Miksi miehet haluaa tutustua naiseen ensin sexin kautta,heitä ei kautta aikojen kiinnosta muu kuin mitä housuissa on!!
Eikö pitäisi tutustua ihmiseen ihmisenä,siitähän se sitten lähtee jos synkkaa.
Menetpä minne tahansa palstalle,sexi,sexi,sexi!!!
Kyllä on aivot väärässä päässä miehillä,testataan kuin käytettyä autoa,kelpaako vielä monta vuotta.
Minäkin,jonka mies lähti toisen perään,ja ainoastaan seksin takia,olen haavoille revitty ja mietin mistä voisi löytää vielä ihmisen joka on oikeesti IHMINEN !!
Miksi miehet haluaa....
40
2599
Vastaukset
- Per Saukko
Kyseessä on ainainen huoli lajin säilymisestä. Täälläkin. Nytkin. Ei se huoli paina ainoastaan miehiä. En olisi varmaankaan päässyt köyrimään ainuttakaan naista, ellei sama huoli painaisi heitäkin. Läyryä sinä vain synkkaamisesta.
- Pirre*
t ä l ä k i n palstalla, enpä uso..:)))
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
täläki; t ä l l ä k i n palstalla...:))
- n52
Pirre* kirjoitti:
täläki; t ä l l ä k i n palstalla...:))
joku lajihan tuolla ylenpää sai jokin sortin lisääntymisviettikohtauksen kun noi hurjasti tuli halu visertää.....=)
Kummosta kuvaa tänään tauluissas,täällä hiukan harmaata ja koleaa. - ohi on
Pirre* kirjoitti:
Miehet ne osaa,lajia muka,pitäsivät "lajinsa"housuissaan,ei tulis niin paljoa harmia heti aluksi-----katsoisivat sitä pääkopan sisusta!
- Pirre*
n52 kirjoitti:
joku lajihan tuolla ylenpää sai jokin sortin lisääntymisviettikohtauksen kun noi hurjasti tuli halu visertää.....=)
Kummosta kuvaa tänään tauluissas,täällä hiukan harmaata ja koleaa.en joutanut tänään paljoa seikkailemaan täällä sivuilla joten jäi vastaukseni näin myöhäiseksi; niin tuolla jossain jo kehuin meillä olevan ihanan aurinkoisen päivän, ihan vähäsen välillä meinasi pilvistyä, mutta ei haitaksi asti. Tauluhan oli mitä komein; välkkyvä järvi vihreiden lehvästen takaa, eipä sen kauniinpaa taulua saa ajoiksi..
Ai teillä oli harmaata, no jos se jo huomenna paistaisi sielläkkii...:)
ps. sellaistahan se kevät teettää, näköjään nuoremmat asialla..lisääntymässä..:)) - Pirre*
ohi on kirjoitti:
Miehet ne osaa,lajia muka,pitäsivät "lajinsa"housuissaan,ei tulis niin paljoa harmia heti aluksi-----katsoisivat sitä pääkopan sisusta!
ajattello erj piällä..ja sitten narissoovat jatkossa, kun pelttoo ois, muttei kyntäjäks..
- Pirre*
n52 kirjoitti:
Kummosta kuvaa tänään tauluissas,täällä hiukan harmaata ja koleaa., yritin tässä kerrankin ajoissa muistaa toivotteluni. Täällä on sitten vaihteeksi taulunpesupäivä, mutta ei se mittää; katto on ehjä..:))
- n52
Pirre* kirjoitti:
, yritin tässä kerrankin ajoissa muistaa toivotteluni. Täällä on sitten vaihteeksi taulunpesupäivä, mutta ei se mittää; katto on ehjä..:))
myöhästyä.Täällä satoi koko yön,mutta se sade tuli sinne ja lupasi ettei tule takaisin ainakaan tänään....=)
- viiskymppisillä
ole kyse lajin säilymisestä? Eiks ne hommat hoidella nuorempana? Mullakin on viety vehkeet valtiolle, niin milläs lisäännyt! :0)
- Korpisoturi
Kyllä se lajin lisäys miehillä onnistuu vanhempanakin. Tyttölöillä se on hiukka vaikeempaa.
Olisiko se puhe mistä puute. Suomalaiset harrastavat seksiä muunmaalaisia harvemmin, joten siitä on sitten puhuttava enemmän. - n52
Korpisoturi kirjoitti:
Kyllä se lajin lisäys miehillä onnistuu vanhempanakin. Tyttölöillä se on hiukka vaikeempaa.
Olisiko se puhe mistä puute. Suomalaiset harrastavat seksiä muunmaalaisia harvemmin, joten siitä on sitten puhuttava enemmän.oli kiva sanonta ja muutenkin sellainen jotenkin leppoisa sulla mielipide.
Leppoisaa lauantaita sinulle. - Korpisoturi
n52 kirjoitti:
oli kiva sanonta ja muutenkin sellainen jotenkin leppoisa sulla mielipide.
Leppoisaa lauantaita sinulle.Kiitos samoin.
Olen huomannut että turha pienistä kiristellä hampaita, kun valtamerilaivojakin uppoaa. - n52
Korpisoturi kirjoitti:
Kiitos samoin.
Olen huomannut että turha pienistä kiristellä hampaita, kun valtamerilaivojakin uppoaa.älykäs asenne eloon.
- tytönheitukka
Korpisoturi kirjoitti:
Olisiko se puhe mistä puute. Suomalaiset harrastavat seksiä muunmaalaisia harvemmin, joten siitä on sitten puhuttava enemmän.minäkun luulin, että miehet väsyy aikaisemmin ja että naisten täytyis siirtyä nuorempiin joilla vielä pelaa vehkeet :-))))
- onn
Pimpsaa tekee kyllä useimmin mieli, kun sitä saa.
tässä iässä tärkeintä onkin vain se mieliteko
Jos se loppuu, kyllä elämä on synkkää, niin kuin monella jo on- menee
Kyllä elämän laatu paranee ja synkkyys häviää, kun ei tarvitse enää vongata.
- antza
...pätevää vastausta tuohon ei ole olemassa.
syystä tai toisesta sexkiinnostus puolisoaan
kohtaan väljenee,loppuu kokonaan. tiedämme,et
seksi on olennainen osa parisuhdetta. tässä kun
säröilyä tulee,vaikutukset suhteeseen voivat
olla....niin, mitä vain. tuskin positiivisia. - fiksu*
nainen.
- Ninna
Olen sataprosenttisen samaa mieltä kanssasi!
- Minä vain
Niin siinä käy kun molemmat päät seisoo yhtä aikaa.
- Eirek O.
Kaikilla miehillä ei ehkä ole ollut onni joutua elämän opettamaksi.
Ehkä he eivät ole menettäneet tarpeeksi oppiakseen arvostamaan sitä mitä heillä on.
Ehkä he eivät ole huomanneet, kuinka upeaa voi olla pelkkä kommunikaatio samalla aaltopituudella olevan, mutta "toiselta planeetalta" tulevan IHMISEN kanssa.
Ehkä kaikilla ei vaan ole tarpeeksi älyä, että he voisivat muodostaa oppimansa kautta elämänviisautta. Jotkut eivät opi koskaan :( Valitettavasti pelkkä ikä ei tuo viisautta...
Helmet on harvassa, mutta olemassa kuitenkin. Jos niitä olisi helppo löytää, ne olisi jo ryöstetty. Onnea etsintään :)- Siiri
Minä haluaisin seksiäkin, mutta täällä törmää vaan ahdistuneisiin, katkeriin, pettyneisiin ja impotentteihin miehiin. Haluavat äitiä ja päänsilitystä, voi jessus.
Kunnon pano silloin tällöin tekee hyvää meille kaikille. Tasan ei käy onnen lahjat. Siiri kirjoitti:
Minä haluaisin seksiäkin, mutta täällä törmää vaan ahdistuneisiin, katkeriin, pettyneisiin ja impotentteihin miehiin. Haluavat äitiä ja päänsilitystä, voi jessus.
Kunnon pano silloin tällöin tekee hyvää meille kaikille. Tasan ei käy onnen lahjat.Minäkin olen tullut siihen tulokseen, että tämän palstan miehet eivät ole niitä kaikkein miehekkäimpiä. Käyn päivisin istuskelemassa myös Esson baarissa, ja ainakin siellä miehillä on paljon miehekkäämmät puheet. Viinasta ja naisista puhutaan joka päivä, ja kyllä niitä naisia pyritään vähän vilkuilemaankin syrjäsilmällä.
Yksi asia minua jäi kirjoituksessasi ihmetyttämään. Miten voit pelkän kirjoituksen perusteella sanoa, että mies on impotentti? Olenko minäkin mielestäsi impotentti?- ihan
Yleismies kirjoitti:
Minäkin olen tullut siihen tulokseen, että tämän palstan miehet eivät ole niitä kaikkein miehekkäimpiä. Käyn päivisin istuskelemassa myös Esson baarissa, ja ainakin siellä miehillä on paljon miehekkäämmät puheet. Viinasta ja naisista puhutaan joka päivä, ja kyllä niitä naisia pyritään vähän vilkuilemaankin syrjäsilmällä.
Yksi asia minua jäi kirjoituksessasi ihmetyttämään. Miten voit pelkän kirjoituksen perusteella sanoa, että mies on impotentti? Olenko minäkin mielestäsi impotentti?varmasti homo sen tietää kaikki
- se siinä
Siiri kirjoitti:
Kunnon pano silloin tällöin tekee hyvää meille kaikille. Tasan ei käy onnen lahjat.taas koittaa itteesä kaupata
ihan kirjoitti:
varmasti homo sen tietää kaikki
Kirjoittelet minulla olevan sellaisia taipumuksia, joista itselläni ei ole aiemmin ollut mitään tietoa. Vaimoni ainakaan ei ole koskaan syyttänyt minua miesten vilkuilemisesta, mutta on monesti huomauttanut siitä, että liikennevaloissa katselen vähän liian pitkään nuoria kauniita naisia.
Minusta tämä kertoo siitä, että olen enemmän hetero kuin homo. Minun homoudestani tai heteroudestani ei kannata kuitenkaan riidellä, sillä tärkeintä on se, että naiset näyttävät keväisin kauniilta.- Siiri
se siinä kirjoitti:
taas koittaa itteesä kaupata
Ollaan me naiset kyllä outoja otuksia. Jos joku uskaltaa myöntää itsellään olevan seksuaalisia tarpeita ja elävänsä puutteessa, siskot alkavat kilvan nimitellä ja väheksyä ja puhua itsensä kauppaamisesta.
Olen täällä siviilissä kohtuullisen menestynyt ja korkealla paikalla. Niitä resursseihin sopivia miehiä on harvassa ja näillä sivuilla menee usko lopullisesti. Ahdistuneita piipertäjiä kyllä on sivut pullollaan. Siiri kirjoitti:
Ollaan me naiset kyllä outoja otuksia. Jos joku uskaltaa myöntää itsellään olevan seksuaalisia tarpeita ja elävänsä puutteessa, siskot alkavat kilvan nimitellä ja väheksyä ja puhua itsensä kauppaamisesta.
Olen täällä siviilissä kohtuullisen menestynyt ja korkealla paikalla. Niitä resursseihin sopivia miehiä on harvassa ja näillä sivuilla menee usko lopullisesti. Ahdistuneita piipertäjiä kyllä on sivut pullollaan.Essolla ymmärretään tämäkin asia erittäin hyvin. Kahvipöydässä on monesti puhuttu siitä, että yksinäisten hyvässä asemassa olevien naisten on todella vaikeaa löytää itselleen tasavertaista seksikumppania, ainakin täällä maaseudulla. Isoissa kaupungeissa tarjontaa on tietysti enemmän, mutta laadukkaita vapaita miehiä ei sielläkään ole liikaa. Kylämme Essolla olisi tietysti sopivia ja halukkaita miehiä, mutta useimmilla on jo pallo jalassa.
- etelässä alkoi
Yleismies kirjoitti:
Essolla ymmärretään tämäkin asia erittäin hyvin. Kahvipöydässä on monesti puhuttu siitä, että yksinäisten hyvässä asemassa olevien naisten on todella vaikeaa löytää itselleen tasavertaista seksikumppania, ainakin täällä maaseudulla. Isoissa kaupungeissa tarjontaa on tietysti enemmän, mutta laadukkaita vapaita miehiä ei sielläkään ole liikaa. Kylämme Essolla olisi tietysti sopivia ja halukkaita miehiä, mutta useimmilla on jo pallo jalassa.
minunkin ukko sanoi,-hänellä on pallo jalassa ku sain kiinni "salarakkaan"jonka kans on soitelleet ja tie s mitä muuta selkäni takana.
Mä olen muka hysteerikko ja liian tempperamenttinen!
Jumaliste,mikä oikeus miehillä on sellaiseen,jos ja kun ei ole kuulemma MITÄÄN-miksi pitää salata???
Laadukas ukko onkin ja en kyllä antais toiselle mutta naisethan osaa vikitellä ja miehen liha on heikko,voi voi,pitää vaan oman vaimon ymmärtää!!! - Eirek O.
Siiri kirjoitti:
Olen täällä siviilissä kohtuullisen menestynyt ja korkealla paikalla. Niitä resursseihin sopivia miehiä on harvassa ja näillä sivuilla menee usko lopullisesti. Ahdistuneita piipertäjiä kyllä on sivut pullollaan.Kukahan tässä mahtoi ensinnä lähteä henkilökohtaiselle tasolle? Minähän yritin vain kannustaa aloittajaa.
Noh, suotakoon pieni kiukuttelu, puutteessa sitä tulee varmaan tiuskittua... ?
Onnea kuitenkin Siirille valitsemallaan tiellä, "resursseihin sopivien miesten" etsinnässä ;)
terv. jeesus itte - Eirek Jeesustelija
Eirek O. kirjoitti:
Kukahan tässä mahtoi ensinnä lähteä henkilökohtaiselle tasolle? Minähän yritin vain kannustaa aloittajaa.
Onnea kuitenkin Siirille valitsemallaan tiellä, "resursseihin sopivien miesten" etsinnässä ;)
terv. jeesus itteTaidankin vähän virittää tuota nikkiäni ;)
"Eirek Jeesustelija"
Kuulostaa aika vakuuttavalta, heh... - täällä vain
Siiri kirjoitti:
Kunnon pano silloin tällöin tekee hyvää meille kaikille. Tasan ei käy onnen lahjat.nuo naiset eivät yhtään tykkää seksiaiheista, vanhoina jo kilpailua pelännevät ja poistattavat ne heti, siksi miesten on syytä käyttäytyä hövelisti.
- toisen oma
etelässä alkoi kirjoitti:
minunkin ukko sanoi,-hänellä on pallo jalassa ku sain kiinni "salarakkaan"jonka kans on soitelleet ja tie s mitä muuta selkäni takana.
Jumaliste,mikä oikeus miehillä on sellaiseen,jos ja kun ei ole kuulemma MITÄÄN-miksi pitää salata???
Laadukas ukko onkin ja en kyllä antais toiselle mutta naisethan osaa vikitellä ja miehen liha on heikko,voi voi,pitää vaan oman vaimon ymmärtää!!!käytöstä pahene,sano.
Eirek O. kirjoitti:
Kukahan tässä mahtoi ensinnä lähteä henkilökohtaiselle tasolle? Minähän yritin vain kannustaa aloittajaa.
terv. jeesus itteHei ol...eikun jeesus itte, heh.
Mainio kommentti sinulla.
Kivaa kesää, paljon rakkautta ja roihua edelleen... ;).etelässä alkoi kirjoitti:
Laadukas ukko onkin ja en kyllä antais toiselle mutta naisethan osaa vikitellä ja miehen liha on heikko,voi voi,pitää vaan oman vaimon ymmärtää!!!Taisit kirjoituksessasi mainita pahan asiavirheen! Syytit vieraita naisia siitä, että he olivat vikitelleet hyvän miehesi siitä syystä, että "miehesi liha on heikko".
Minullakin on kemusta vieraista naisista, mutta aina olen tullut siihen tulokseen, että vieraat naiset haluavat tutustua vain sellaisiin ukkomiehiin, joiden "liha on vielä vahva ja jäntevä".- uskotaan jo
Yleismies kirjoitti:
Taisit kirjoituksessasi mainita pahan asiavirheen! Syytit vieraita naisia siitä, että he olivat vikitelleet hyvän miehesi siitä syystä, että "miehesi liha on heikko".
Minullakin on kemusta vieraista naisista, mutta aina olen tullut siihen tulokseen, että vieraat naiset haluavat tutustua vain sellaisiin ukkomiehiin, joiden "liha on vielä vahva ja jäntevä".siin on taas yks kimppakeppi...omaa alapäätänsä täynnä oleva juntti
kuka milläkin itsetuntoansa kohottaa...
esson paarissa saat varmaan ihailevampia
kuuntelijoita...ja itsesi tasoisia naisiakin varmaan löytyy...
nää nyt vaan tuli mieleen...älä ota henk.kohtasesti.jutut on vain niin...sterotyyppisiä...tylsä tyyppi...
mut onhan se hienoo että on edes itteensä tyytyväinen... :))) uskotaan jo kirjoitti:
siin on taas yks kimppakeppi...omaa alapäätänsä täynnä oleva juntti
kuka milläkin itsetuntoansa kohottaa...
esson paarissa saat varmaan ihailevampia
kuuntelijoita...ja itsesi tasoisia naisiakin varmaan löytyy...
nää nyt vaan tuli mieleen...älä ota henk.kohtasesti.jutut on vain niin...sterotyyppisiä...tylsä tyyppi...
mut onhan se hienoo että on edes itteensä tyytyväinen... :)))Esson baarissa on todella paremmat jutut kuin tällä palstalla, ja kyllä niitä ihailevia katseitakin saan siellä enemmän osakseni. Essolla ei ole myöskään niitä STEROTYYPPISIÄ tylsiä ihmisiä, joista sinä jutussasi mainitsit, joten minäkin voin olla itseeni tyytyväinen.
- Ämmä
Yleismies kirjoitti:
Esson baarissa on todella paremmat jutut kuin tällä palstalla, ja kyllä niitä ihailevia katseitakin saan siellä enemmän osakseni. Essolla ei ole myöskään niitä STEROTYYPPISIÄ tylsiä ihmisiä, joista sinä jutussasi mainitsit, joten minäkin voin olla itseeni tyytyväinen.
Ensinnäkin, saat enemmän ihailevia katseita osaksesi essolla? On pikkusen paha luoda tällä palstalla katseita. Toiseksi, mitäs täällä roikut, jos essolla on niin paljon paremmat jutut?
- seerumi
Olen elämässäni tutustunut useaan naiseen,mutta kyllä asioista on ensin keskusteltu,ennenkuin on housuihin menty,minusta sinun kirjoituksesi on jotenkin ennakkoluuloista tai sinä haluaisit että sieltä housujenkautta edettäisiin?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244