. Mene hoitoon.

      • Anonyymi

        No tuollaiset tatuoinnitko ne mielestäsi maailman paremmaksi tekee ? Klo 10:33:31 ? Meneppä itse sinne hoitoon!


    • Anonyymi

      Pikkulapsi tussilla töhrinyt itsensä

    • Anonyymi

      Tussinaama.no pätevyys ratkaisee.

    • Anonyymi

      Vankilassa sellinnumero on tatuloitu muisto

    • Anonyymi

      Hoitoalalla pitäisi työasuvaatimus olla sellainen, että on käytettävä tatuoinnit peittävää vaatetusta.

      • Anonyymi

        Totta!


    • Anonyymi

      Mitkään värit, olkoot vaikka kuinka "turvallisia", eivät kuulu ihoon, josta ne leviävät veren kierron mukana ympäri kehoa. Paljon on sairauksia vielä edessä. Kaiken lisäksi ovat hirveän näköisiä ja vievät ihmisen uskottavuuden työn tekijänä.

    • Anonyymi

      Aikoinaan olin merillä ankkuri on tatuloitu muisto maailman meriltä 70-luvulta.

    • Anonyymi

      Kyllä on sielutonta ja sydämetöntä kutsua toista ihmistä ihmisen irvikuvaksi. Raakaa, julmaa ja fasistista kieltä. On tämän viestin laittaneella mitään inhimillistä pilkettä silmäkulmassa. Ja ihan vaan kysyn, mitä se on sinulta pois, miltä toiset näyttää?

    • Anonyymi

      Itse tykkään tatuloineista olen täynnä tatskoja on sanottu että olen kuin Tikkurilan värikartta.ei se minua haittaa.korvikset on ja nenärengas toisia ärsyttää itseäni ei.työpaikka haastattelut ovat olleet lyhyitä.ennakkoluuloja.

      • Anonyymi

        Siitä ei voi syyttää kun itseään. Aikonaan nenärengas oli sonnilla ei karannut. Se oli hyödyllinen en näkis sen suomalaiselle ihmiselle kuuluvan. Telkkarissa oon alku asukkailla nähny kanssa. Niillä on omasa alku kantainen kulttuuri. Pitäänöönkö ukot siellä akkojaan liekassa ja yhtyyt sitten niihin väkisin takua päin vai miten lie tiijä noista alku ihmisistä. Joo kyllä renkaat nenässä kuuluu jonnekin Afrikan savannille neardetail alku ihmiselle.


    • Anonyymi

      Hienoa Andy McCoy tyyliä.välitön kaveri.kyllä niitä työpaikka haastattelijoita löytyy ovat olevinaan hyvin tärkeitä pyrkyreitä semppiä.festarit alkavat painaa päälle provinssi ym.

      • Anonyymi

        Olet kyllä erityisen tyhmä yksilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä erityisen tyhmä yksilö.

        Äläpä hauku toisia!


    • Anonyymi

      Ketjun aloittaja puhuu asiaa. Tuommosen tuomarin voi kuvitella toisen maailman sodan auzwicin keskitus leiri tuomariksi. Ei todellakaan kelpaa suomen tuomio istuntoihin.

      • Anonyymi

        Mistä olette saaneet päähänne, että edes pyrkisi tuomariksi?


    • Anonyymi

      Helkutin kottaraisia tuollaiset.Pari kk etulinjassa opettaisi ihmisen tavoille.

    • Anonyymi

      Minä oon ketjun alottajan kanssa täysin samaa mieltä. Seitkyt luvun alussa kun tilasit joulukinkun sian potkan siinä oli HK.N sininen leima. Linna kundeille niistä aina viisasteltiin. Jos tuolla kaverilla löytys vielä semmonen kohta nuamasta vois kajauttoo sen siihen vaikka ohtaan. Eipä taija kyllä löytyy mitä telkkarista sitä kummajaista näin. Onkohan tuo ees oikee Ihminen kannattaa tutkii. Pahasti on nuamasa ja joka paikan tärvelly.

    • Anonyymi

      Tyhmyyden merkki tuollaiset tatuoinnit on, ilmeisesti mielenhäiriössä tai huumeissa otettuja. Koko loppuiän saa sitten katua nuoruuden tyhmyyttä kun kuvia ei saa pois kuin nahkan vaihtamalla. Mutta itsepähän kärsivät friikkiydestään.

    • Anonyymi

      Jokaisen oma asia ei kuulu toisille kun on tyhmä niin ei erota omia ja toisten asioita

      • Anonyymi

        Lävistykset kanssa tosi rumia,toisilla tisssit ja pippeli lävistetty.Tyhmää touhuu. Ei täys järkisen touhuu,joku on elämässä menny pieleen,jos tollasii hankkii.


      • Anonyymi

        Näkyy kyllä,säälittää tollaset ihmisen irvikuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lävistykset kanssa tosi rumia,toisilla tisssit ja pippeli lävistetty.Tyhmää touhuu. Ei täys järkisen touhuu,joku on elämässä menny pieleen,jos tollasii hankkii.

        Entäs huulten ja poskien täytteet.. TV oikein etsii ohjelmiinsa höyrypäitä, joilla huulet on kuin ilmapallot, joita sitten lipovat kielellään. Tuntuu varmaan hirveältä, kun myrkky pullistaa huulia.


    • Anonyymi

      Se ei ole mies eikä mikään jolla ei ole kunnon tatskoja.siloposkinen puudeli

    • Anonyymi

      Väestämme on yksi prosentti ns. afrikkalaisia. Useimmissa Ylen uutisohjelmissa on sellainen mukana. Ylen punavihreät toimitsijat haluavat antaa kuvan, että puolet kansasta on sellaisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe