Pillu jää lopullisesti auki? Mitä ihmettä!

Anonyymi-ap

Tämä on nyt outo juttu. Luettua englanninkieliseltä palstalta google kääntäjällä miten aikuiset naiset kertoivat miehillä ,poikakavereilla, exillä on oli isoja kaluja ja nykyiset aviomiehet poikakaverit mitkä sattuvat olemaan pienikaluisia niin ei tunnu oikein miltään pienet kalut ja usein apuna onkin suuret dildot että saavat tyydytystä! Jotkin naiset ottavat miehiensä kanssa yhteistyössä apumiehen jolla on suuri paksu kalu ja nepä olivat suurimmaksi osaksi mustia miehiä joita englannissa riittää. Naiset haluavat välillä vain ns seksiä ja se opittu suuri kalu vasta tuo sen himon sammuttajan ellei nykyisellä miehellä ole jo tarpeeksi suuri kalu. Ja tämä on siis normaalia heille. Samaisessa ketjussa naiset harjoittelivat suurentamaan pilluaan että voivat kun sattuu suuri kukko kohdalle ottaa välittömästi baarissa tai missä ovatkaan miehiensä kanssa huvittelemassa ottaa valmiiksi suurennettuun avattuun pilluunsa sen jättinkalun mustan kalun. Miehet hyväksyvät tämmöisen seksin kun ovat itse mukana myös panemassa. Seksi ja rakkaus ovat naisten mukaan eri asioita ja siksi miehet hyväksyvät joka pakosta tai ihan aidosti asian. Onhan monen miehen haave nähdä kun iso kalu panee vaimoa ja on myös minun haave joka on toteutunut vasta osittain sillä vieras mies oli harmillisen pieni kaluinen minuakin pienempi ja sekös harmittaa vieläkin. Vaimo on nyt hieman kielteisempi kun olen ehdotellut että etsitään oikein suurikaluinen niin hankalempaa on vaikka silloinen seksiakti kolmestaan hyvin muuten sujui vaikka minusta oli kuulemma nähnyt päälle että harmitti mutta minua harmitti vain se pieni kaluinen mies. Alunperinkin oli minun haluama juttu johon vaimo suostui viimein. Mutta takaisin asiaan. Miten ihmeessä pillu voi jäädä avoimeksi ottamaan heti sisään yhtään olematta tiukka jättisuuren kalun kun vain pyllistää ja liukastetta laitta niin eipä kiristä vasn lups sisään liukuu kun on auki kokoajan pillu joka on ennen ison kalun/dildon venytystä ollut tiukka ja ei ole mennyt mitään isompaa susään kuin vasta pitkän lämmittelyn kautta ja silloinkin hitaasti ollen kireä ja tehnyt hieman kipeää ennenkuin kunnolla kuumenee pillu ja sitten vasta kipu loppuu. Ja näin on pillu venytetty jatkuvaan aukioloon monen harjoituskerran jälkeen ottamaan aina heti vain iso jättinkalu/dildo sisään ja pieni kalu ei tunnu juuri yhtään miltään enää. Näin englantilaisella foorumilla jutellaan ja juttujen kirjoittajat ovat kohteliaita ja asiallisia kirjoituksissaan. Oma vaimo on tiukka ja täysin turha on 60mm halkaisijainen dildo joka on viimeisin ostokseni ja on pehmeää silikonia mutta en saa sitä kuin huulille ja heti alkaa huuto että sattuu. Ei auta maanittelu vaan pois otettava,harmittaa. Toisaalta jos saisi venyteltyä harjoittelun kautta kuten englannin naiset tekevät niin sittenkin huonompi juttu jos oma normi kaluni liki 40mm paksu ei tuntuisikaan enää miltään vaimosta siinäpä kysymys. Toisaalta olen ostellut nyt aina muutamaaa milliä suurempia ja suurempia pehmeitä kaluja että vaimo venyisi koska haluan nähdä isoja dildoja vaimossa! Tämä 60mm saa jäädä odottamaan vuoroaan ja nyt ollaan 53mm koossa menossa vaimon varmaan hoksaamatta mitä on tapahtumassa. On muuten erittäin vaikea juttu löytää asiallinen kaveri jolla on nyt muuten ensin todistettavasti suuri kalu ja ehdot täyttävä asiallisuus ,liki mahdoton ja etsintä on päällä hissuksiin kokoajan ja uskon vaimon kyllä suostuvan kun pitää silloin tällöin seksistä ja tästä kolmannesta hepusta joskus mainitsen kun jyystän vaimo ja lemmen hetkellä sanon että odota vain milloin vaan voi tulla isoa vierasta niin pitkä jooooo vastaus tulee kuitenkin. Jää auki on nyt itseä hämmästyttävä asia joka on todentuntuinen monen englantilaisen naisen kirjoittamana. Olen hämmentyneen oloinen nyt. Siitä huolimatta suurennan dildoja ja paljon!

4

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä dildo vittuun 11 tunniksi, näin dildo tekee avartavan vaikutuksen

      On tärkeää, että dildo pohjaa mikäli mahdollista.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      On se tuo spede melkonen hupiukko jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

    • Anonyymi

      Me ollaan myös kokeiltu isompaa dildoa useampaa kertaa suurin oli just toi yli 50 cm. Mutta ei onnistu eikä viitsitä ottaa riskiä että jotain menisi rikki tai jäisi lopullisia venymisen jälkiä koska tykätään nakuilla välillä niin on hyvä että paikat on kunnossa. Ootteko kauan tuota harrastanut ??

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe