Minun sanani on laki

Anonyymi-ap

Minä olen Kokoomuslainen ja te teette niinkuin minä sanon, teillä ei ole työntekijänä minkäänlaista valtaa kun olette työssä, teiltä viedään kaikki oikeudet pois...lomia ette saa pitää ettekä sairastaa vaan TE TEETTE TYÖTÄ NIINKUIN MINÄ SANON, 24/7 ilman juotavaa ja ruokaa, vessa käynteihin ei ole aikaa...Minä olen Kokoomuslainen

22

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      asutko venäjällä, kiinassa vai pohjois-koreassa? Ei suomessa ole kuvaamaasi orjuutta

      • Anonyymi

        Tähän oikeistolla näyttää olevan pyrkimys.
        Suomessa voisi joku yrittää diktaattorin saappaita, koetus näyttää todelliselta, tosin se on ajatuksena jo kuollut.
        Pikkukunnissa, joissakin, on jo harjoiteltu mallia.
        Hupsista keikkaa, mallinnos lurahtaa.


    • Anonyymi

      Maski päähän persut. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        yp vaihtoon, kaikki voittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yp vaihtoon, kaikki voittaa

        Kannatetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yp vaihtoon, kaikki voittaa

        Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?

        Älä kepuli hermostu . Olet ensi vuonna yhtä mitätön kuin tänäkin vuonna, joten mikään ei muutu. Ja vehje on edelleen veltto . Kaikki jatkuu sinulla samaa rataa eikä kaivoksen uusiokäyttöä näy . Voitte lohduttaa kepu piireissä toisianne kun ihmettelette hupenevaa kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kepuli hermostu . Olet ensi vuonna yhtä mitätön kuin tänäkin vuonna, joten mikään ei muutu. Ja vehje on edelleen veltto . Kaikki jatkuu sinulla samaa rataa eikä kaivoksen uusiokäyttöä näy . Voitte lohduttaa kepu piireissä toisianne kun ihmettelette hupenevaa kannatusta.

        Viksusti kirjoitettu! Taidat olla NIITÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viksusti kirjoitettu! Taidat olla NIITÄ?

        Älä nyt kepuli herkisty. Teillähän on aleneva kannatuskäyrä ja viime vaaleista jäi iso lommo puoluetukiin. Sitä saa mitä tilaa, vai kannattiko lähteä kalalle kehäkolmosen sisäpuolelle? Jos nyt vain PHJ:llä keskittyisitte Komunrannan tulevan kesän vetobamba-turnaukseen..Heheh


    • Anonyymi

      Minä olen Kolkko-Riikka. En ole koskaan tehnyt töitä ja ten parhaani mukaan kiusaa nille, jotka sellaista harrastaa.

      • Anonyymi

        minä olen kuule rliikka rlakas sammaa miältä . . , eihän töihin ole tultu viihtymään , , , . eihän ?


    • Anonyymi

      muuten tuosta tulikin mieleen se yks tosi hellekesä . kun uudenkaupungin autotehtaalta kantautui aika ilkeä uutinen , työntekijät valitti kun esimieht puuttu työntekijöitten veden juomiseen , , siis työaikana kului liian paljon nestetankkaukseen. enhän väärin muista ?

      • Anonyymi

        Et muista väärin , Iltasanomat ja iltalehtikin uutisoi asijasta kuinka uudenkaupungin autotehtaala on tukalat työ olosuhteet eikä ole riitävästi aikaa neste tankkauksen.


    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0kk 0pv ilmankos vihaa heitä, ketkä tekevät töitä.

      • Anonyymi

        Jaahas! Curriculum vitae -tollokin heräsi välillä aaton Jallujen ja lonkeroiden välillä. Herralla lienee mahti-CV, varmaan parempi kuin valtiovarainministerillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas! Curriculum vitae -tollokin heräsi välillä aaton Jallujen ja lonkeroiden välillä. Herralla lienee mahti-CV, varmaan parempi kuin valtiovarainministerillä..

        yp vaihtoon, kaikki voittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas! Curriculum vitae -tollokin heräsi välillä aaton Jallujen ja lonkeroiden välillä. Herralla lienee mahti-CV, varmaan parempi kuin valtiovarainministerillä..

        Purra on kehunut Halla-aholle olevansa spermaposki!!! Kertooko siinä miten on elantonsa tienannut?


    • Anonyymi

      Jos on niin tiukkaa ettei pääse vessaan,silloin on vaihto ehtona ns.tulppa paska päästää vähän ulos ja istuu päälle.Tämä on autoilijoiden neuvo.

      • Anonyymi

        Iämä on taksimiehen nappi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iämä on taksimiehen nappi.

        Rekkamiehen pastilli on toinen lopputulos.


      • Anonyymi

        tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat , , kokemusta on.


    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0k 0pv.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe