🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa.
Huomisen rakettirumbaan valmistauduin keittämällä aprikoosivispipuuroa. Se vähän lohduttaa kun olen tärisevän koiran kaverina klo 18 alkaen.
Tonttuhousut pois ja kauppaan
8
168
Vastaukset
Siellä Subin edessä istuskelin puolisen tuntia, kun tuttu rouva soitti. Asiana oli kutsu illanviettoon huomenna, mutta enhän minä sinne voi mennä kun koiraa pelottaa 18 jälkeen kaikki. Joku sanoi käyvänsä koiran kanssa muutaman tunnin ajelulla. Mulle sekään ei käy, kun tuo pelkää sitä autoa ilman rakettejakin. Mökilläkin on liikaa lunta ja liian kylmää. Olkoon tuolla saunan lauteiden alla niinkuin ennenkin.
- Anonyymi
Ei ole kyllä kivaa. En ammu itse raketteja ollenkaan kun aika hukkaan heitettyä rahaa se on eikä omakaan koira tykkää noista pamauksista.
Lähipuistossa on se pahin pauke. Ruuti haisee vielä aamullakin. Säälittää ne luonnon eläimet, jotka eivät ymmässä mistä on kysymys Jäniksiä, sorsia, kettuja ja muita lintuja nyt ainakin siellä on. Rotista ei niin väliä vaikka menisivätkin johonkin kauemmas.
Hyvää Uutta Vuotta lukijoille🎊🧨🎇 Älkää juhlamokailko😅
Meillä mennään ulos vasta ensi vuonna. Kotinurkalla äsken tömähti niin, että koira madaltui 30 senttiä ja alkoi kipittää kotiovea kohti. Jollakin näytti koira tai kissa olevan yksin kotona, kun hän lähti kiirehtimään kotiinsa. Nyt alan laittamaan taustahälyä tänne. sälkaihtimet on jo tiukasti kiinni.😡- Anonyymi
Joo, pysy vaan siellä mahdollisimman pitkään ja sulje netti myös, ettei typeryytesi vuoda tänne kaikkien riesaksi 🥱🥱
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pysy vaan siellä mahdollisimman pitkään ja sulje netti myös, ettei typeryytesi vuoda tänne kaikkien riesaksi 🥱🥱
Ai että oikein kaikkien riesaksi 😅😅😅 . Nämä mun kirjoitukset erottaa rekatusta nimimerkistäni. Kun olet noin älykäs luulisi sinun erottavan nämä muusta ja pysyttelevän älykkyydellesi sopivammissa kirjoituksissa.
Niitä sonulle sopivampia aloituksia kun on paljon enemmän. Tämäkin riesa on kirjoitettu viiime vuonna 30.12.2023.
Kirjoitetaan nyt tänne samaan, ettei tule liikaa aloituksia riesaksi!
Näyttää tulevan sisäviikko "tuntuu kuin -25" takia. Neiti käänsi kuonon heti kotia kohti kun oli toimittanut asiansa. Sillä on paksu pomppa takki joten en ole varma oliko sillä kylmä vai pelottiko maassa ollut tarkkaan nuuskittu raketin jämä.
Nyt villasukkaa neulomaan komisario Palmun ääreen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233