Pillu jää lopullisesti auki? Mitä ihmettä!

Anonyymi-ap

Tämä on nyt outo juttu. Luettua englanninkieliseltä palstalta google kääntäjällä miten aikuiset naiset kertoivat miehillä ,poikakavereilla, exillä on oli isoja kaluja ja nykyiset aviomiehet poikakaverit mitkä sattuvat olemaan pienikaluisia niin ei tunnu oikein miltään pienet kalut ja usein apuna onkin suuret dildot että saavat tyydytystä! Jotkin naiset ottavat miehiensä kanssa yhteistyössä apumiehen jolla on suuri paksu kalu ja nepä olivat suurimmaksi osaksi mustia miehiä joita englannissa riittää. Naiset haluavat välillä vain ns seksiä ja se opittu suuri kalu vasta tuo sen himon sammuttajan ellei nykyisellä miehellä ole jo tarpeeksi suuri kalu. Ja tämä on siis normaalia heille. Samaisessa ketjussa naiset harjoittelivat suurentamaan pilluaan että voivat kun sattuu suuri kukko kohdalle ottaa välittömästi baarissa tai missä ovatkaan miehiensä kanssa huvittelemassa ottaa valmiiksi suurennettuun avattuun pilluunsa sen jättinkalun mustan kalun. Miehet hyväksyvät tämmöisen seksin kun ovat itse mukana myös panemassa. Seksi ja rakkaus ovat naisten mukaan eri asioita ja siksi miehet hyväksyvät joka pakosta tai ihan aidosti asian. Onhan monen miehen haave nähdä kun iso kalu panee vaimoa ja on myös minun haave joka on toteutunut vasta osittain sillä vieras mies oli harmillisen pieni kaluinen minuakin pienempi ja sekös harmittaa vieläkin. Vaimo on nyt hieman kielteisempi kun olen ehdotellut että etsitään oikein suurikaluinen niin hankalempaa on vaikka silloinen seksiakti kolmestaan hyvin muuten sujui vaikka minusta oli kuulemma nähnyt päälle että harmitti mutta minua harmitti vain se pieni kaluinen mies. Alunperinkin oli minun haluama juttu johon vaimo suostui viimein. Mutta takaisin asiaan. Miten ihmeessä pillu voi jäädä avoimeksi ottamaan heti sisään yhtään olematta tiukka jättisuuren kalun kun vain pyllistää ja liukastetta laitta niin eipä kiristä vasn lups sisään liukuu kun on auki kokoajan pillu joka on ennen ison kalun/dildon venytystä ollut tiukka ja ei ole mennyt mitään isompaa susään kuin vasta pitkän lämmittelyn kautta ja silloinkin hitaasti ollen kireä ja tehnyt hieman kipeää ennenkuin kunnolla kuumenee pillu ja sitten vasta kipu loppuu. Ja näin on pillu venytetty jatkuvaan aukioloon monen harjoituskerran jälkeen ottamaan aina heti vain iso jättinkalu/dildo sisään ja pieni kalu ei tunnu juuri yhtään miltään enää. Näin englantilaisella foorumilla jutellaan ja juttujen kirjoittajat ovat kohteliaita ja asiallisia kirjoituksissaan. Oma vaimo on tiukka ja täysin turha on 60mm halkaisijainen dildo joka on viimeisin ostokseni ja on pehmeää silikonia mutta en saa sitä kuin huulille ja heti alkaa huuto että sattuu. Ei auta maanittelu vaan pois otettava,harmittaa. Toisaalta jos saisi venyteltyä harjoittelun kautta kuten englannin naiset tekevät niin sittenkin huonompi juttu jos oma normi kaluni liki 40mm paksu ei tuntuisikaan enää miltään vaimosta siinäpä kysymys. Toisaalta olen ostellut nyt aina muutamaaa milliä suurempia ja suurempia pehmeitä kaluja että vaimo venyisi koska haluan nähdä isoja dildoja vaimossa! Tämä 60mm saa jäädä odottamaan vuoroaan ja nyt ollaan 53mm koossa menossa vaimon varmaan hoksaamatta mitä on tapahtumassa. On muuten erittäin vaikea juttu löytää asiallinen kaveri jolla on nyt muuten ensin todistettavasti suuri kalu ja ehdot täyttävä asiallisuus ,liki mahdoton ja etsintä on päällä hissuksiin kokoajan ja uskon vaimon kyllä suostuvan kun pitää silloin tällöin seksistä ja tästä kolmannesta hepusta joskus mainitsen kun jyystän vaimo ja lemmen hetkellä sanon että odota vain milloin vaan voi tulla isoa vierasta niin pitkä jooooo vastaus tulee kuitenkin. Jää auki on nyt itseä hämmästyttävä asia joka on todentuntuinen monen englantilaisen naisen kirjoittamana. Olen hämmentyneen oloinen nyt. Siitä huolimatta suurennan dildoja ja paljon!

3

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä dildo vittuun 11 tunniksi, näin dildo tekee avartavan vaikutuksen

On tärkeää, että dildo pohjaa mikäli mahdollista.

• Anonyymi

On se tuo spede melkonen hupiukko jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

• Anonyymi

Me ollaan myös kokeiltu isompaa dildoa useampaa kertaa suurin oli just toi yli 50 cm. Mutta ei onnistu eikä viitsitä ottaa riskiä että jotain menisi rikki tai jäisi lopullisia venymisen jälkiä koska tykätään nakuilla välillä niin on hyvä että paikat on kunnossa. Ootteko kauan tuota harrastanut ??

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      163
      6512
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1903
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1630
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1069
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1019
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      980
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe