Arvoisat moderaattorit

Anonyymi-ap

Millä logiikalla nämä internetin jumalat poistaa viestejä? Asiaton viesti voi periaatteessa olla mikä vaan, mutta joku roti sentään.

17

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sääntöjen mukaan mennään. Lueppa ne.

      • Anonyymi

        🤦‍♂️


      • Anonyymi

        Omasta mielestäni täällä on järkyttävän paljon toisia kirjoittajia loukkaavaa materiaalia. Tuo trolli ainakin loukkaa jatkuvasti ihmisiä, vaikka omassa ymmärryksessä on enemmän vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni täällä on järkyttävän paljon toisia kirjoittajia loukkaavaa materiaalia. Tuo trolli ainakin loukkaa jatkuvasti ihmisiä, vaikka omassa ymmärryksessä on enemmän vikaa.

        ...ja kauppojen muuten kannattaa tarkistaa säännöstönsä siltä varalta että ne ovat laittomia. Ihmisten syrjintä on todellakin rikos. Vaikka pomo käskee, niin se ei tee siitä oikeutettua. Siellä täällä on rikollisia, joten vaikka moderaattorit (tai poliisi) tekisi jotain, se ei tarkoita että se on laillista eikä ainakaan sitä että se olisi moraalisesti oikein. On myös asioita, jotka ovat "oikeusmurha". Poikkeuksia on aina ollut olemassa ja lakiakin muutetaan sitä mukaan, kun ilmenee uusia tilanteita.

        Pedofiilien tuomioista on usein puhuttu. Ollaan sitä mieltä että lasta ei vaurioita se että häntä on hyväksikäytetty. Tosi asia on silti se että eihän siitä terveenä silti selviä. Ketään ei vain kiinnosta se että tavanihmiset sitten syrjivät minua usein vain koska eivät ymmärrä minua. Vaikka kaikki olisi suoraan siinä edessä, niin liian moni ei suostu sitä näkemään ja aiheuttavat sen väkivallan lapsillekin. Ne on ne sivusta seuraajat. Eipä niistä tuomitsijoistakaan mitään iloa ole, jos he eivät kuitenkaan tee mitään. Klikkauksia ne vain antavat ja sitten on TrueCrime-ohjelmia ja niitä töllötellään (vaikka uhrit näistä ohjelmista kärsivät), muttei tosielämässä vaivauduta edes sitä totuutta näkemään.

        Minulla on ainakin todella synkkä käsitys "hyvistä" ihmisitä ja "asianmukaisesta" käytöksestä, kun se joka ikinen kerta tarkoittaa sitä että pedofilian uhreja syrjitään ja syytetään, koska siitä kuulevilla on muka niin hirveää. Tekijöitä suojellaan ja rikoksista kuulijoita, mutta uhreja saa huoletta "rangaista" kaikesta mitä he olevat ilman että myönnetään että tämä "jokin" on juurikin se mitä pedofilia tekee. Ei muka vahingoita???!!! Miten se näitä kuulijoita sitten vahingoittaa ja miten minun pelkkä olemassa oloni häiritsee toisia? Minulleko se rangaistus todella kuuluu? Minun pelkkä olemassa oloniko on "asiatonta käytöstä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni täällä on järkyttävän paljon toisia kirjoittajia loukkaavaa materiaalia. Tuo trolli ainakin loukkaa jatkuvasti ihmisiä, vaikka omassa ymmärryksessä on enemmän vikaa.

        Trolli on se joka täällä toistelee samaa lausetta joka kommenttiin oletko sinä sinisen auton ajaja... Sekä ei ymmärrä kun kysytään miksi kyselee. Jälkeenpäin latelee loukkauksia vammaisuudesta yms...


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­N­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18193494A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mahtaakohan se olla jotain muuta kuin se mitä mieltä pitää?

    • Anonyymi

      Alkoholistit vauhdissa yömyöhään. Jiippii.fi

    • Anonyymi

      Olen täällä ketjussa ainoa, joka kirjoitti yöllä. En edes käytä alkoholia. Juomarin vikaa minussa ei ole ennenkään ollut, joten ei ole ollut mitään mistä "raitistua".

      Töihin usein käsketään menemään, mutta avusteisiin/helpotettuihin minua ei päästetty silloin nuorena, koska Orimattilassa ne on kuulemma tarkoitettu "Niille, jotka oikeasti sitä tarvitsee". Jotain mainoksia joskus jaoin, mutta muutoin en ole ollut päivääkään palkkatöissä eli "oikeasti" töissä. Olen ollut millälie tuilla (toimeentulotuki, kuntoitustuki), mutta työkyvytön olen aina ollut. Sitten minut siirrettiin vastoin omaa tahtoani elinikäiselle sairaseläkkeelle.

      Homoseksuaalikaan en ole, muttei moiset asiat kenelläkään kyllä kuulu. Omituista että ketään toista moiset haittaisikaan. Itsessä täytyy olla jotain outoa vikaa.

      Trolli tuntuu siis vain haukkuvan aina itseään, koska minuun nämä herjat eivät sovi. Se sininen autokin taitaa olla hänen omansa :D Tosin kukapa sitä autoa sitten ajoi, jos ei auton omistaja itse?

    • Anonyymi

      Pakko myöntää.. kyllä minäkin joskus olen itsekseni puhunut, mutta en sentään mitään erillisiä ketjuja tee keskustelupalstoille. Hupinsa kullakin.

      • Anonyymi

        Onko "Mummo" ajanut jonkun yli autolla kännissä? Jonkun verran tiedän mielisairauksista, joten onko jollain paljon katumusta teoistaan ja takaumia traumoista? Traumaattiset tapahtumat voivat jäädä lukkoon hokemaan sitä samaa jopa vuosikymmeniksi. Ehkä tämän trollin pitäisi todellakin kertoa enemmän tästä tapahtumasta, pala palalta aukoa sitä.

        Aika usein on mediassa ollut noista yliajajista, jotka eivät jää katsomaan miten uhrin kävi. Kirjallisuuden puolelta, jos on Agatha Christie:tä uskominen (hän oli vain kirjailija), niin traumat myös pahenee iän myötä. Ehkä voisit lukea Eikä yksikään palannut -kirjan ja miettiä huolella. Siellä on monta eri versiota traumoista, joten ehkä joku niistä sopii sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko "Mummo" ajanut jonkun yli autolla kännissä? Jonkun verran tiedän mielisairauksista, joten onko jollain paljon katumusta teoistaan ja takaumia traumoista? Traumaattiset tapahtumat voivat jäädä lukkoon hokemaan sitä samaa jopa vuosikymmeniksi. Ehkä tämän trollin pitäisi todellakin kertoa enemmän tästä tapahtumasta, pala palalta aukoa sitä.

        Aika usein on mediassa ollut noista yliajajista, jotka eivät jää katsomaan miten uhrin kävi. Kirjallisuuden puolelta, jos on Agatha Christie:tä uskominen (hän oli vain kirjailija), niin traumat myös pahenee iän myötä. Ehkä voisit lukea Eikä yksikään palannut -kirjan ja miettiä huolella. Siellä on monta eri versiota traumoista, joten ehkä joku niistä sopii sinullekin.

        ...Viesti meni vastaukseksi ketjun vikaan kommenttiin, mutta menkööt. Voi sen tuostakin lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Viesti meni vastaukseksi ketjun vikaan kommenttiin, mutta menkööt. Voi sen tuostakin lukea.

        ...Ja kirjankin nimi oli itseasiassa "Eikä yksikään pelastunut (And Then There Were None, 1939) on Agatha Christien kirjoittama salapoliisikirjallisuuden klassikkoteos."


      • Anonyymi

        Ihanko oikeesti itseksesi yskiskelet täällä? Omituista mutta totta


    • Anonyymi

      Orimattilasta puuttuu "luonnollinen vihollinen".

      Täällä Suomi24:ssä Orimattila-osiossa trolli saa rellestää, koska sitä ei pysty lopettamaankaan. En tiedä yrittääkö kukaan poistella sen viestejä eli saisiko niitä pois jos yrittäisi. Minä olen vain kerran yrittänyt siitä pedofiilejä puolustelevasta viestistä, muttei se viesti poistunut. Mutta kyllä trollin viestejä poistuilee myös tai ainakin usein sen (mahdollisesti) massapostaillessa siellä on ketjuja nostettu, muttei sieltä katsoessa lopulta löydy kuin tulleen yksi uusi viesti poistettuihin (Numero lukee ketjun pohjalla).

      No, vaikka trolli onkin ärsyttävä, niin mietin Orimattilaa ja sitä samaa ongelmaa että näitä monia ahdistelijoita ja sääntöjenkiertäjiä ei saada kuriin, koska kukaan ei laita niitä kuriin. Itse yritin joskus saada rotia lukion opettajan simputukseen, muttei siihen reagoitu. Teen ilmoituksia poliisille eri asioista, mutta hommat jatkuu. Vuodesta toiseen Vuokratalot jatkoi epämääräisyyksiä ja virheellisten laskujen lähettämistä, vaikka niistä huomautti. Kaupat vain pahensi vainoamista sen jälkeen kun aloin ilmoitella siitä. Kukaan ei pistä tätä roskasakkia kuriin.

      • Anonyymi

        ...Kaikilla silti on heikkoutensa. Ihminen on tasapainoinen kokonaisuus, vaikka siinä olisi häiriö. Tiedän vahingoista sen että jos sitä "vahinkoa" ei pääse tapahtumaan, niin ei ole mitään syytä suuttuakaan. Jos en tee kaupassa mitään väärää, ei ole syytä minua poistaakaan. Jos kukaan ei kirjoittelisi, ei trollillekaan jäisi mitään mielenkiintoa.

        Jotain siis vituttaa ettei pääse tekemään "vahinkoa". Jotenkin estän jotain-tai-jotain, koska minun kaupassa käymiseni on niin massiivinen ongelma jollekin. Se että kirjoittelen täällä, ilmeisesti pakottaa tuota trollia jatkamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kaikilla silti on heikkoutensa. Ihminen on tasapainoinen kokonaisuus, vaikka siinä olisi häiriö. Tiedän vahingoista sen että jos sitä "vahinkoa" ei pääse tapahtumaan, niin ei ole mitään syytä suuttuakaan. Jos en tee kaupassa mitään väärää, ei ole syytä minua poistaakaan. Jos kukaan ei kirjoittelisi, ei trollillekaan jäisi mitään mielenkiintoa.

        Jotain siis vituttaa ettei pääse tekemään "vahinkoa". Jotenkin estän jotain-tai-jotain, koska minun kaupassa käymiseni on niin massiivinen ongelma jollekin. Se että kirjoittelen täällä, ilmeisesti pakottaa tuota trollia jatkamaan.

        ...Tiedän ihmisiä, jotka ovat valehdelleet minusta. Tapaukset ovat olleet erilaisia, mutta se vain että olen olemassa tai joku minun sijaintini ym. merkityksetön pieni asia on ollut se ongelma. Minähän elän vain normaalia elämääni, mutta koska joku jossain on valehdellut minusta jotain, niin siksi elämäni on jollekin ongelma.

        Joku valhe siellä on, mitä koko minun olemassa oloni nyt häiritsee. Niin kauan kuin olen jotain-tai-jotain, niin toisella menee hommat pieleen. En ymmärrä miksi minut pitäisi häätää julkisilta paikoita, kun en aiheuta mitään häiriötä edes. Olen silti tottunut siihen että ongelmat yritetään lakaista maton alle ja minä nyt olen vissiin se "ongelma".

        Ainakin tuolla SininenAuto-trollilla on joku päähänpinttymä, joka ei näytä selviävän. Rasismi on samantyyppinen ongelma eli yritetään jotain ulkopuolista kohdetta rankaisemalla korjata jotain ongelmaa itsessä. Enpä itsekään läheisistäni ole liiemmin kirjoitellut, muttei se poista sitä ongelmaa että minulle täysin ventovieraat ihmiset kiusaavat minua.

        (Juttuni jatkuisi, mutta takaisin aiheeseen)
        Tuota trollia täytyy vain sietää. Ilmoittelee sitten hänen viestejään vain ahkerammin. Luulisin että hän itse ilmoittaa omia rumia viestejään... mutta toisen postaajan kautta. Eli kun olen kommentoinut hänen rumaa viestiään, niin hän/joku käy ilmoittamassa se minun viestini, jossa ruma viesti oli vain sitaattina.

        Olen toisinaan oman poistetun viestini postannut osissa ja sitten se ei ole enää kadonnut. Alkuperäinen ideani on ollut saada selville rajaamalla että mikä osa siinä viestissä oli muka väärin. Tämä ei silti koskaan ole selvinnyt, koska osissa postatut viestit ovat joka kerta pysyneet :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe