Jäi vaivaamaan

Anonyymi-ap

Mikä on jonkun mielestä tahallista kiusantekoa?

60

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se mikä ei ole aitoa, lisäksi toisina esiintyminen,manipulointi,sanojen laittaminen toisen suuhun. En arvosta, en kyllä kommentoinut mihinkään kiusatekoketjuun, seurasin vain .

      • Anonyymi

        Miten täällä voi ketään manipuloida? Täällä tuhansia ihmisiä ympäri suomea. Jos koet että sua kiusataan ja manipuloidaan täällä, niin kannattaa vakavasti harkita palstalta pois pysymistä. Ei kukaan tervepäinen ihminen oleta että täällä mikään aloitus on juuri hänelle, samankaltaista höpötystä koko palsta täynnä. Jos sinun todellisuudentaju on noin pahasti hämärtynyt niin hae apua itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täällä voi ketään manipuloida? Täällä tuhansia ihmisiä ympäri suomea. Jos koet että sua kiusataan ja manipuloidaan täällä, niin kannattaa vakavasti harkita palstalta pois pysymistä. Ei kukaan tervepäinen ihminen oleta että täällä mikään aloitus on juuri hänelle, samankaltaista höpötystä koko palsta täynnä. Jos sinun todellisuudentaju on noin pahasti hämärtynyt niin hae apua itsellesi.

        Kyllä tämä kommentoija minun silmään kirjoitti aika yleisellä tasolla tästä palstan trollailusta, mutta miten kukakin pyrkii vatvomaan, välillä muiden sanomisia kiistetään kategorisesti ja välillä esitetään, että juuri itse on joutunut jonkun arvostelun kohteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täällä voi ketään manipuloida? Täällä tuhansia ihmisiä ympäri suomea. Jos koet että sua kiusataan ja manipuloidaan täällä, niin kannattaa vakavasti harkita palstalta pois pysymistä. Ei kukaan tervepäinen ihminen oleta että täällä mikään aloitus on juuri hänelle, samankaltaista höpötystä koko palsta täynnä. Jos sinun todellisuudentaju on noin pahasti hämärtynyt niin hae apua itsellesi.

        Ei täällä ketään pysty manipuloida, mutta jos olet toisten elämään väkisin tuppautuva nettirikollisuutta harjoittava mielenterveysongelmainen joka täällä jakaa näitä stalkattuja ns. tietojaan kuulut linnaan. Turha näitä asioita on kutsua harhaisiksi koska tätä tapahtuu aivan koko ajan ja cyberrikollisuus on nousussa joka puolella.
        Jos nämä asiat haluaa kiistää on todennäköisesti osa ongelmaa ja itse juuri edm.kaltainen no life.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ketään pysty manipuloida, mutta jos olet toisten elämään väkisin tuppautuva nettirikollisuutta harjoittava mielenterveysongelmainen joka täällä jakaa näitä stalkattuja ns. tietojaan kuulut linnaan. Turha näitä asioita on kutsua harhaisiksi koska tätä tapahtuu aivan koko ajan ja cyberrikollisuus on nousussa joka puolella.
        Jos nämä asiat haluaa kiistää on todennäköisesti osa ongelmaa ja itse juuri edm.kaltainen no life.

        TÄÄLLÄ ON YKSI UHRI!Kaiken lisäksi meistä yritetään saada juuri luulotautislaisia ja ihan viranomaisissa on näitä ketkä kuuluu piilokorruptioon eli muiluttaja sakkiin.
        Ihmisiä ketkä on ihan tavallisia pidetään varaallisina jos heillä on fakta tietoa juurikin viranomaisten tekemistä rikoksista ,he valjastavat samanmielisiä ja rahaa tarvitsevia kansalaisia tekemään näitä kiusaamisjuttuja.
        Ei siis vain missään Meksikocityssä tämmöstä harrasteta.Kyllä tämä on ihan arkipäivää Suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄÄLLÄ ON YKSI UHRI!Kaiken lisäksi meistä yritetään saada juuri luulotautislaisia ja ihan viranomaisissa on näitä ketkä kuuluu piilokorruptioon eli muiluttaja sakkiin.
        Ihmisiä ketkä on ihan tavallisia pidetään varaallisina jos heillä on fakta tietoa juurikin viranomaisten tekemistä rikoksista ,he valjastavat samanmielisiä ja rahaa tarvitsevia kansalaisia tekemään näitä kiusaamisjuttuja.
        Ei siis vain missään Meksikocityssä tämmöstä harrasteta.Kyllä tämä on ihan arkipäivää Suomessakin.

        Jatkuu,se kellä on rahaa ja valtaa ja psykon pää saa pahaa aikaseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄÄLLÄ ON YKSI UHRI!Kaiken lisäksi meistä yritetään saada juuri luulotautislaisia ja ihan viranomaisissa on näitä ketkä kuuluu piilokorruptioon eli muiluttaja sakkiin.
        Ihmisiä ketkä on ihan tavallisia pidetään varaallisina jos heillä on fakta tietoa juurikin viranomaisten tekemistä rikoksista ,he valjastavat samanmielisiä ja rahaa tarvitsevia kansalaisia tekemään näitä kiusaamisjuttuja.
        Ei siis vain missään Meksikocityssä tämmöstä harrasteta.Kyllä tämä on ihan arkipäivää Suomessakin.

        Ätmi sinulla on nuo manipulointitaidot vielä lapsen kengissä, johtuen varmaan sosiaalisen älykkyyden puutteesta noin muutenkin.

        Laita foliohattu päähän KRP kuuntelee ja tarkkailee lapsia netissä saalistavaa predaattoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ketään pysty manipuloida, mutta jos olet toisten elämään väkisin tuppautuva nettirikollisuutta harjoittava mielenterveysongelmainen joka täällä jakaa näitä stalkattuja ns. tietojaan kuulut linnaan. Turha näitä asioita on kutsua harhaisiksi koska tätä tapahtuu aivan koko ajan ja cyberrikollisuus on nousussa joka puolella.
        Jos nämä asiat haluaa kiistää on todennäköisesti osa ongelmaa ja itse juuri edm.kaltainen no life.

        En ole kyseinen hemmo, mutta tiedän kyllä mistä puhut, itse viittasin toiseen tapaukseen joka omalla tahollaan yrittää tehdä tihutyötä toisille ja usko tai älä saman äijän tekstiä siteeraten ja sillä muita mustamaalaten, joskus voisit antaa piirun verran tilaa ja tästä on mainittu ennenkin kyllä, että monella planeetalla on elämää ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyseinen hemmo, mutta tiedän kyllä mistä puhut, itse viittasin toiseen tapaukseen joka omalla tahollaan yrittää tehdä tihutyötä toisille ja usko tai älä saman äijän tekstiä siteeraten ja sillä muita mustamaalaten, joskus voisit antaa piirun verran tilaa ja tästä on mainittu ennenkin kyllä, että monella planeetalla on elämää ns

        13.48 ätmi kyllä muisti kertoa kauhun rankoista vuosistaan kukkuutarinqq, että siinä ois mihin paneutua, lisäys edelliseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄÄLLÄ ON YKSI UHRI!Kaiken lisäksi meistä yritetään saada juuri luulotautislaisia ja ihan viranomaisissa on näitä ketkä kuuluu piilokorruptioon eli muiluttaja sakkiin.
        Ihmisiä ketkä on ihan tavallisia pidetään varaallisina jos heillä on fakta tietoa juurikin viranomaisten tekemistä rikoksista ,he valjastavat samanmielisiä ja rahaa tarvitsevia kansalaisia tekemään näitä kiusaamisjuttuja.
        Ei siis vain missään Meksikocityssä tämmöstä harrasteta.Kyllä tämä on ihan arkipäivää Suomessakin.

        Luin ätmi, että muiluttaja säkkiin, älä älä ala nyt uuden vuoden alla har har


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyseinen hemmo, mutta tiedän kyllä mistä puhut, itse viittasin toiseen tapaukseen joka omalla tahollaan yrittää tehdä tihutyötä toisille ja usko tai älä saman äijän tekstiä siteeraten ja sillä muita mustamaalaten, joskus voisit antaa piirun verran tilaa ja tästä on mainittu ennenkin kyllä, että monella planeetalla on elämää ns

        No se on selvä että se ns. Espoon alipainoinen kissaisäntä on yhtä sekopåå kuin ätmi. Eikös hän ole isäkin.

        Niin ne nyörit avautuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi sinulla on nuo manipulointitaidot vielä lapsen kengissä, johtuen varmaan sosiaalisen älykkyyden puutteesta noin muutenkin.

        Laita foliohattu päähän KRP kuuntelee ja tarkkailee lapsia netissä saalistavaa predaattoria.

        Ihan vapaasti vain JK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti vain JK.

        Olet siis myös se itseinhossa vellova reppana, ei yllätä


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18189862s

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Valehtelu

    • Anonyymi

      Silloin kun se kiusaaminen osuu itseen. Toiseen kohdistuessa sanotaan, että älä siitä välitä mitäs tuosta valtamerilaivojakin uppoaa niin onkos sinun murheet mitään.

      • Anonyymi

        Olen aistinut vähän samaa perussuomalaista logiikkaa, alkuun ei sitten ei yhtään empatiaa, mutta annas olla kun vihjaukset lähteekin bumerangina toiseen suuntaan, niin jopa ollaan sormea heristämässä, että on hävytöntä kun kehdataan nostaa tuolla tavalla pöydälle


      • Anonyymi

        Intimiteettisuojan piiriin kuuluu paljon asioita ,niihin kajoaminen on raiskaus.
        On eri asia sanoa läskiksi jotain joka näkyy kilometrin päähän läskillä ja jos sanoja itsekin on läski kun se että kertoilet asioita toisesta valheellisesti mitkä ei kuulu kelleen eikä näy kuten exät saattaa katkeruuksissaan sanoa tai jopa kuvata kostoksi.
        Täällähän näkyy nykyään olevan porukkaa ketkä ei ymmärrä intimiteetti ja moraali asioita.

        Vankiloissa,sairaaloissa,missään ei saa kuvata Wc tiloja sille on siis PAINAVAT SYYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aistinut vähän samaa perussuomalaista logiikkaa, alkuun ei sitten ei yhtään empatiaa, mutta annas olla kun vihjaukset lähteekin bumerangina toiseen suuntaan, niin jopa ollaan sormea heristämässä, että on hävytöntä kun kehdataan nostaa tuolla tavalla pöydälle

        Mene nyt siitä pehmosia puhumasta. Se on juurikin punavihervasemmisto joka osaa kiusata valheitaan syöttämällä.


    • Anonyymi

      "hakkaaminen" on aika kovaa kiusaa.

      • Anonyymi

        Joo, hienoa kun jaksat siteerata palstamiehen ”kokemuksia” hyvä että joku edes


    • Anonyymi

      vainoaminen ja valheellisten tietojen levitys, syyllistäminen asioihin mitä ei ole tehnyt ja varastaminen. oli sitten henkistä tai materiaa.

      • Anonyymi

        Valheelliset asiat levitettynä intimiteetti asioissa on kaikkein kauheummat, sillä sinä et voi todistaa asioita toisin olevaksi varsinkin jos et ole kovin monen kanssa niitä asioita jakanut ketkä voi todistaa ettei väitteet pidä paikkaansa tai että niitä on suurenneltu sinua mustamaalataksenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheelliset asiat levitettynä intimiteetti asioissa on kaikkein kauheummat, sillä sinä et voi todistaa asioita toisin olevaksi varsinkin jos et ole kovin monen kanssa niitä asioita jakanut ketkä voi todistaa ettei väitteet pidä paikkaansa tai että niitä on suurenneltu sinua mustamaalataksenne.

        Kuten tämä palstaseppo tekee. Mutta kyse on kuitenkin lapsiin kajoamisessa hänen kohdallaan ja maineensa leviää koko ajan ja viranomaiset perässä. Muita pystyy ehkä huijaamaan mutta ei KRP:tä ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tämä palstaseppo tekee. Mutta kyse on kuitenkin lapsiin kajoamisessa hänen kohdallaan ja maineensa leviää koko ajan ja viranomaiset perässä. Muita pystyy ehkä huijaamaan mutta ei KRP:tä ikinä.

        Joo, mutta edellinen kommentti on kyllä ätmin kuvitteellista tarinointia tai fantasiaa


    • Anonyymi

      töitä häiritsevä toiminta, kunnianloukkaus ja kotiin murtautuminen. kostaminen syyttömille ja asioiden manipulointi että väärät ihmiset näyttävät syyllisiltä. halu kostaa eroa tuhoamalla joku, joukossa tapahtuva kiusaaminen ja väärät puheet. onhan noita tapoja.

      • Anonyymi

        Salakuvaaminen ja salakuuntelu on sairain muoto.


    • Anonyymi

      outoa mutta totta kiroaminen ja käyttäminen jonkun hallitsemisen, kuten muuttamiseen mitä toki voi tehdä muutenkin. terveyteen ja työkuntoon liittyvät asiat, kuten "hakkaaminen".

    • Anonyymi

      kiusaa on myös henkilön psyykkinen alistaminen, kiristäminen ja halu määrätä jonkun elämää ja saada se tekemään kuten tahtoo. puhutaan siis aikuisista, raja on 18 v.

    • Anonyymi

      kiusaa on tunkeutua toisten parusuhdeasioihin ja tirkistellä luvatta makuuhuonetta ja kotia yleensä. kirjoittaa netissä johinkin he kilöön rinnastettavasti. omia asioita saa kirjoittaa ja etunimellään sille ei voi mitään jos aiheuttaa anonyymisti sekaannusta. tahallinen kisa on myös pyrkiä saamaan jonkun elämään huonoja ihmisiä, eli tarkoituksella yrittää ajaa joku ahdinkoon johdattamalla sinne henkilöitä niin etyö syystä tai toisesta tiedetään heidän tuottavan vahinkoa toisilleen. tämä on vaikea kohta, erityisen vaikea todistaa.

      • Anonyymi

        Eihän tuo ole kiusaa vaan rikos.


    • Anonyymi

      kiusaa ei ole se että jollekin henkilölle ei anneta semmoista elämää, mikä ei ole hänelle mahdollista, mikä ei ole osa häntä tai mihin hänellä ei ole koulutusta. joillakin aloilla koulutusmahdollisuudet ovat laajat ja kokemus on usein koulutusta, sopii moniin juttuihin. kiusaa ei ole ettei saa jotain työpaikkaa ja reilusti häviää kiusan, tai että vaihtaa työpaikkaa, eroaa tai muuttaa tai järjestää elämäänsä. kiusaa ei ole antaa kieltävää vastausta esim treffipyyntöihin tai yhtiökumppanuuteen, varsinkaan jos ei ole edes antanut mitään positiivista signaalia. kiusaa ei ole haluta elää perhe elämää ja keskittyä töihin, omaan terveyteen jne. varsinkin jos kaikki lähtee itsestä ja tekee itse asioita. eikä ole muilta mitään vienyt.

      • Anonyymi

        siis kisan piti kirjoittaa tuossa työpaikkajutussa, mutta kiusaa on se jos henkilön haastattelua vaikka sabotoidaan tai työkykyä hakataan alas. tai jos jotakin kiusataan töissä, mutta nämäkin on tulkinnallisia. harva on täysin syytön itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kisan piti kirjoittaa tuossa työpaikkajutussa, mutta kiusaa on se jos henkilön haastattelua vaikka sabotoidaan tai työkykyä hakataan alas. tai jos jotakin kiusataan töissä, mutta nämäkin on tulkinnallisia. harva on täysin syytön itse.

        kiusaa ei ole sanoa ettei halua tehdä henkistä yhteistyötä yhdessä ja kieltäytyä kohteliaasti antaen samalla selityksen. kiusaa on se että henkilö hyökkää näiden asioiden kimppuun joiden takia on kieltävä vastaus annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiusaa ei ole sanoa ettei halua tehdä henkistä yhteistyötä yhdessä ja kieltäytyä kohteliaasti antaen samalla selityksen. kiusaa on se että henkilö hyökkää näiden asioiden kimppuun joiden takia on kieltävä vastaus annettu.

        kiusaa ei ole se että joku luulee sinua toiseksi vaikka täällä, ja ei halua kanssasi parisuhdetta tai ei tunne samoin. ja jos on tykästynyt muuhun niin ei anna mahdollisuutta tutustua itseensä. kiusaa on se että henkilö hyökkää kimppuusi täällä, ja tuo vielä mustsdukjaisey muut ehdokkaat kimppuusi. kiusaa on myös se että joku levittää tietoa sinusta mikä ei ole totta ja saat siitä huonoa elämääsi. kiusaa on tämän jutun jatkaminen vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiusaa ei ole se että joku luulee sinua toiseksi vaikka täällä, ja ei halua kanssasi parisuhdetta tai ei tunne samoin. ja jos on tykästynyt muuhun niin ei anna mahdollisuutta tutustua itseensä. kiusaa on se että henkilö hyökkää kimppuusi täällä, ja tuo vielä mustsdukjaisey muut ehdokkaat kimppuusi. kiusaa on myös se että joku levittää tietoa sinusta mikä ei ole totta ja saat siitä huonoa elämääsi. kiusaa on tämän jutun jatkaminen vuodesta toiseen.

        kiusaa on se että joku yrittää valloittaa sydämesi ja hänellä on suhde jonkun muun kanssa, sillä tyylillä, hän ei suostu uskomasn ettet se ole sinä. ja et halua häntä elämääsi koska sinulla on suhde toisen kanssa. kiusaa on se että joku yrittää vaikuttaa elämääsi koska haluaa teidät yhteen mutta olette väärät henkilöt. kiusaa on se ettet voi olla 100 varma omasta rakkaasta ja et oikein voi täällä huudella kenenkään henkilöllisyyttä tuomatta siitä vahinkoa. kiusaa on se että kärsit tosi paljon ja se aiheuttaa mustasukkaisuutta ja jopa aggressiivista energiaa ja tietoisuutta mikä ei ole sinun. en halua olla kenenkään suhteen esteenä mutta kyllähän tämä on suorastaan vaarallista. tosi vaikea tilanne, ehkä nyt jo parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiusaa on se että joku yrittää valloittaa sydämesi ja hänellä on suhde jonkun muun kanssa, sillä tyylillä, hän ei suostu uskomasn ettet se ole sinä. ja et halua häntä elämääsi koska sinulla on suhde toisen kanssa. kiusaa on se että joku yrittää vaikuttaa elämääsi koska haluaa teidät yhteen mutta olette väärät henkilöt. kiusaa on se ettet voi olla 100 varma omasta rakkaasta ja et oikein voi täällä huudella kenenkään henkilöllisyyttä tuomatta siitä vahinkoa. kiusaa on se että kärsit tosi paljon ja se aiheuttaa mustasukkaisuutta ja jopa aggressiivista energiaa ja tietoisuutta mikä ei ole sinun. en halua olla kenenkään suhteen esteenä mutta kyllähän tämä on suorastaan vaarallista. tosi vaikea tilanne, ehkä nyt jo parempi.

        ymmärrän että jokaisella on joskus vaikeaa, ja silloin jos ei ole itse kunnossa ei ehkä itsekään halua jakaa itseään muille, jo tulevankin takia. se mikä ei ole mahdollista nyt voi olla mahdollista jatkossa. ja sitten on ihmisiä jotka haluaa viedä muilta jotta saisi helpotusta itseensä. nämä on tosi vaikeita juttuja ja aiheuttaa tosi voimakkaita tunteita, ja itse ainakin haluaisin tästä pois, en ole aggressiivinen enkä itsetuhoinen, mutta olen viime vuosista vielä tavallista herkempi ja en tarpeeksi vahva. en osaa ottaa näitä juttuja niin kuin pitäisi, eikä pitäisi olla syytäkään, enkä jaksa. ne aiheuttaa itsessä voimakasta päänsärkyä, toivottomuutta ja pelkoa. eikä ole osa minua. ja niitä oireita muut käyttää minua vastaan. varsinkaan kun et ole rakjasnibenkä ole hoitoalalla en halua semmosta yhteyttä että hoitaisin sinua tai toimisin jonkinlaisena tukena. ja et välttämättä halua sitä itsekään. siksi täällä näitä jankataan, koko juttu on tosi sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiusaa ei ole se että joku luulee sinua toiseksi vaikka täällä, ja ei halua kanssasi parisuhdetta tai ei tunne samoin. ja jos on tykästynyt muuhun niin ei anna mahdollisuutta tutustua itseensä. kiusaa on se että henkilö hyökkää kimppuusi täällä, ja tuo vielä mustsdukjaisey muut ehdokkaat kimppuusi. kiusaa on myös se että joku levittää tietoa sinusta mikä ei ole totta ja saat siitä huonoa elämääsi. kiusaa on tämän jutun jatkaminen vuodesta toiseen.

        Kiusaa on se että vedetään porukalla teatteriesitystä yhden ihmisen psyykkeen harjoittamiseksi.Esittäen vielä uhria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrän että jokaisella on joskus vaikeaa, ja silloin jos ei ole itse kunnossa ei ehkä itsekään halua jakaa itseään muille, jo tulevankin takia. se mikä ei ole mahdollista nyt voi olla mahdollista jatkossa. ja sitten on ihmisiä jotka haluaa viedä muilta jotta saisi helpotusta itseensä. nämä on tosi vaikeita juttuja ja aiheuttaa tosi voimakkaita tunteita, ja itse ainakin haluaisin tästä pois, en ole aggressiivinen enkä itsetuhoinen, mutta olen viime vuosista vielä tavallista herkempi ja en tarpeeksi vahva. en osaa ottaa näitä juttuja niin kuin pitäisi, eikä pitäisi olla syytäkään, enkä jaksa. ne aiheuttaa itsessä voimakasta päänsärkyä, toivottomuutta ja pelkoa. eikä ole osa minua. ja niitä oireita muut käyttää minua vastaan. varsinkaan kun et ole rakjasnibenkä ole hoitoalalla en halua semmosta yhteyttä että hoitaisin sinua tai toimisin jonkinlaisena tukena. ja et välttämättä halua sitä itsekään. siksi täällä näitä jankataan, koko juttu on tosi sairas.

        jos nyt kirjoitellaan ihan hulluja, niin se nainen johon olet rakastunut pelkää sinua noiden aggressioiden ja hallinnan halusi takia, ja koska olette yhteydessä hän pyrkii vaikuttamaan sinuun mielikuvin. se henkilö en ole minä, hän on epätoivoinen ja haluaa sinusta eroon mutta haluaa sinulle hyvää ja yrittää saada sinulle uuden rakkaan. tämä henkilö en ole minä. en tiedä miten tuon naisen vaikutusta ja mielikuvajuttyja saa pois. olen ihan muulta alalta, olen sitten varmaan noita tai joku vastaavaa, mutta tiedän tosi vähän noista jutuista. koska en niitä ole harjoittanut. niitä nyt sitten opiskellut ja yrittänyt hakea apua, mutta vaikeaa on koska jotkut luulee että haluan siitä omasta rakkaasta eroon. ja kun näistä Kirjoitta niin vaikuttaa vähän hullulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nyt kirjoitellaan ihan hulluja, niin se nainen johon olet rakastunut pelkää sinua noiden aggressioiden ja hallinnan halusi takia, ja koska olette yhteydessä hän pyrkii vaikuttamaan sinuun mielikuvin. se henkilö en ole minä, hän on epätoivoinen ja haluaa sinusta eroon mutta haluaa sinulle hyvää ja yrittää saada sinulle uuden rakkaan. tämä henkilö en ole minä. en tiedä miten tuon naisen vaikutusta ja mielikuvajuttyja saa pois. olen ihan muulta alalta, olen sitten varmaan noita tai joku vastaavaa, mutta tiedän tosi vähän noista jutuista. koska en niitä ole harjoittanut. niitä nyt sitten opiskellut ja yrittänyt hakea apua, mutta vaikeaa on koska jotkut luulee että haluan siitä omasta rakkaasta eroon. ja kun näistä Kirjoitta niin vaikuttaa vähän hullulta.

        sitten on toinen ryhmä, jotka haluaa sinusta hyötyä. ovat jotenkin ihastuneet minun olemukseen ja energiaan, tai haluavat käyttää sitä jonkinlaiseen parantamiseen. olen kuulemma parantaja, niin jotkut sanoo, olen vähän sekaisin näistä jutuista, koska olen tottunut toisenlaiseen elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten on toinen ryhmä, jotka haluaa sinusta hyötyä. ovat jotenkin ihastuneet minun olemukseen ja energiaan, tai haluavat käyttää sitä jonkinlaiseen parantamiseen. olen kuulemma parantaja, niin jotkut sanoo, olen vähän sekaisin näistä jutuista, koska olen tottunut toisenlaiseen elämään.

        tuon ehkä sinulle turvallisen tunteen, koska tehdään töitä samalla alalla, mutta eri tehtävissä, ja siksi virheitä tulee ja työnteko ei ole parasta. toivottavasti kestät tämän, minua ainakin hävettää ja tämä ei ole tyypillistä meille.


      • Anonyymi

        on siellä naisiakin. en minä sitä sano mutta tämä viha energia on hyvin vaarallista. ja olet uhri mikä sitä lisää vihaa sinussa.


    • Anonyymi

      Kiusaamista on mm. Toisena esiintyminen

    • Anonyymi

      Haitarin soitto.

    • Anonyymi

      Se että joku alkaa syyttämään mieheksi, vaikka olen nainen.

      • Anonyymi

        No mene hyvä mies poliisin puheille, kuten kaikki muut lumihiutaleet niin katsovat sitten mikroskoopilla onko hiutale aito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene hyvä mies poliisin puheille, kuten kaikki muut lumihiutaleet niin katsovat sitten mikroskoopilla onko hiutale aito

        Voiko joku kertoa symboli lumihiutaleen tarkoituksen?


    • Anonyymi

      Kaikenlainen pahanteko, omaisuuteen kajoaminen, uhkailu, perättömien puheiden levittely nyt ainakin

    • Anonyymi

      Manipulointi, kaasuvalottaminen, "auttaminen" kyseenalaisin keinoin

    • Anonyymi

      Se että kostaa toisen henkilön pahoja tekoja sellaiselle joka on asioihin syytön.

      • Anonyymi

        Pääasia että jollekin saavat kostettua. Mitä väliä sillä on että kuka joutuu kärsimään
        Edessäpäin hymyillään ja takanapäin puukotetaan sen mitä ehditään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että jollekin saavat kostettua. Mitä väliä sillä on että kuka joutuu kärsimään
        Edessäpäin hymyillään ja takanapäin puukotetaan sen mitä ehditään

        Niin ja kun kostetaan jollekin joka ei edes tiedä kyseisistä ihmisistä yhtäkään.


      • Anonyymi

        Kannattaisko puhua asiat selvix?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko puhua asiat selvix?

        En tule koskaan puhumaan enkä anna anteeksi niille ihmisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko puhua asiat selvix?

        Niin, milläs puhut kun ei tiiä keitä ovat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, milläs puhut kun ei tiiä keitä ovat..

        Melko moni on tiedossa, joten jatka ihmeessä siellä poterossasi solvaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko moni on tiedossa, joten jatka ihmeessä siellä poterossasi solvaamista

        No mä en oo solvannut ketään, vaan joku mulle pahaa on halunnut.


    • Anonyymi

      Kiusanteko on sellaista, mihin toinen ei pysty suostuu, ilmaisee sen selkeästi ja pyytää lopettamaan... jos sitä jatkaa, kielloista huolimatta on ... auttamattomasti kiusaaja. EIKS?

    • Anonyymi

      Esim. minusta. Jos mies milläkin tekosyllä kerostalossa tulee samasta rapusta asuvana sanomaan kaljassa. Hei panetaa tartissaada sitä.Ruvetaan sala suhde..ymm. Ymärtämättä minulla on suhde ja en pidä edes isovatsasista vanhoista mieistä. Kun se ovelle tulo loppu raivarini jälken..aikaa kuluu.Taas ovella.Sitä minä vain kun en sinua pitkään aikaan nähnyt .Ajatelin oletko asuntoosi kuollut.Ymärtämättä minulla on elämä.suhde ja ystäviä,sukukin..Eikä sinä mitän sitten taas ovella.Kuukle voitko lainaa rahaa?Eläke kun tulee vasta 2.1.23. maksan takaisin. Mikä vippi kassa on esim.yksin asuva nainen.Mutta nainen jos asuu yksin.Ei tarkoita että on yksinäinen ja yksin.Kaikki kun ei istu kerrostalon pihan penkillä kertomassa omaa elämäänsä ja liityen juoru foorumiin.Hyvää uutta vuotta itä helsinki.

    • Anonyymi

      Kaikki tahalliset toiseen kohdistuvat teot joita hän halua, ja joita tekijä ei itselleenkään useimmiten haluaisi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe