Tiedät kaivsttusi ajattelevan sinua. Tai joku on vaan ampunut raketteja. Sanoo vanha kansa.
Jos näät huomenna taivaalla räjähtävän raketin
8
257
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe. Nauroin ääneen. Tämän perusteellahan kaikkia kaivataan huomenna. 😁
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18190390u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
En näe huomenna yhtäkään rakettia. Olen töissä. Töiden jälkeen menenkin melkein heti nukkumaan, koska iltavuorosta joutaa mebemään aamuvuoroon.
Eli kukaan ei kaipaa minua. Mutta se ei ole mitään uutta ihmisjätteelle.- Anonyymi
mä olen aina aatellu että vaik ei muuten kukaan muista mun synttäreitäni ja mua muutoinkaan niin ainakin juhlivat lähes kaikki niitä.
- Anonyymi
Tuohan on tosi hyvä ajatus. 😁
Positiivisuus kantaa paljon pidemmälle kuin negatiivisuus.
- Anonyymi
Jos heräät aamulla ja olet edelleen hengissä, tiedät mun ajattelevan sua mies. Eikö niin?
- Anonyymi
Jos avaan nämä sivut ja joku on mustasukkaisena muiden ilonpilaamassa. Niin tiedän sinun täällä edelleen olevan. Eikö niin?
- Anonyymi
Lupasin hankkia raketteja ja kaverin piti tulla katsomaan, no.....ammun kuitenkin, kyllä hän ne sieltä jostain näkee 💫🌟⭐✨💫
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3021342Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3925- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888