On yksi ainoa oikea seurakunta.

Anonyymi-ap

Helluntailaisuus.
Kaikki muut ovat harhaoppeja.
Joka ainoa saamasi profetia,vie sinua entistäkin lähemmäksi Helluntaiherätystä.

25

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on,nurin vaan kaikki lahkot.

      • Anonyymi

        Sinä joka lataat tänne nettipornoa,vastaat siitä Jumalallesi.


    • Anonyymi

      Kyllä se näin on.
      Aamen.

    • Anonyymi

      Ainoa oikea seurakunta perustettiin vasta 1900-luvulla Amerikassa?

    • Anonyymi

      Ap hei !

      Helluntailaisuus on puolue, eli eriseuraisuutta / lahkolaisuutta !

      Ihan kuten kaikki muukin -laisuus / -läisyys !

    • Anonyymi

      Ikävää todeta että hellarit jakaantui aikanaan kahteen ryhmään! eli siis mihin minä nyt riennän?.
      PS. olet oikessa helluntaista, hengenvuodatuksesta kaikki lähti ja siihen täytyy palata että seurakunta olisi yksi. olisi pää( Jeesus) ja ruumis (seurakunta) ja tällöin pettyneinkin saattaisi saada uskonsa takaisin seurakunnan esimerkin mukaan joka on tänään lähinnä irvikuva seurakunnasta.
      karrikoiden voisin kuvata kuppikuntien tilaa: Jeesus taivaassa kiristelee hampaitaan kattellessan kristikunnan tilaa ja todetessaan: en minä ihan tällaista tarkoittanut!.

    • Anonyymi

      Karttakaa sitä täysin hengellisesti kuollutta liikettä!!! Jumala ei ole kirkkokunnan perustaja, eikä siten myöskään sen siunaaja.

      Pyhä Henki jätti kaikki ne srkt, joissa uutta väännöstä (1992) julistetaan! Hän ei avaa väärennettyä Sanaa!!

    • Anonyymi

      helluntailaisuus: maailmaan lähetetty EKSYTYS , > 2 Tes: 2: 11-12

      helluntailainen kieltää: "Sinun SANASI on totuus" Joh: 17: 17

      • Anonyymi

        Eksyttäjät ovat aina pahasta.


    • Oikea seurakunta on Jossa Jeesus on sen kaitsijana, hengen jotama seurakunta ei mikään uskonollisuus on vain miten opetetaan evankeljumin julistamista tehkää parannus ette hukuisi synteihinne, vielä on armon aika sekin päättyy aikanaan.

    • Anonyymi

      Maallisiin on heidän mielensä, helluntailaisuudessa.

    • Anonyymi

      Kaikkialla.
      Lut.kirkon naispapeilla partaa kasvatetaan,miehensä kulkevat hameissaan.
      Onko hullumpaa kuultu.

      • Anonyymi

        helluntailaisuus on pihalla kuin lumiukko , kun niille sanoo sanan: kristinusko.


    • Anonyymi

      On yksi ainoa oikea seurakunta: Kristuksen ruumis. Siihen kuuluvat kaikki ne, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen. He voivat kuulua eri lahkoihin ja suuntauksiin, mutta ovat silti Kristuksen ruumiin jäseniä.

      Kristuksen ruumiin jäsenet ovat hajallaan eri puolueissa, seuroissa ja järjestöissä.

    • Anonyymi

      Olipas surkea provo.

    • Anonyymi

      Kari Kangasharju, Yksi seurakunta.

      https://archive.org/details/YksiSeurakunta1997

      Kristuksen ruumis on yksi seurakunta. Siihen kuuluvat kaikki ne, joissa on Pyhä Henki, riippumatta siitä, mihin kirkkokuntaan, suuntaukseen tai lahkoon he kuuluvat.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on homppelimiesten Amerikassa perustama ja liikkeelle laittama uskonlahko, paha eksytys, heresia.

      • Anonyymi

        Luterilaisilla on NYKYISIN homppeliseurakunta.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuuden henki on täysin eri asia kuin Helluntain Henki Jerusalemissa.

      Ei siellä kukaan puhunut sekavia hurmoskieliä eikä kaatuillut selälleen maahan.

      Kastekin saatiin Jerusalemissa syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi.

      Helluntaina samassa Kristillisessä yhdessä kasteessa oli Henki, vesi ja sovintoveren osallisuus mukana.

    • Anonyymi

      Myöskin Majakka-seurakunta Espoossa,on paholaisen demonisessa hengessä perustettu.

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa.
      Sen perusti Antero Laukkanen.

      Jumalan seurakunnan On Perustanut Jumala Itse.

    • Anonyymi

      On vain yksi oikea seurakunta. Se on Kristuksen ruumis. Siihen kuuluvat kaikki, joissa on Pyhä Henki. Riippumatta siitä, mihin lahkoon kuuluvat.

    • Anonyymi

      Höpöpuhetta. Kasva aikuiseksi.

    • Anonyymi

      Te kaikki olette saatanasta, jota sitäkään ei ole. Kertokaa yksi virallinen todiste Jeesuksesta. Ei ole yhdessäkään kirjeessä mainittuna tai virallisena asiapaperina missään. Paitsi varastettu tarina Horuksesta 12 opetuslapsen muodossa, ristiinnaulimisineen ja ylösnousemisineen. Kolmen päivän päästä nousi kuolleista, teki ihmetekoja jne.

      Tarkistakaa Horus tarina netistä englanninkielisenä ja alatte saada oikeaa tietoa menneessä olleistä kusetuksista.
      Nussikaa lapsianne edelleen, mutta muuten olkaa hiljaa saatanat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe