Tiedät kaivsttusi ajattelevan sinua. Tai joku on vaan ampunut raketteja. Sanoo vanha kansa.
Jos näät huomenna taivaalla räjähtävän raketin
8
258
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe. Nauroin ääneen. Tämän perusteellahan kaikkia kaivataan huomenna. 😁
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18190390u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
En näe huomenna yhtäkään rakettia. Olen töissä. Töiden jälkeen menenkin melkein heti nukkumaan, koska iltavuorosta joutaa mebemään aamuvuoroon.
Eli kukaan ei kaipaa minua. Mutta se ei ole mitään uutta ihmisjätteelle.- Anonyymi
mä olen aina aatellu että vaik ei muuten kukaan muista mun synttäreitäni ja mua muutoinkaan niin ainakin juhlivat lähes kaikki niitä.
- Anonyymi
Tuohan on tosi hyvä ajatus. 😁
Positiivisuus kantaa paljon pidemmälle kuin negatiivisuus.
- Anonyymi
Jos heräät aamulla ja olet edelleen hengissä, tiedät mun ajattelevan sua mies. Eikö niin?
- Anonyymi
Jos avaan nämä sivut ja joku on mustasukkaisena muiden ilonpilaamassa. Niin tiedän sinun täällä edelleen olevan. Eikö niin?
- Anonyymi
Lupasin hankkia raketteja ja kaverin piti tulla katsomaan, no.....ammun kuitenkin, kyllä hän ne sieltä jostain näkee 💫🌟⭐✨💫
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412014- 1881617
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40779
- 14770
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637