Mies olet ihana

Anonyymi-ap

ja odotan vaan koska nähdään taas. Toivottavasti et pidä tunkeilevana minua. Rakastan!

115

1844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunpa näkisikin erään. Edes näkisi, vaikkei voisi koskettaa. Ei tuntuisi ollenkaan tunkeilulta. Miksi? Koska rakastaa.

• Anonyymi

Etkö ole sitten nähnyt? Me nähtiin viime viikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole sitten nähnyt? Me nähtiin viime viikolla.

Minä en ole nähnyt häntä aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole nähnyt häntä aikoihin.

Surullista sinulle. Minä näin ja juteltiinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin surullista tämä kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sä näit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin näin naisen ja juteltiin. Liian harvoin kuitenkin.

• Anonyymi

Ei se pidä miehistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin näin naisen ja juteltiin. Liian harvoin kuitenkin.

Samaa mieltä. Miehen pitäisi olla kultani.

• Anonyymi

😊😊😊

• Anonyymi

🧡🧡🧡🧡 vain sinulle.

• Anonyymi

Sun läsnäolo ja tunkeilu totta puhuttuna ahdistaa mua vitusti. Pysyisit pois.

• Anonyymi

Onnistuu helposti.

• Anonyymi

Ei valitettavasti onnistu. Tuo huuteli sivusta.

• Anonyymi

No milloin olen tunkeillut.
        sivusta

• Anonyymi

En tiennyt. Oikeasti, en tiennyt, että näin on. Nyt, kun luulen tietäväni, menen ja pysyn poissa. En kylläkään ymmärrä, miten minun ikävöintini täällä saa sinut noin paljon ahdistumaan, mutta kaipa se joku päivä selviää sekin. Onko se sinulta pois mistään, jos minä ikävääni puran täällä asiallisesti ja ilman kunnollisia tunnisteita? Kaipaatko sinä jotakin muuta täällä ja siitä johtuu, että et halua minun kaipaavan täällä? Näihin kun en koskaan saanut vastausta kuten en kymmeniin muihinkaan asioihin, jotka jäivät kalvamaan mieltäni lopun elämäni ajaksi. En ole ollut tietoinen mistään. Ja tiedätkö? Minä puhun totta. Jos minulle olisi suotu mahdollisuus kertoa tämä kaikki ja myös saada kuulla sinun näkemyksesi sekä selvittää, mitä olen pyytänyt huutaen tänne nimettömänä muiden seassa - joskaan en lähellekään mitään niin törkeää, mitä jotkut täällä suoltavat surutta - vaan kaikella kunnioituksella edelleen tähän asti..... Niin en todellakaan ymmärrä, miten minun nimetön kipuhuutoni saa sinut ahdistumaan.

Se jää sekin tietämättömien asioiden avaruuteen minun pienessä päässäni. Kiitos siitä kuuluu täysin yhdelle henkilölle.

Sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt. Oikeasti, en tiennyt, että näin on. Nyt, kun luulen tietäväni, menen ja pysyn poissa. En kylläkään ymmärrä, miten minun ikävöintini täällä saa sinut noin paljon ahdistumaan, mutta kaipa se joku päivä selviää sekin. Onko se sinulta pois mistään, jos minä ikävääni puran täällä asiallisesti ja ilman kunnollisia tunnisteita? Kaipaatko sinä jotakin muuta täällä ja siitä johtuu, että et halua minun kaipaavan täällä? Näihin kun en koskaan saanut vastausta kuten en kymmeniin muihinkaan asioihin, jotka jäivät kalvamaan mieltäni lopun elämäni ajaksi. En ole ollut tietoinen mistään. Ja tiedätkö? Minä puhun totta. Jos minulle olisi suotu mahdollisuus kertoa tämä kaikki ja myös saada kuulla sinun näkemyksesi sekä selvittää, mitä olen pyytänyt huutaen tänne nimettömänä muiden seassa - joskaan en lähellekään mitään niin törkeää, mitä jotkut täällä suoltavat surutta - vaan kaikella kunnioituksella edelleen tähän asti..... Niin en todellakaan ymmärrä, miten minun nimetön kipuhuutoni saa sinut ahdistumaan.

Se jää sekin tietämättömien asioiden avaruuteen minun pienessä päässäni. Kiitos siitä kuuluu täysin yhdelle henkilölle.

Sinulle.

Kiitos mies tästäkin yksinkeskustellusta elämänkoulutelenovelasta, oli piristys

• Anonyymi

Milloin nähdään ja missä

• Anonyymi

En minä varma voi olla. Ehkä siellä sitten.

• Anonyymi

Todellakin olet päivittäin mielessäni ja mietin mitä kaikkea hauska tekisimme ja nauraisimme kaikille elämän hulluuksille...Olisimme hyvä tiimi yhdessä... I want you to be my best friend... My love

• Anonyymi

En omi sinua mutta samaa toivon miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En omi sinua mutta samaa toivon miehestä.

Se on varattu toiselle! Turhaa yrität kiusata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varattu toiselle! Turhaa yrität kiusata!

Siis anteeksi nyt taas että sekaannun, mutta ihan ihanko aikuisten oikeasti sinä naisparka yrität vieläkin maalata tästä miehestä joka esiintyy naisena jotain kuvaa, ertä hän olisi joku tietty nainen, jonka anonyymien palstakirjoituksen kohde on joku varattu äijä? Jotenkin tunnut palaavan aina saman utopian äärelle kun muu ei auta ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis anteeksi nyt taas että sekaannun, mutta ihan ihanko aikuisten oikeasti sinä naisparka yrität vieläkin maalata tästä miehestä joka esiintyy naisena jotain kuvaa, ertä hän olisi joku tietty nainen, jonka anonyymien palstakirjoituksen kohde on joku varattu äijä? Jotenkin tunnut palaavan aina saman utopian äärelle kun muu ei auta ns

Ja se, että nimittää tätä miehen kiiltokuvakerhoa itsensä kanssa jonkun yksilön kiusaamiseksi, koska se mies tietenkin käy täällä joko ahdistumassa tai houkutusten saartamana on sellainen tarinallisuus, että oksat pois mitä kuulijan aliarviointia, tai älä sano, höperyys voi vaikka tarttua

• Anonyymi

No minkälainen mirri sieltä löytyy? Olen etsintä päällä pitkästä aikaa.

T Otmi

• Anonyymi

Toivottavasti me nähdään vielä naisen kanssa! m>n

• Anonyymi

Nähdään me miehen kanssa vielä usein. Niin uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdään me miehen kanssa vielä usein. Niin uskon.

Ok, hyvä. Nähdään!

• Anonyymi

Itsellekö pitää vastata, mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, hyvä. Nähdään!

Varmasti 👀.

• Anonyymi

Olen nainen ja teen ehkä 5 aloitusta viikossa, En kymmentä päivässä. Hyvää uutta vuotta teille pahoinvoivillekin. Jospa tämä vuosi toisi teillekin jonkin tarkoituksen elämään ja tuo kiusaaminen vähenisi. Tuntemattomien kiusaaminen on jotenkin aika surulistakin. Kun kiusaajalla ei ole kiusattavia ja pitää kiusata anonyymipalstalla. Surullista minusta.
        t: nainen ja aloittaja

• Anonyymi

Sehän kirjoitti tänne kirjoittavansa kaikki kirjoitukset aivan yksin. Nämä ovat kaikki yhden ihmisen kirjoittamaa.

• Ihmiset ovat uudestaan ja uudestaan todistanut mulle etten ole ihana. Mutta väliäkös sillä.

• Anonyymi

Hänen nimensä ei ole JK. En usko että on sitä tyyppiä että tekisi nikin suomi24:lle.

• Anonyymi

Sä et taida itse välittää niistä, kenelle olet ihana?! Joten Katso peiliin. Kuka se on kenen sanat sulle merkitsee??

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et taida itse välittää niistä, kenelle olet ihana?! Joten Katso peiliin. Kuka se on kenen sanat sulle merkitsee??

Sorry. Mutta kaikki ketkä ovat ihanaksi kutsuneet, ovat häipyneet elämästäni ja jättäneet pois. Mä olen kiva ja ihana aina kun autan tai tuen henkisesti. Mutta sitten kun heillä menee paremmin. He ovat lähteneet pois kuin linnun poikaset pesästään, eikä heistä ole sen jälkeen enää koskaan kuulunut.

• Anonyymi

Niin...Toivon sitä tapaamista. Aloitin huulirasvalla huulien pehmentämisen siihen räjähdykseen jota toivoit

• Anonyymi

Ihana! 😂

sivusta vaan

• Anonyymi

Pehmeät onkin kivat mutta ei kovissakaan mitään vikaa ole. 😁

• Anonyymi

Toivottavasti ei sähköä johtavaa huulirasvaa, voi räjähtää jopa liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei sähköä johtavaa huulirasvaa, voi räjähtää jopa liikaa.

Käytän aprikoosiöljyä. Tulee extra pehmeä😁

• Anonyymi

Mitäs miehesi tuosta tuumaa ?

• Anonyymi

Jos olisi sellainen niin kysyisin.

• Anonyymi

Paree ku unohdat

• Anonyymi

En minä häntä unohda. Teidät muut heti kun tämän suljen 🤨

• Anonyymi

Rakastan varmaan ikuisesti sua en pysty vaan unohtaa sua nainen vaikka kuinka yritän. Vetäydyn palstalta pois huomisen jälkeen ja teen elämäntaparemontin, kaikkea hyvää sulle ihana kaunein jos ei enää nähdä eikä olla tekemisissä jostain syystä mikä olis surullista ❤️💔

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitat vaikka en usko olevani hän. Onnea elämäntaparemontillesi. Teen jonkinlaisen itsekin mutta häntä en korjaa pois päästäni.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaikissa on vikoja. Pitää vaan toivoa että toinenkin ihastuisi eikä niistä niin välitä.

• Anonyymi

Hänkin nainen on ihana. 🤗Liian harvoin näen häntä, ehkä se vielä muuttuu...

• Anonyymi

Kumpi teistä o nainen? Ei kumpikaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi teistä o nainen? Ei kumpikaa!

No sinä olet nainen. Naisellehan mikään ei ole uutuus, ei ole vuodenvaihde, mikään hylly paikka ei tule täsmään, tämä tästä.

...vuodet eivät vaihtuneet milloinkaan...

https://m.youtube.com/watch?v=Z3T-u3hbWTM

• Anonyymi

Aloittaja on nainen meistä. Minäkin haluaisi nähdä miestä paljon useammin😻.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä näen naisen kanssa vielä enemmän kuin ennen. Sellainen tunne on uudelle vuodelle.😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä näen naisen kanssa vielä enemmän kuin ennen. Sellainen tunne on uudelle vuodelle.😌

Mullakin on sellainen, ei ehkä tunne mutta toive. 🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on sellainen, ei ehkä tunne mutta toive. 🧡

No sitten toivotaan yhdessä. Hyvää yötä sinulle. 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten toivotaan yhdessä. Hyvää yötä sinulle. 🫶

Toivotaan näin yhdessä. Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten usein näätte? Kerran viikossa vai sattumalta.liittyykö molempien työhön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten usein näätte? Kerran viikossa vai sattumalta.liittyykö molempien työhön?

Ei liity ja harvemmin kuin kerran viikossa.

• Anonyymi

Minäkin täällä odotan näkemistä😁 Tietenkin ehtona varmaan sinulla, että on kyse ikävöimästäsi miehestä?

T Otmi

• Anonyymi

En, mutta kummallisesti eräs pölähtää paikalle odottamatta.

• Anonyymi

😍Mies ala jo tulla pöllähtään tänne meille.Ukon kanssa ollaan valmiit.Meill on ylläri,pylläri sinulle.

• Anonyymi

Siis se kaipaaja vai joku kolmas pyörä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😍Mies ala jo tulla pöllähtään tänne meille.Ukon kanssa ollaan valmiit.Meill on ylläri,pylläri sinulle.

Aloitus on sinkulta. Mene sinä kännikala uimaan muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on sinkulta. Mene sinä kännikala uimaan muualle.

Ei ole kuin yhden ihmisen tuottamaa nää kaikki. Itteään ilmeisesti vokottelee ja treffaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuin yhden ihmisen tuottamaa nää kaikki. Itteään ilmeisesti vokottelee ja treffaa.

Miten ne voi olla yhden tuottamaa kun sinäkin olet kommentoinut joka aloituksen tällä palstalla täyteen? Et kai sinä yksin niitä tee?

• Anonyymi

Odotan kans, että näen J.k. miehen ehkä ensi kesänä taas. Sitten olen rohkeampi ja otan hänestä selvää.
      03

• Anonyymi

Minäkin tykkään kovasti yhdestä naisesta. En tiedä onko tunne molemminpuolinen. Laitoin hänelle aamulla kikkelikuvan. Ei ole vastannut mitään. Ehkä hän nukkuu vielä...

• Anonyymi

Ehkä sillä on kikkeIi tai idiööttisuodatin luurissaan. Olet jotenkin tosi pahoinvoiva. Toivon sulle vähemmän päihteitä ja enemmän normaaleja ihmissuhteita tälle vuodella.

• Anonyymi

Laitat siis itsellesi ja suorastaan yllätyt, että hui miten jännää, millainen kuva sieltä nyt mahtaakaan tulla ja keneltä?

• Anonyymi

Jos olet nainen hän niin saat tunkeillakin.

• Anonyymi

Nainen olen. Ihan varovasti vaan tunkeilen. Sen verran että tietäisi mun tykkäävän.

• Anonyymi

Jos tunkeilen, etkä pidä siitä, ymmärrän puhetta. Enkä nolostu kiellosta. Vai pitäisikö itse ymmärtää paremmin, ettei toisen tarvitse opastaa käytöstapoja, mies. Sivusta

• Anonyymi

Toisen omaa jahtaat!

• Anonyymi

Mun se on :)

• Anonyymi

Millä perusteella vedät tätä linjaa, eikö sinua yhtään hävetä sotkea muita ihmisiä näihin informaatisotiisi mukaan? Tiedät itsekin ettei aloittaja ensinnäkään ole nainen, eikä sinun itsesi ”huluuden” partaalle mustamaalaamasi henkilö. Kolmanneksi tämä kolmas osapuoli on varmasti ksikkea muuta kuin tyytyväinen siitä, että hänet on tempaistu johonkin kuvitteelliseen teinitarinointiin mukaan. Joudutko kenties ns välttelemään tätä osapuolta? 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella vedät tätä linjaa, eikö sinua yhtään hävetä sotkea muita ihmisiä näihin informaatisotiisi mukaan? Tiedät itsekin ettei aloittaja ensinnäkään ole nainen, eikä sinun itsesi ”huluuden” partaalle mustamaalaamasi henkilö. Kolmanneksi tämä kolmas osapuoli on varmasti ksikkea muuta kuin tyytyväinen siitä, että hänet on tempaistu johonkin kuvitteelliseen teinitarinointiin mukaan. Joudutko kenties ns välttelemään tätä osapuolta? 😉

Unformaalisti tahi virallisesti

• Anonyymi

Kaipaan sua Timppa!

• Anonyymi

Ei tämä ole Timpalle. En tunne mitään Timoja. Lapsena tunsin jokusen, koulussa.

• Anonyymi

Mikä teitä kahta muka yhdistää? Tatuoinnit ja remontit?

• Anonyymi

Ei ainakaan tatuoinnit tai remontit :) Tai voitas me jotain yhdessä ramppailla miehen kanssa.

• Anonyymi

Rappukäytävässä nähtiin?

• Anonyymi

Nähty usein, en muista joka kertaa.

• Anonyymi

Ihana tukelija työpaikalla, milloin syliin😅

• Anonyymi

Kukas sää oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sää oot?

Vaikka heti 😍

• Anonyymi

Heti kun laitat viestiä 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun laitat viestiä 🥰

Nuo ei sitten ole aloittajia kumpikaan. En ole kenenkään syliin hyppimässä duunissa.

• Anonyymi

Istut edessäni keinutuolissa jalat sivuilla ja keinut sitä toivon nyt.

• Anonyymi

Miltä kuulostaa?

• Anonyymi

Keinunta? Kivalta

• Anonyymi

Tykäisitkö keinua niin?

• Anonyymi

Nukkumassa ja sen pituinen tämä tarina.

• Anonyymi

Sovitaan että saat keinua kuinka haluat. Mun pitää nyt lopettaa tämä turhuus.

• Anonyymi

En halua jutella kanssasi. Alat troIIata noita kommentteja. Poistun.

• Anonyymi

Unimaski silmille ja ei kurkita!

• Anonyymi

Miksi pitäisi nähdä itsehän et edes halua nähdä pelleilet kanssani vain ja ihan alusta pitäen mut nyt siihen tuli stoppi jos kirjotat minulle niin sanon moi vaan eikä ole enään suhun tunteita

• Anonyymi

Rakkaus mullistaa elämän

Kontula

• Anonyymi

Tuliko itsesi kanssa perheriita, kun täällä kirjoittaa kuulemani mukaan vain yksi henkilö? Miten sovit itsesi kanssa? Harrastatko minkälaista sovintos*ksiä? Single? Triple? Multiple?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko itsesi kanssa perheriita, kun täällä kirjoittaa kuulemani mukaan vain yksi henkilö? Miten sovit itsesi kanssa? Harrastatko minkälaista sovintos*ksiä? Single? Triple? Multiple?

Jospa mies vaihtaa kättä välillä ja näyttää toiselle mistä se jää paitsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa mies vaihtaa kättä välillä ja näyttää toiselle mistä se jää paitsi

Ei hemmetti XD paha!!

• Anonyymi

Ei ole sinulle eikä sulle vastannut ole aloittaja.

• Anonyymi

Onko tämä tapa kirjoitella mies itsellesi jopa kymmeniä kertoja päivässä joku tekohengitys olemattomalle itsetunnollesi? Retorinen kysymys

• Anonyymi

Miksi pitäisi nähdä kun sä itse pelleilet tapaamisen kanssa en jaksa enään mun tapailut tais olla viimevuodessa

• Anonyymi

Montako kommenttia sinä kirjoitit tähän? Ei ole sulle.

• Anonyymi

Olet varmaan sopinut vaikka viestillä tapaamisesta, että oikea henkilö tietää olla kotona tai muussa paikassa?

• Anonyymi

En minä kenenkään kotiin ole menossa kutsumatta. Mitä outoja sinä kirjoittelet. Me nähdään ihan muualla kuin hänen kotonaan. Hän tietää sitten kyllä :)

• Anonyymi

Tapanin päivänä löit todella kovat löylyt saunassa. Kyllä kosketti jälkilöylyt.

• Anonyymi

Hän ei tiedä mitään minun saunomisista.

• Anonyymi

Oisin niin valmis omimaan tän, mut en omi liikaa mitään.

• Anonyymi

Kuka olet? Mies on ihana edelleen. Se ei muutu.

• Anonyymi

Joka tarjosi jälkilöylyt.

• Anonyymi

Todellakin olen homo näin saan miehiä seurakseni.

• Anonyymi

Olen nainen ja kaipaan miestä, joka ei ole homo. Olen siitä varma. Ap

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      328
      2331
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1427
    3. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      69
      1180
    4. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      1106
    5. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      149
      1095
    6. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1052
    7. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      131
      1004
    8. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      63
      866
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      22
      819
    10. Päivän aforismi

Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat
      Ikävä
      84
      765
    Aihe