Ilmasto lämpeni

Anonyymi-ap

-31c kyllä lämpeni

22

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenna ajelen sähköautolla jonka range on +-150 km ja estän ilmastonmuutosta kaikin tavoin, toivottavasti ensitalvena on jo -50 c tai jopa enemmän.

      • Anonyymi

        Ihan sama,minulla on niin lyhyt työmatka etten tarvitse muutamaan sataan metriin edes patteriautoa.Happamia sano kettu pihlajanmarjoista🤭


    • Anonyymi

      Ilmastonlämpeneminen on väärä ilmaisu. Ilmastonmuutos on se nykyaikainen ja se tarkoittaa sään ja ilmaston ääri-ilmiöiden kärjistymistä. Sataa liikaa, seuraavaksi on liian kuivaa, on liian kuumaa tai kylmää. Ilmaston normaalius katoaa. Toki tässä aloituksessa tämä lämpeäminen on laiskaa ja halpaa huumoria, kun esitetään, ettei ymmärrätetä vuosia puhuttua asiaa.

      • Anonyymi

        Tuo aloittajan ilmaisutyyli on hänen kannanottonsa ilmastonmuutokseen. Hän joko pelkää tai hakee ajatusmaailmalleen huomiota, eikä halua uskoa asiaa, tieteellisistä näytöistä huolimatta.
        Tämä on hyvin selkeää denialismia. Denialismi on eräänlainen typeryyden tuntomerkki. Tässäkin tapauksessa typerys koetti piilottaa vajavaisen älynsä halvan huumorin taakse, mutta jäi heti kiinni.
        Tilanne olisi ollut hänelle hyvin nolo, jos hän olisi kirjoittanut omalla nimellään.


    • Anonyymi

      Lapissa tarvitaan pakkasta ainoan elinkeinonsa vuoksi, mutta Joensuussa ei tarvittaisi. Pakkanen on siis vain viimeinen niitti maakunnan tuhossa.

    • Anonyymi

      Kasvihuone ilmiö.suomessa olis muutoin jääkausi.viisaat ovat ennustaneet aikoja sitten talvet lämpenevät vähälumisia itse möin moottorikelkan 2000-luvun alussa pois.mitäs sillä tekee kun ei ole lunta ja on plus asteita.uskoin viisaita.

    • Anonyymi

      Eipä ole kelkallakaan mukava ajella, kun pakkasta 30 astetta. Mikähän on se ilmaston muutos, ainahan tämä sää on vaihdellut, milloin on pakkasta ja milloin hellettä, taitaa olla ilmastobisnekset liikkeellä.

    • Anonyymi

      Kiitos Sanna ja edellinen hallitus!ilMASTOMUUTOS pysäytettiin.
      Ei ilmiöpöytä ja karkit ihan hukkaan mennyt.

      Arvo pohja

      • Anonyymi

        MAHTAA OLLA LIIAN SUURI KYSYMYS SANNAN HALLITUKSELLE.
        EIKÖHÄ TUO OLE SYYTÄ JÄTTÄÄ JA LÄHTEÄ ROOMAAN PEITON ALLE PIILOON, ETTÄ NEJÄT JALAT NÄKYVÄT.


    • Anonyymi

      Suomi on .... täynnä toimittajien typeryyttä (ilmaston lämpeneminen onkin yht äkkiä ilmastonmuutos) ja vänkyröiden , mitäänsanomattomien termien,terminologian tuputtamista,lainasanoja ja "sivistyssanoja".Ihmisten täydellistä harhaanjohtamista....kiusaamista ja MINÄ,MINÄ,MINÄ - villitystä sekä joukkopsykoosia hintaan pääsyliput 40e/kpl x 2000 hlöä.KÄÄRIJÄ voittoon ja KÄÄRIJÄN managerit.Eikä se lopu siihen.

    • Anonyymi

      Vanha kunnon talvi kuin 1970 pakkasta 40 tammi helmikuu

      • Anonyymi

        Niin,sitä pakkasjaksoa saattoi kestää kaksi-kolmekin viikkoa.Nyky-nilkkasukkaporukka ei siitä tajua mitään - tai ainakin alkaen 2010-luvulta...


      • Anonyymi

        Vv. -61, -63, -66, -67, -68. Talvisin 3-5 viikon pakkasjaksoja. Enossa olleen kotimökin ikkunan pielessä mittari -40 tuntumassa, päivästä toiseen, monesti jopa -44. Mittaria ei enää ole, mutta lyijykynällä tehdyt lukemat näkyy vihkossa vieläkin. Oppi siinä kiskomaan vaatetta niskaansa. Pakkasista huolimatta isäukko ajoi hevospelillä tukkia ja propsia laaniin. Minä kävin hiihtolomilla auttelemassa eli poltin nuotiota ja rakotulia. Tulipaikan luona oli rangoista, kuusenhavuista ja viholaissäkeistä tehty iso laavu, jossa sai lämmitellä niin kuski, kuin hevonenkin. Eihän nämä nyt ole edes mitenkään kovia pakkasia, vaikka tämän päivän kakarat näitä säitä säikkyy.


    • Anonyymi

      Terminen talvi nykyään

      • Anonyymi

        Niin on.Mutta tuo "termisyys" voi äkkiä vaihdella eli voi olla kaksi talvea kuuden kuukauden aikana.Lisäksi se mitä mittarit näyttää on eri asia kuin miltä ulkona näyttää.


    • Anonyymi

      Onko suomalainen autoilija lämmittänyt tänäänkin ilmastoa -31 asteeseen?

      • Anonyymi

        kaikki saastuttajat tulee pakottaa ostamaan sähköauto jottei Suomessa ole jatkossa noin lämmintä tammikuussa, huh huh 🥵


      • Anonyymi

        minä'minä'minä'minä'minä,
        milijuunat miun pittee suaha,
        surkiasta suosta...


      • Anonyymi

        Ilmasto senkun lämpiää 🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki saastuttajat tulee pakottaa ostamaan sähköauto jottei Suomessa ole jatkossa noin lämmintä tammikuussa, huh huh 🥵

        antakkee rahhoo,
        antakkeeee...


    • Anonyymi

      Pikkupakkanen lyhytaikainen nykyään 5-7pv pakkanen yli 20

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe