Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Israel toteuttaa omaa lopullista ratkaisuaan Gazassa. Ovat vajonneet synkkyydessään lähelle natsien metodeja palestiinalaisten tuhoamissodassaan. Jumalan valittu kansako se näin toimii. Murhaa siviilejä ja pitää vankeina gazalaisia.

Ja Hamas on toinen joukko sekopäitä ja murhaajia. Tässä taas nähdään mitä uskonto ja ääriajattelu saa aikaa. Ei ainakaan hyvää ja rauhaa.

8

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Israel käyttää holokaustia valtapolitiikkansa välineenä.
      -Me saamme tehdä mitä haluamme, koska meille tehtiin aikoinaan niin...
      Kuinka kauan voi ratsastaa menneisyydessä koetuilla vääryyksillä?

      • Anonyymi

        Kukas tämän tällä kertaa aloitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas tämän tällä kertaa aloitti?

        Juutalaiset kerääntyivät toisen maailmansodan jälkeen lähi-itään eri puolilta maailmaa ja liittoutuneiden avulla perustivat juutalaisvaltionsa PALESTIINALAISTEN maille!
        Palestiinalaiset ovat siitä alkaen olleet israelin sorron alla ja se synnyttäisi terrorismia missä tahansa kansassa.
        Nyt ei aloittanut kukaan, entistä kärhämää vain jatkettiin ja konfliktin juurisyy on juurikin tuo maiden ryöstäminen palestiinalaisilta.
        Juutalaiset kärsivät natsien kynsissä ja nyt he itse ovat ruvenneet natseiksi palestiinalaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas tämän tällä kertaa aloitti?

        Itse kävivät tällä kertaa kaivamassa verta nenästään 7.10. Sitä saa, mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävivät tällä kertaa kaivamassa verta nenästään 7.10. Sitä saa, mitä tilaa.

        Mieleen tulee vanha sanonta:
        Varsinaisia juutalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset kerääntyivät toisen maailmansodan jälkeen lähi-itään eri puolilta maailmaa ja liittoutuneiden avulla perustivat juutalaisvaltionsa PALESTIINALAISTEN maille!
        Palestiinalaiset ovat siitä alkaen olleet israelin sorron alla ja se synnyttäisi terrorismia missä tahansa kansassa.
        Nyt ei aloittanut kukaan, entistä kärhämää vain jatkettiin ja konfliktin juurisyy on juurikin tuo maiden ryöstäminen palestiinalaisilta.
        Juutalaiset kärsivät natsien kynsissä ja nyt he itse ovat ruvenneet natseiksi palestiinalaisia kohtaan.

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Näin on. Israel on kyykyttänyt palestiinalaisia jo kauan. Jos palestiinalaiset kapinoivat, niin Israel tappaa kostoksi monisatakertaisesti. Eihän terrorismi hyväksyttävää ole sinällään, mutta kyllä Israel käyttäytyy ihan "saksalaismalliin" ja jos ihimisltä evätään ihmisoikeudet, niin jossain vaiheessa katkeruus purkautuu vihana.

    • Anonyymi

      Pakko on tunnustaa että Hitleri oli oikeassa,
      jäi vaan työ pahasti kesken.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe