Vapaamuurarin johtama Tampereen Osuuspankki päästää jopa 100 000 euron kryptosiirron ulkomaille

Anonyymi-ap

Tamperereen Osuuspankin toimitusjohtaja Jani Vilpponen joka on pitkäaikainen vapaamuurari, on hämärä bisnes pankki.

Tampereen Osuuspankissa ei noudateta asiakkaan tuntemislakia eikä rahanpesulakia.

Mutta eipä sillä mitään merkitystä ole koska tuossa pankissa on huomattavan laaja suojeluverkosto aina Finanssivalvontaa ja viranomaisia myöten.

Mää sanon nääs, Tampereella vi**ujankahan väliä ole mitä Osuuspankki täällä tekee.

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen Tampereen Osuuspankin asiakas.

      Kyllä, Tampereen Osuuspankista voit siirtää ulkomaille virtuaalivaluuttoja tarjoavaan yritykseen vaikka miten paljon rahaa.

      Kyseisessä pankissa ei noudateta rahanpesu säädöksiä eikä asiakkaan tuntemiseen kuuluvaa lakia ollenkaan.

      • Anonyymi

        Pitääkö pankin tuntea rahasiirron vastaanottaja, jos rahan alkuperän laillisuudesta ei ole mitään epäselvyyttä? Rahanpesulaki puhuu asiakkaan tuntemisesta, mutta eihän siirron vastaanottaja ole asiakas.

        Tässä tapauksessa kuitenkin pankki oli tiukkana:

        ”Lukijalle myös kerrottiin viestissä, että pankeilla on lakisääteinen velvollisuus tuntea asiakkaansa, ja varmistaa ettei maksun osapuolina ole esimerkiksi pakotteiden kohteina olevia tahoja tai ettei maksu riko pakotelainsäädäntöä.”

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010075663.html


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­y­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mies, jonka nimi täällä on mainittu, oli opiskeluaikanani tuttavani. Istuimme kaljalla, iskimme naisia ja pidimme kekkereitä. Hän valmistui oik. kandiksi ja valmisteli käräjäkierrosta. Tuona hetkenä hän salaisuuden kertoi "Ajattele! Olen kutsuttu rappareihin!"
      Selitti, että aikoo näyttää siellä kykynsä. He, jos auttavat, niin olen varatuomari ennätysajassa ja isken liike-elämään kunnolla käteni syvälle.

      Kaikki tämä tapahtui. Yhteydenpitomme väheni. Mies muuttui äärettömän laskelmoivaksi, ylimieliseksi ja uhosi, että
      "Tunnen kuule kaikki merkittävät miehet ja naiset tässä maassa jo nyt alle 40 vanhana! Minun kännyssäni on numerot ministeriöiden kansliapäällikköihin, keskusvirastojen pääjohtajiin, puolueiden puheenjohtajiin, sekä voi soittaa milloin vain asioista korkeimman oikeuden presidentille, hovioikeuksien väelle, laamanneille ja vaikka tuolle helvetin tyhmälle ja juopolle arkkipiispalle. Minähän sanoin sulle, että minä näytän ja olen nyt jo näyttänyt! Salekin kuuluu Suomi-lossin piiriini!"

      Tämän muistaakseni viimeisen tapaamisemme jälkeen hän pankkimaailmassa ampui ylös. Istui kuukaudessa kolmeen, ehkä neljään suurien pörssiyhtiöiden hallituksiin. Niinistö työnsi hänelle Leijonan ja Valkoristin kolmanneksi korkeimmat kunniamerkit. Kovemmaksi on vaikutuksensa kasvanut vielä tässä 5 - 6 vuoden aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe