Mieheni kaveri...

Henna77

Mieheni oli reissussa, kuten aina... Oli perjantai-ilta ja olin yksikseni kotona. Televisiosta ei tullut juuri mitään ja ajattelin että lähdenpä kävelylle ja koukkaan samalla videovuokraamon kautta, jos vaikka löytäisin jonkun kivan elokuvan. Sidoin pitkät, luonnonkiharat hiukseni poninhännälle, vedin farkkutakin ylleni ja lähdin kävelemään viilenevään syysiltaan. Päätin kävellä hiukan ennen videovuokraamoon menoa ja olin näkevinäni tutun punaisen auton ajavan ohitseni. Vatsaani kouristi. Auto kuului mieheni vanhalle koulukaverille Mikalle, joka oli aina luonut minuun kaipaavia katseita luullen etten huomaa. Ehdin katsoa ohiajavaa autoa juuri sen verran että tunnistin rekisterinumeron ja se todellakin oli Mika. Olin iloinen ettei hän huomannut minua, tai niin ainakin luulin, ja jatkoin matkaani. Astuin sisään videovuokraamoon ja aloin katselemaan leffoja.
- Henna! kuulin tutun äänen sanovan.
- Mika! käännyin ympäri ja näin tutut, hymyilevät kasvot.
En oikein tiennyt mitä tehdä tai sanoa. Ilmassa oli sähköä, koska kohtasimme nyt ensikertaa kahden, ilman miestäni. Olin kyllä huomannut Mikan kaipaavat katseet vaikka hän luulikin minun olevan niistä autuaan tietämätön. Mika oli pitkä, komea, ristiverinen mies ja hänellä oli hoikka mutta lihaksikas vartalo.
- Katottaisko leffaa yhdessä, nyt kun Santtukin on reissussa? Mikä ehdotti yhtäkkiä.
- Mi-mikäs siinä... sopersin ja tunsin punastuvani korvia myöten.
Mika virnisti, hän oli varmaan huomannut poskieni punan, mikä ei suinkaan johtunut äskeisestä kävelylenkistä.
Valikoimme elokuvan ja lähdimme vuokraamosta. Istuin tuttuun punaiseen autoon ja lähdimme ajamaan Mikan kotia kohti. Saavuimme pian perille ja astuimme sisään rappukäytävään. Hississä katselin varpaisiini koska olin varsin tietoinen Mikan ihailevista katseista jotka mittailivat vartaloani.
Eteisessä riisuin takin ja kengät ja Mika meni laittamaan elokuvaa pyörimään. Istuin sohvalle enkä tiennyt miten päin olisin ollut. Miehelläni ja minulla oli ollut sänkykamarin puolella aika hiljaista viimeaikoina ja olinkin jo useamman kerran hieronut wc:ssä kosteaa jalkovaliäni ajatellen Mikan ihailevia katseita.
Mainokset pyörivät loppuun ja elokuva alkoi. Elokuvan ääniraitaa lukuunottamatta hiljaisuus oli käsin kosketeltavaa. Vilkaisin Mikaa syrjäsilmällä. Hänellä oli farkut ja valkoinen kauluspaita ja hän näytti kaikkea muuta kuin rentoutuneelta. Mietin oliko hän kutsunut minut elokuvaa katsomaan vain kohteliasuudesta ja olisiko hän mieluummin ollut yksin. En ehtinyt ajatella sen enempää kun Mika pomppasi pystyyn ja sanoi:
- Kato sä vaan leffaa, mun täytyy mennä vessaan.
Olin vähän huuli pyöreänä mutta yritin olla kuin kotonani vaikka tuijotinkin aika avoimesti Mikan hyvinmuodostunutta persettä hänen kävellessään kylppäriin.
Mika ei viipynyt kauaa, ja takaisin tullessaan hän istui viereeni todella lähelle. Käsivartemme koskettivat vahingossa ja kuulin kuinka Mika henkäisi. Yritimme katsoa elokuvaa vaikka luulen ettei kumpikaan meistä edes tajunnut mitä siinä tapahtui, niin huumassa olimme toisistamme. Yhtäkkiä Mika kääntyi minuun päin ja sipaisi karanneen hiuskiehkuran poskeltani. Punastuin korviani myöten.
- Mika... henkäisin.
- Henna, anna kun mä puhun, Mika sanoi ja sammutti television.
- Okei, mä sopersin.
- Henna, mä aion nyt suudella sua. Oon halunnut tehdä sen siitä päivästä saakka kun tapasin sut kolme vuotta sitten ekan kerran. Sä oot vapaa lähtemään jos vaan haluat, en vaadi sulta mitään, mutta mä todella haluan suudella sua...
Katsoimme toisiamme silmiin ja Mika sipaisi uudelleen poskeani. Huulemme kohtasivat varovasti, tunnustellen. Mika suuteli mua todella hellästi ja tunsin kuinka kuuma aalto kulki lävitseni. Mika katsoi minua. Kuiskasin,
- Mika... älä lopeta.
- Henna, Henna kulta, Mika huokaisi ja suutelin minua uudelleen.
Suudelma oli tällä kertaa vaativampi ja tunsin kuinka nännini kovettuivat ja jalkovälini kostui. Kiedoin kädet hänen ympärilleen ja ja suutelin häntä. Suumme olivat auki ja kielemme hieroivat toisiaan hitaasti, vaatien lisää, lisää... Mika nousi seisomaan ja veti minut ylös sohvalta. Hän riistui ohuen puseroni ja seisoin siinä hänen edessään farkun ja pelkät punaiset pitsiset rintaliivit päälläni. Avasin poninhäntäni ja pitkät, tummat, kiharat hiukseni levisivät valtoimenaan hartioilleni. Aloin avaamaan Mikan paidannappeja ja suutelin hänen lihaksikasta rintaansa. Riisuin hänen paitansa ja suutelin hänen vatsaansa. Kiusoitellen lopetin suutelun juuri hänen vyönsolkensa yläpuolelle. Riisuimme loput vaatteemme ja näin hänen mahtavan erektionsa. Katselimme hetken toistemme alastomia vartaloita. Polvistuin Mikan eteen ja otin hänen ison, kuuman kalunsa käteeni ja nuolaisin sitä kielelläni. Mika voihkaisi. Nuolin varovasti kalun kärkeä, mutta ottanut sitä vielä suuhuni. Nousin seisomaan ja suutelin Mikaa pitkään. Hänen kova, kuuma kalunsa tuntui ihanalta vartaloani vasten. Hän tarttui käteeni ja vei minut perässään makuuhuoneeseen. Asetuin makaamaan sängylle ja Mika katseli minua hetken sängyn päädystä.
- Olet niin kaunis, hän huokaisi.
Hän tuli lähemmäksi ja kosketti reittäni. Värähdin ja hän naurahti. Mika suuteli reisieni sisäpintoja siirtyen kokoajan ylemmäksi. Levitin jalkani ja hän upotti kasvonsa kuumaan ja kosteaan pilluuni. Hän alkoi nuolla ja olin tulla heti, niin ihanalta hänen kielensä tuntui. Päästin valittavan huokauksen. Käteni hakeutuivat rinnoilleni ja aloin hieroa kovettuneita nännejäni. Mika nuoli minua ja työnsi samalla kaksi sormea sisääni. Olin kuin tulessa. En ollut koskaan tuntenut mitään tämän veroista.
- Mika, Mika... kuiskin hänen nimeään.
Mikan kieli jalkovälissäni lipoi yhä vaativammin eikä kestänyt kauaa kun räjähdin valtavaan orgasmiin. Vaikeroin ja kiemurtelin, ja Mikan ihana kieli vei minua aina vain ylemmäksi nautinnon huipulle. Huohotin raskaasti orgasmin jälkimainingeissa kun Mika siirtyi päälleni ja survaisi valtavan kullinsa sykkivään pilluuni. Huusin ääneen ja Mika alkoi liikutella ihanaa kulliaan pillussani. Hänen huulensa suutelivat huuliani, näykkivät kaulaani ja rintojani, ja selkäni kaartui kaarelle ja kiersin jalkani hänen ihanan vartalonsa ympärille. Hän laukesi minuun ja voihkaisi ääneen. Hän kierähti vierelleni ja kuiskasi,
- Henna... kiitos...
- Shhh, sanoin hänelle. En ollut suinkaan saanut tarpeekseni tuota ihanaa kyrpää. Nousin kontalleni ja aloin nuolla hänen kyrpäänsä. Mika huohotti ääneen ja nuolin kyrpää ja hyväilin palleja ja runkkasin kyrvän vartta. Mika lähestyi nautinnon huippua...
- Lopeta, hän sanoi käheästi, mä en haluu vielä. Olin yhä kontillani kun hän siirtyi taakseni ja työntyi sisääni. Hän nai minua kovaa, kovaa!! Tunsin yhtäaikaa kipua ja nautintoa ja huusin ääneen. Mikan sormet pureutuivat pakaroihini kun hän piti minua otteessaan ja nai. En ollut koskaan saanut sellaista kyytiä kuin sinä yönä. Vain sekuntia ennen h-hetkeä hän vetäisi kullinsa ulos ja roiskutti spermat päälleni hurjasti karjuen... Hän rojahti vatsalleen sängylle huohottaen. Nousin ylös ja menin suihkuun koska olin yltä päältä hänen spermassaan. Asuin suihkukoppiin ja vääsin veden valumaan. Kuuma vesi valui pitkin alastonta vartaloani ja nautin veden kuumasta syleilystä, joskaan en todellakaan yhtä paljon kuin Mikan äskeisestä syleilystä. Pesin itseni ja sammutin valuvan veden ja astuin ulos suihkukopista ja näin Mikan katselemassa minua kylpyhuoneen ovella...



jatkuu...

9

46699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Millon se jatkuu!? Mullekin Mikaaahhh...

    • henna77

      En jaksa lukea. Tarkistin vain lukeeko lopussa jatkuu... Näytti lukevan.

      Jos tuo yksi ainoa sana lukee lopussa, niin jätän koko paskan lukematta kokonaan. Jos ette osaa kirjoittaa kerralla täyspitkiä tarinoita tänne, niin kypsykää siihen ja jättäkää lähettämättä. Ottaa hieman pattiin lukea joku hyvä aloitus ja sitten tulee ilmoitus että jatkuu, tai vielä typerämpi kysymys jatkanko.

      • vielä

        tähän noita välimerkkejä,,,,,....., että saa tiukkapipot suomenkielenmaisterit laitella niitä haluamiinsa paikkoihin- tulee täydellistä..heh!


      • henna77
        vielä kirjoitti:

        tähän noita välimerkkejä,,,,,....., että saa tiukkapipot suomenkielenmaisterit laitella niitä haluamiinsa paikkoihin- tulee täydellistä..heh!

        ei tuossa vituttanut välimerkkien tai suomenkielen puute, vaan se että se loppuu kesken kuten nykyään joka toinen novelli täällä. Sitten kirjoittajat käyvät nostamassa itsetuntoaan kun lukevat kiimaisten ihmisten toiveita että Lisää, lisää kirjota pliis, oiih, ihana kirjoita meille lisää. millon tulee jatkoa uuh.


      • Henna77
        henna77 kirjoitti:

        ei tuossa vituttanut välimerkkien tai suomenkielen puute, vaan se että se loppuu kesken kuten nykyään joka toinen novelli täällä. Sitten kirjoittajat käyvät nostamassa itsetuntoaan kun lukevat kiimaisten ihmisten toiveita että Lisää, lisää kirjota pliis, oiih, ihana kirjoita meille lisää. millon tulee jatkoa uuh.

        Tämä oli ensimmäinen novellini, ja jatkan sitä kun kerkiän. Sinun ei todellakaan ole pakko pitää novellistani, eikä edes lukea sitä jos et halua... Kaikkia kun ei voi miellyttää.

        Henna


      • Henna77
        Henna77 kirjoitti:

        Tämä oli ensimmäinen novellini, ja jatkan sitä kun kerkiän. Sinun ei todellakaan ole pakko pitää novellistani, eikä edes lukea sitä jos et halua... Kaikkia kun ei voi miellyttää.

        Henna

        Itse asiassa olen mies.


      • on nameja
        Henna77 kirjoitti:

        Itse asiassa olen mies.

        Suomenkielen maisterit on aika pakkauksia!!


      • LAte
        on nameja kirjoitti:

        Suomenkielen maisterit on aika pakkauksia!!

        DIPLOMI-INSINÖÖREIHIN!


    • Mika-2

      Hei

      Mikä se filmi muuten oli, jonka vuokrasitte?
      Munkin pitäisi saada naista.
      Olen DI

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe