kaikki kuskin penkin säätövivut ovat ääriasennoissa korkeuden suhteen mutta silti pää hipoo edelleen kattoa, pituuttakaan ei allekirjoittaneella kuin nippanappa 185cm joten ihmettelen miten 195cm tyypit mahtuu ylipäätään kuskin paikalle. Onko kenelläkään jotain hyvää vinkkiä takataskussa millä homma hoidetaan, pitääkö penkin alta ruveta poistelemaan jotain paloja tms. vai miten homma hoituu?
E34 istuimen korkeus!
10
1041
Vastaukset
- pro
itsellä on pituutta noin 184 ceeämmää, ja autona E34 kattoluukulla minkä pitäisi osaltaan viedä hiukan enemmän päätilaa. Mulla on penkki ala- asennossa ja pään päälle jää tilaa vielä noin 15 senttiä. Epäilisin, että sinulla on penkin säätimet jumissa, vai ovatko ne penkit mahdollisesti sähkösäätöiset nahkapenkit?
- E34
mekaaniset penkit on ja keskimmäinen (kiikkaa tyyppinen ylös/alas, lähinnä kylläkin säätää penkin kulmaa enemmänkin mielestäni) säädin on ihan pohjassa, juuri äsken kävin vielä kerran tarkistamassa ja jumiutumisesta ei kyllä merkkejä, ehkä selkäni on sitten tuon 15cm pidempi suhteessa omaasi, no pakko siihen on vaan tottua mutta nykyinen asento ei kyllä ihan niitä mukavimpia ajettaessa...
- bmw e34
E34 kirjoitti:
mekaaniset penkit on ja keskimmäinen (kiikkaa tyyppinen ylös/alas, lähinnä kylläkin säätää penkin kulmaa enemmänkin mielestäni) säädin on ihan pohjassa, juuri äsken kävin vielä kerran tarkistamassa ja jumiutumisesta ei kyllä merkkejä, ehkä selkäni on sitten tuon 15cm pidempi suhteessa omaasi, no pakko siihen on vaan tottua mutta nykyinen asento ei kyllä ihan niitä mukavimpia ajettaessa...
Oletko varmasti säätänyt penkin korkeutta...?
(säätyy samasta vivusta kuin selkänojan kallistus). - pro
E34 kirjoitti:
niin se keskimmäinen hantaaki säätää tosiaan penkin istuinosan kulmaa, mutta niinku alapuolella mainittiin, niin taaimmaisin hantaaki alaspainettuna siirtää penkkiä pystysuunnassa. Mulla penkin saa niin alas, että en juurikaan näe konepeltiä mittariston "kuupan" yli. No toivottavasti löydät puuttuvat säädöt penkistäsi, niin ei ajamisen ilo valu hukkaan :)
- E34
pro kirjoitti:
niin se keskimmäinen hantaaki säätää tosiaan penkin istuinosan kulmaa, mutta niinku alapuolella mainittiin, niin taaimmaisin hantaaki alaspainettuna siirtää penkkiä pystysuunnassa. Mulla penkin saa niin alas, että en juurikaan näe konepeltiä mittariston "kuupan" yli. No toivottavasti löydät puuttuvat säädöt penkistäsi, niin ei ajamisen ilo valu hukkaan :)
ratkesi tosiaan ongelma vihdoinkin, katso vastaus alla..
- E34
bmw e34 kirjoitti:
Oletko varmasti säätänyt penkin korkeutta...?
(säätyy samasta vivusta kuin selkänojan kallistus).no enpä ollutkaan edes oikean vivun kimpussa, kiitos neuvosi rynkäytin ohjeesi mukaan oikealla vivulla penkin ah niin ihanaan ala-asentoon. Kiitoksia paljon!
- beeämdoublejuu
Kaverilla on e34, se on "vain" 180cm pitkä, kuten minä... ja siihen kuskin paikalle kyllä aivan keposeen mahtuu. Siinä on penkki säädetty niin matalalle että hyvä jos konepellin näkee.. :)
ja kyllä sitä päätilaa sitten jää varmasti 20cm..
En sitten tiedä onko varustelulla väliä.. siinä on kaikki paitsi nahat..Outoa. - tk
penkin korkeus säätyy muistaakseni takimmaista säätövipua alaspäin painaen ja kyllä varmasti mahtuu pitempi selkäinenkin istumaan.
- E34
olisi tosiaan pitänyt ottaa silmä käteen heti alussa, keskityin 100% teholla väärään vipuun eli siihen etummaiseen..
Nyt sain todellakin hieman juuri _taaimmaista_ vipua nytkyteltyäni penkin humpsahtamaan alas, voi tätä nautintoa, kiitoksia paljon osviitasta! - E28
E34 kirjoitti:
olisi tosiaan pitänyt ottaa silmä käteen heti alussa, keskityin 100% teholla väärään vipuun eli siihen etummaiseen..
Nyt sain todellakin hieman juuri _taaimmaista_ vipua nytkyteltyäni penkin humpsahtamaan alas, voi tätä nautintoa, kiitoksia paljon osviitasta!onko E28:ssa tota säätöä...? pappamallissa eli 518..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802