Tonttuhousut pois ja kauppaan

🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa.

Huomisen rakettirumbaan valmistauduin keittämällä aprikoosivispipuuroa. Se vähän lohduttaa kun olen tärisevän koiran kaverina klo 18 alkaen.

8

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä Subin edessä istuskelin puolisen tuntia, kun tuttu rouva soitti. Asiana oli kutsu illanviettoon huomenna, mutta enhän minä sinne voi mennä kun koiraa pelottaa 18 jälkeen kaikki. Joku sanoi käyvänsä koiran kanssa muutaman tunnin ajelulla. Mulle sekään ei käy, kun tuo pelkää sitä autoa ilman rakettejakin. Mökilläkin on liikaa lunta ja liian kylmää. Olkoon tuolla saunan lauteiden alla niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

Ei ole kyllä kivaa. En ammu itse raketteja ollenkaan kun aika hukkaan heitettyä rahaa se on eikä omakaan koira tykkää noista pamauksista.

• Lähipuistossa on se pahin pauke. Ruuti haisee vielä aamullakin. Säälittää ne luonnon eläimet, jotka eivät ymmässä mistä on kysymys Jäniksiä, sorsia, kettuja ja muita lintuja nyt ainakin siellä on. Rotista ei niin väliä vaikka menisivätkin johonkin kauemmas.

• Hyvää Uutta Vuotta lukijoille🎊🧨🎇 Älkää juhlamokailko😅

Meillä mennään ulos vasta ensi vuonna. Kotinurkalla äsken tömähti niin, että koira madaltui 30 senttiä ja alkoi kipittää kotiovea kohti. Jollakin näytti koira tai kissa olevan yksin kotona, kun hän lähti kiirehtimään kotiinsa. Nyt alan laittamaan taustahälyä tänne. sälkaihtimet on jo tiukasti kiinni.😡

• Anonyymi

Joo, pysy vaan siellä mahdollisimman pitkään ja sulje netti myös, ettei typeryytesi vuoda tänne kaikkien riesaksi 🥱🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, pysy vaan siellä mahdollisimman pitkään ja sulje netti myös, ettei typeryytesi vuoda tänne kaikkien riesaksi 🥱🥱

Ai että oikein kaikkien riesaksi 😅😅😅 . Nämä mun kirjoitukset erottaa rekatusta nimimerkistäni. Kun olet noin älykäs luulisi sinun erottavan nämä muusta ja pysyttelevän älykkyydellesi sopivammissa kirjoituksissa.

Niitä sonulle sopivampia aloituksia kun on paljon enemmän. Tämäkin riesa on kirjoitettu viiime vuonna 30.12.2023.

• Kirjoitetaan nyt tänne samaan, ettei tule liikaa aloituksia riesaksi!

Näyttää tulevan sisäviikko "tuntuu kuin -25" takia. Neiti käänsi kuonon heti kotia kohti kun oli toimittanut asiansa. Sillä on paksu pomppa takki joten en ole varma oliko sillä kylmä vai pelottiko maassa ollut tarkkaan nuuskittu raketin jämä.

Nyt villasukkaa neulomaan komisario Palmun ääreen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1296
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1023
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      878
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      860
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      825
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      145
      730
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      193
      728
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe