Tiedän että yrität vain saada minut mustasukkaiseksi ja jos elämässä on liikaa todellisuutta, voit aina mielessäsi ja ajatuksissasi palata johonkin pään sisäisiin hattara unelmiisi jossa olet ihan muualla ja jossa todellisuus on jotain muuta mitä se oikeasti on. Mustasukkainen en todellakaan ole, joten ei onnistu tuollainen. Kuplastasi et ole koskaan valmis tulemaan ulos ja sekin on ihan varmaa. Siksi olet sellainen kuin olet. Ainoa asia mikä on varmaa on se, että asiat ovat käytöksen takia nyt vihdoin lopullista. Ei koskaan eikä missään eikä milloinkaan. Ehkä se on tarkoituksellista sinulta koska et vain pysty. Se voi olla ihan hyväkin juttu jopa sinulle ja vielä parempi minulle. Hyvästi.
Jokaisella on valintansa loppuenlopuksi
13
398
Vastaukset
- Anonyymi
Kenellehän sinäkin luulet täällä kirjoittamasi. Ilman mitään tunnisteita, ei mene ehdoton läpinäsi perille.
- Anonyymi
Eiköhän tämä palstaäijä ( eli sinä itse) kirjoittele tätä läpinää ajankuluksi
- Anonyymi
Ei mene ei kuten ei sekään että kukaan olisi mustasukkainen kuin ätmi ihan itse itsestään kun dissosaatio oikein kunnolla ottaa vallan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene ei kuten ei sekään että kukaan olisi mustasukkainen kuin ätmi ihan itse itsestään kun dissosaatio oikein kunnolla ottaa vallan
Juuri näin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18188003q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on ihan tyhmää! Tottakai jokainen joka välittää oikeasti on vähän mielessään mustasukkainen, mutta se mitä tekee on vähän eri juttu. Mun ei onneksi ole juuri koskaan tarvinnut painia näiden kanssa. Hyväksyn asiat niin kuin ne menevät. Elämässä tulee kohdalle ihminen jonka kanssa asiat menevät yhteen, voimia!
- Anonyymi
Mun llähipiirillä ei saa olla niin huonot sosiaaliset taidot että joku pikkulapsen mustasukkasuus kuuluu aikuisen sosiaaliseen käytokseen.
Mustasukkainen luonne ei kauaa mukana pysy .
Ex esim erehty oleen joten onni ei kestänyt pitkään ...
Joten en oo tekemässä .
Naiselta sivusta - Anonyymi
Yleisesti varmaan näistä voi jutella jossain muualle
no comments enää- Anonyymi
muualla**
- Anonyymi
Mitä tuo on jos ei mustasukkaisuutta?
- Anonyymi
Ketä näitä palstaäijän projissatioita edes kiinnostaa kirjoittaa auki, ainakaan tuolla tavalla kieli poskella katkeraan loppuun saakka
- Anonyymi
Niin ikävä on, voi voi.
- Anonyymi
Ehkäpä et itse suostu hyväksymään totuttaa että olet loukannut ja käyttäytynyt väärin? Kyllähä sitä saa omat mielikuvat kehitettyä ajankanssa niin että näkee vääristyneen kuvan asioista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989