Pahamieli! Anteeksi J-mies. Mut mut mut..toivottavasti saan anteeksi. Rakastan sinua ❤️.. Toivon, että näen sut vielä. Hyvää yötä vaikka mokasin, en ikinä loukkaisi tarkoituksella.
Tuli ihan jäätävän
25
523
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään ota lisää brenkkua nii jutellaan taas sen jälkee
- Anonyymi
Hahaha 🤣🤣🤣
- Anonyymi
En ole juonut mitään.
- Anonyymi
Etkä oo juttelees mulle täällä taas 🥰
A-nainen - Anonyymi
Hehe, kylläpä keksit loistavan läpän naisena esiintyvälle miehelle, olet kurko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha 🤣🤣🤣
Nauratko mies usein omille kommenteillesi?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18189823m
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuo eip ole minulta, noup!
Koo - Anonyymi
J mies eli?
- Anonyymi
Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.
Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.
Totta! Kiitos, mutta en tiiä olenko ansainut kauniita unia. Toimin vastoin omia toimintaperiaatteita.. Mutta kai nämä syyllisyyden tunteet menee ohi.
- Anonyymi
Eli joutava jodlaajamies itse, nimikirjaimensa joka ei ole riittävä indikaatio mihinkään banjon soitteluun, on eri, yllätys
- Anonyymi
Jukka ❤️
- Anonyymi
et sä sitä takAs saa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sä sitä takAs saa enää.
Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.
Sä pääset A hoon viekkuun lepäämään ;)
- Anonyymi
Kukaan ei saa täältä ketään ikinä.
- Anonyymi
Niinkö oikeasti ajattelit? Mä kuule luulen, että kukaan täältä ketään haluakkaan. Halut on ihan muualla.
- Anonyymi
Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta
Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.
Ei sulla mies ainakaan yritys lopu kirjoittaa jotain olematonta draamaasi auki
- Anonyymi
Jjoo
Suosittelen laittaamaan ihan henkilökohtaisesti viestiä kyseiselle henkilölle. Täällä kirjoittaminen korkeintaan lohduttaa vain sinua. Tsemppiä asian suhteen.
- Anonyymi
Tämä onkin piiloleikkiä🙄 vaikka mun ei ikinä pitänyt. En mä hälle todellisesti täältä kirjoita. Ei ihan tulis mieleen:))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3252205En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631387Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi601077Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51076Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131984- 135967
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi14928- 63836
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22769Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84745