Pitäskö laittaa auto lämpimään talliin pakkasten ajaksi?

Anonyymi-ap

Siellä tallissa on ehkä plus 15. En autoa välttämättä tarvitse tulevalla viikolla.

Kertokaa kaikkitietävät, luulopohjaiset, sarkastiset jne kommenttinne.

14

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auto aina talliin kuivamaan, ei runko ruostu.

    • Anonyymi

      Pitämällä auton tallissa, polttoaineen kulutus pienenee ja maailma pelastuu.

      • Anonyymi

        Tätä persu tarkoitti vaalipuheillaan. Pitämällä auto tallissa puolet käyttöajasta, polttoaineen hinta puolittuu.
        Neroja ne on !


    • Anonyymi

      Kyllä itse pitäisin lämpimässä tallissa jos sellainen käytettävissä olisi. Miellyttävämpi on lähteä jos kuitenkin ajoa tulee.

    • Anonyymi

      Ruosteinen kottero ruostuu lisää lämpöisessä tallissa.Paali on paras kotteroille.

      • Anonyymi

        Kitee onkin sitten autojen kaatopaikka kun ajetaan yli 20 vuotiailla vanhoilla japsipaskoilla. On melko kirjavan näköinen parkkipaikka esim. S-marketissa kun lähes kaikki tiputtavat öljyä alleen, kauniit mustat läiskät asvaltilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitee onkin sitten autojen kaatopaikka kun ajetaan yli 20 vuotiailla vanhoilla japsipaskoilla. On melko kirjavan näköinen parkkipaikka esim. S-marketissa kun lähes kaikki tiputtavat öljyä alleen, kauniit mustat läiskät asvaltilla.

        Omaisuus, raha ja retostelu. Tyhmän ainoat rakkaat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaisuus, raha ja retostelu. Tyhmän ainoat rakkaat..

        Mikä järki tienata rahaa jos sillä ei voi retostella? Kyllä rahan pitäisi näkyä jos sitä on jollekin siunautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä järki tienata rahaa jos sillä ei voi retostella? Kyllä rahan pitäisi näkyä jos sitä on jollekin siunautunut.

        Oikeasti järkevät ei retostele vaikka rahaa olisikin. Tyhmä ei ymmärrä että raha ei omistajansa arvoa nosta eikä hänen köyhiä arvojaan paranna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti järkevät ei retostele vaikka rahaa olisikin. Tyhmä ei ymmärrä että raha ei omistajansa arvoa nosta eikä hänen köyhiä arvojaan paranna.

        Ei noissa ruosterotteloissa oo paljon kehumista.


      • Anonyymi

        Ei se talli mitään ruostumiseen vaikuta se on niin huonosti suojattu että ruostuisi muutenkin


    • Anonyymi

      Laita sinä auto seisomaan, minä laitan munan seisomaan!

      • Anonyymi

        Laita, odotan täällä tummelin kera.
        t. Pertti naapurista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita, odotan täällä tummelin kera.
        t. Pertti naapurista

        Ei nimiä, piliis, sex-pertti !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe