Terve vaan kaikille. Yksi poika joka on kanssani samassa koulussa on ihastunut minuun, tiedän sillä hän kertoi siitä minulle. Hän on minua vuoden nuorempi enkä ole ihastunut häneen. Sanoin sen hänelle, ja hän sanoi että se on okei. Silti käyttäytyy vähänniinkuin olisin sanonut kyllä, mm. lähettelee viestejä monesti, viesteihin hän laittaa usein sydämmiä, sanoo ihanaksi jne. Tämä alkaa olla ahistavaa. Olen hirveän kiltti ihminen ja yritän tehdä kaiken niin etten loukkaa kenenkään tunteita. Miten sanoa että häipyy kettuun elämästäni, kiltisti ja ilman että loukkaan ketään?
Miten kertoa ihastuneelle etten tykkää hänestä?
Anonyymi-ap
4
330
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tiedä onko turvallista, tai soveliasta kysyä tuollaista täällä keskustelupalstalla, mutta kannattaa keskustella asiasta esim. Terkkarin, kuraattorin tai jonkun muun turvallisen aikuisen kanssa yms. T: 11 v 😊
- Anonyymi
Itse sanoisin sille uudelleen vaan, että tajuaako ettet tykkää hänestä ja sanoisin että tollanen käytös on ahdistavaa.
- Anonyymi
Mul on kans sillee, etten haluu loukkaa ketään. Itse sanoisin varmaan että ahdistaa hänen käytöksensä ja etten tykkää hänestä sitten yhtään. Tai ainakin jotain tohon tyyliin. T: tyttö joka on ollut samassa tilenteessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846