Pahamieli! Anteeksi J-mies. Mut mut mut..toivottavasti saan anteeksi. Rakastan sinua ❤️.. Toivon, että näen sut vielä. Hyvää yötä vaikka mokasin, en ikinä loukkaisi tarkoituksella.
Tuli ihan jäätävän
25
539
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään ota lisää brenkkua nii jutellaan taas sen jälkee
- Anonyymi
Hahaha 🤣🤣🤣
- Anonyymi
En ole juonut mitään.
- Anonyymi
Etkä oo juttelees mulle täällä taas 🥰
A-nainen - Anonyymi
Hehe, kylläpä keksit loistavan läpän naisena esiintyvälle miehelle, olet kurko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha 🤣🤣🤣
Nauratko mies usein omille kommenteillesi?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18189823m
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuo eip ole minulta, noup!
Koo - Anonyymi
J mies eli?
- Anonyymi
Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.
Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.
Totta! Kiitos, mutta en tiiä olenko ansainut kauniita unia. Toimin vastoin omia toimintaperiaatteita.. Mutta kai nämä syyllisyyden tunteet menee ohi.
- Anonyymi
Eli joutava jodlaajamies itse, nimikirjaimensa joka ei ole riittävä indikaatio mihinkään banjon soitteluun, on eri, yllätys
- Anonyymi
Jukka ❤️
- Anonyymi
et sä sitä takAs saa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sä sitä takAs saa enää.
Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.
Sä pääset A hoon viekkuun lepäämään ;)
- Anonyymi
Kukaan ei saa täältä ketään ikinä.
- Anonyymi
Niinkö oikeasti ajattelit? Mä kuule luulen, että kukaan täältä ketään haluakkaan. Halut on ihan muualla.
- Anonyymi
Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta
Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.
Ei sulla mies ainakaan yritys lopu kirjoittaa jotain olematonta draamaasi auki
- Anonyymi
Jjoo
Suosittelen laittaamaan ihan henkilökohtaisesti viestiä kyseiselle henkilölle. Täällä kirjoittaminen korkeintaan lohduttaa vain sinua. Tsemppiä asian suhteen.
- Anonyymi
Tämä onkin piiloleikkiä🙄 vaikka mun ei ikinä pitänyt. En mä hälle todellisesti täältä kirjoita. Ei ihan tulis mieleen:))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653