Itkettää tosi paljon.... 😪😪😪
En kestä tätä
9
467
Vastaukset
- Anonyymi
1.1.24. Huomenta. Oletko aloiteen tekijä koko yön valvonnut? Silloin mieli murtuu.Minä nukun joka yö 7-8h. Syy positiiviseen mielen.Unen laatuani lisää joka päivä ulkoilen sällä kuin säällä 3h.Pidän kinni myös ruoka rytmi .Syön kello 8-12-16-20. Sovin myös tapaaiset niin että ravinon otto on aina sama ja ei kiitos tuoteet jossa sokeria tai alkoholia. Olen yksin muttaen anna sen piata elämäni.Jokainen nouseva aamua on ainut kertainen.En elä mennyt en tulevaisuus.Vaan päivä kerralla.En haaveile ex:sät tai roiku asioissa mitä mahdotomia.
- Anonyymi
mitä te semmoista itkette mitä ootte tehnyt vuosia. toivottavasti saatte kokea ja kärsiä ihan omat juttunne ja pysytte poissa.
Annas kun Nasse-Setä halaa itkun pois. 🫂 Nasse-Setä toivottaa oikein hyvää kaksituhattakaksikymmentäneljää. Olkoon tuleva vuosi täynnä onnea ja iloa. Tai, noh. Ainakin vähemmän surua mitä aikaisemmin.
- Anonyymi
et kestä että hakkaatteko ja syötte muita. ettekä anna elää rauhassa. on se hirveää
- Anonyymi
Mäen mökin paskaprinsessalla ummetusta pukkaa vai?Käy navetasta haukkaan vähän rehua niin luistaa.
- Anonyymi
Mikä sinua itkettää? Onko joku tehnyt jotain?
- Anonyymi
Haaveiletko sinä, että olisit jotenkin osallinen tämän itkumiehen ordealiin vai mikä homma? Molemmat varmaan sössineet ihan itse hommanne
- Anonyymi
Voimia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901