Tuli ihan jäätävän

Anonyymi-ap

Pahamieli! Anteeksi J-mies. Mut mut mut..toivottavasti saan anteeksi. Rakastan sinua ❤️.. Toivon, että näen sut vielä. Hyvää yötä vaikka mokasin, en ikinä loukkaisi tarkoituksella.

25

546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään ota lisää brenkkua nii jutellaan taas sen jälkee

• Anonyymi

Hahaha 🤣🤣🤣

• Anonyymi

En ole juonut mitään.

• Anonyymi

Etkä oo juttelees mulle täällä taas 🥰
        A-nainen

• Anonyymi

Hehe, kylläpä keksit loistavan läpän naisena esiintyvälle miehelle, olet kurko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha 🤣🤣🤣

Nauratko mies usein omille kommenteillesi?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18189823m

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tuo eip ole minulta, noup!
      Koo

• Anonyymi

J mies eli?

• Anonyymi

Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.

Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.

Totta! Kiitos, mutta en tiiä olenko ansainut kauniita unia. Toimin vastoin omia toimintaperiaatteita.. Mutta kai nämä syyllisyyden tunteet menee ohi.

• Anonyymi

Eli joutava jodlaajamies itse, nimikirjaimensa joka ei ole riittävä indikaatio mihinkään banjon soitteluun, on eri, yllätys

• Anonyymi

Jukka ❤️

• Anonyymi

et sä sitä takAs saa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et sä sitä takAs saa enää.

Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.

Sä pääset A hoon viekkuun lepäämään ;)

• Anonyymi

Kukaan ei saa täältä ketään ikinä.

• Anonyymi

Niinkö oikeasti ajattelit? Mä kuule luulen, että kukaan täältä ketään haluakkaan. Halut on ihan muualla.

• Anonyymi

Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta

Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.

Ei sulla mies ainakaan yritys lopu kirjoittaa jotain olematonta draamaasi auki

• Anonyymi

Jjoo

• Suosittelen laittaamaan ihan henkilökohtaisesti viestiä kyseiselle henkilölle. Täällä kirjoittaminen korkeintaan lohduttaa vain sinua. Tsemppiä asian suhteen.

• Anonyymi

Tämä onkin piiloleikkiä🙄 vaikka mun ei ikinä pitänyt. En mä hälle todellisesti täältä kirjoita. Ei ihan tulis mieleen:))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2866
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1847
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1820
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1434
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1370
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1258
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1179
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      98
      1016
    Aihe