Meillä nyt mittarissa -27..hrrr...
Paljon teillä on pakkasta?
23
685
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkasta -28 Celsiusta ja 60 cm lumikerros.
- Anonyymi
Aion kyllä lähteä ulos...tuleepahan sitten tämäkin sää koettua.
- Anonyymi
E-P :lla ilmaston lämpenemisen vuoksi -32,2 °C ......siis pakkasen puolella ja viimeksi noissa lukemissa olisiko 5 vuotta sitten. Näin maailma makaa ja ilmastoaktivistit puhuvat paskaa.
- Anonyymi
Maapallo on paljon suurempi kuin mitä sieltä peräkammarin ikkunasta näet. Vai meinaatko että kaikkialla on nyt -30 astetta?
- Anonyymi
Hui..mitä pakkaslukemia...muistakaa pukea paljon kerroksittain päälle. Auto ollut jo kohta 4 tuntia lämmityksessä ja vieläkin näyttää pakastinarkulta...kohta kaupoille oli ilma mikä hyvänsä. :)
- Anonyymi
Niin se pitääkin !!!! Ne hinailee sitten autoja jotka kerkeävät.
- Anonyymi
Muistan kun täällä eteläisessä Suomessakin mitattiin alavimmilla paikoilla pakkaslukemia 35- 38, nyt on nippa nappa 20 ja kauhea uutisointi ja huuto. Pari seuraavaa vuorokautta näyttäisi olevan myös pilvisiä/puolipilvisiä joten ei kunnon pakkasista tietoakaan näillä näkymin...
- Anonyymi
Onhan jääkaapissa se pakastinlokero mutta ei ole tietoa että miten kylmäksi sen saa.
- Anonyymi
Meillä on paljon ....
- Anonyymi
+30
- Anonyymi
tänään -29,9 tohmiksella...näyttää siltä ettei tänään ulos.. serkku se on thaimaan lämmössä...vähän käy kateeksi. no ensiviikolla luvattu jo lauheempaa säätä.
- Anonyymi
Tehdastiellä on reilut -34 aamulla...hui mitä lukemia... no sunnuntaina lauhtuu :)
- Anonyymi
Mitä vilho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vilho
Vihloo...
- Anonyymi
Enemmän kun teillä
- Anonyymi
Tänään torstaiaamuna 4.1 mittarissa 30,9 miinusta...ei lähetä tänään ulos!
- Anonyymi
nyt mittarissa "enää" -24...tulevana yönä alkaa lauhtua!
- Anonyymi
Espanjassakin satoi lunta viime yönä.
Niin kylmä on Suomessa. - Anonyymi
nyt pakkasta -19 asemantiellä..taas tätä kylmyyttä...kohta tilataan matka lämpimään.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa ...
- Anonyymi
aamulla oli -25 .. nyt -17...voi näetä pakkaskelejä..
- Anonyymi
ei ollu Vilho vaan minä...en kerro... :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734