Kannattaako liittyä jäseneksi
Olen sairasstanut psykoosin 2012ja 2020 niiden jäljiltä lievä neuroleptilääkitys. Kärsin vainoamisharhoista.elämysmerkityshäiriöstä
Kokemuksia yhdistyksestä
Suomen joukkovainotut?r.y.
3
417
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen joukkovainotut r.y. Kirjoitteleeko täällä ketään jäseneksi tunnustautuvaa?lviytyjiä?Sinänsä suomessa elää n 50.000 skitsofreniaa sairastavaa ihmistä. Suurin osa suht nuoria vielä tuottavassa elämänvaiheessa olevaa lääkityksellä hoidettavia nykyisin lääkkeet on kehittynyt huimasti minulla hävisi dew oireeet elämysmerkitysoireet oikealla lääkityksellägang stalking loppui, kun myönsin olevani hullu ja menin psypolille onko muita se
- Anonyymi
Minulla loppui vainoaminen kun aloitin paliperidone lääkityksen. En tosin ollut harhainen sitä ennenkään, vainoajat vain saivat tahtonsa lävitse, kun muutuin lääkemuumioksi.
- Anonyymi
Elämysmerkityshäiriö piti kirjoittamani neurologiset häiriöt tulkitsin dew häirinnäksi, onko muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010