Jahtaamisen aika

Anonyymi-ap

Saas nähdä jahtaanko yksin vai jahdataanko yhdessä 😂 tähän asti yhdessä kyllä, mutta sekin voi muuttua. Miten jotain tilannetta voikin aina odottaa ja on ihan täpinöissään.

43

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketäs ajattelit jahdata?

• Anonyymi

Sitä joka seuraa mua😂 kai se jahti johonkin päättyy. Se milloin, missä tai miten en tiiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä joka seuraa mua😂 kai se jahti johonkin päättyy. Se milloin, missä tai miten en tiiä.

Ällö. Aina suu auki sivulla. Onko sulla lääkitys yh mami 30<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällö. Aina suu auki sivulla. Onko sulla lääkitys yh mami 30<

Ikä meni ohi😂 mitä ällöä siinä jos ihmiset jahtaa toisia? Se on hauskaa. Varsinkin, jos molemmilla tai toisella tulee yhtäkkiä paniikki.

• Anonyymi

Mistä? Joo tämä on mun elämän kohokohta. Joudun mä itsekki paniikkii välillä.

• Anonyymi

Mitä sairasta tässä on? Mun ja hänen mielestään ei mitään🤣 sivulliset vaan vähän katsoo, mutta ei näy haittaavan kumpaakaan.

• Anonyymi

Miks sä aina naurat niin kovasti? Onko elämä niin kovin hauskaa?

• Anonyymi

Perusluonne 🤷‍♀️

• Anonyymi

Koska tätä miestä ei oikeasti naurata nettitodellisuutensa ollenkaan, eikä ilmeisesti sinuakaan näennäisen tuttavallisen rupattelusi merkeissä, mutta kaikki ilmeisesti
        nollautuu omassa päässä puolen tunnin välein ja spinnaus jatkuu

• Anonyymi

Sadisti jo syntyjään.

• Anonyymi

En mä! Mä luulen, että ollaa tietyllä tavalla molemmat yhtä sadisteja. Mä en edes sitä. Aiemmin ajatellut, kun toinen sanoi häntä rääkkääjäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä! Mä luulen, että ollaa tietyllä tavalla molemmat yhtä sadisteja. Mä en edes sitä. Aiemmin ajatellut, kun toinen sanoi häntä rääkkääjäksi.

Sori virheet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu toisen suulla ,"meistä" outoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu toisen suulla ,"meistä" outoa

Siis joo sanoin, mitä mieltä muut ovat.

• Kaippa sitä jokainen onnea jahtaa. Itse jahtaan perusarkea. Joten olen jo saavuttanut tavoitteeni. Mutta en silti pahakseni panisi, jos jotakuta ihanaa voisi välillä halailla.

• Anonyymi

Perusarki on parasta! Se pitää ihmisen järjissään, vaikka rakkauden huuma välillä ottaa valtaan. Varsinkin vapaalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Perusarki on parasta! Se pitää ihmisen järjissään, vaikka rakkauden huuma välillä ottaa valtaan. Varsinkin vapaalla.

Vai rakkauden huumaksi sitä nykyään kutsutaan? 😄

Hekumaisen hurmiolliset nautintohetket.

Alkulämmittelyt hitaasti, hekuman noustessa tahtia kiihdytetään. Painetaan niin kovaa ja nopeasti että hurmiollinen nautinto saavutetaan molemminpuolisesti. Vaihdetaan asentoa kiivaasti. Kunnolla painetaan menemään jotta molemmilla hiki helmeilee iholla valon loisteessa. Sitten huudetaan yhtäaikaa. Kuuluu kitinää, natinaa ja ähinää. Vihdoinkin! Hillopurkki on saatu auki, voidaan kaivaa jäätelö esiin ja aloittaa nauttiminen.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Alkulämmittelyt hitaasti, hekuman noustessa tahtia kiihdytetään. Painetaan niin kovaa ja nopeasti että hurmiollinen nautinto saavutetaan molemminpuolisesti. Vaihdetaan asentoa kiivaasti. Kunnolla painetaan menemään jotta molemmilla hiki helmeilee iholla valon loisteessa. Sitten huudetaan yhtäaikaa. Kuuluu kitinää, natinaa ja ähinää. Vihdoinkin! Hillopurkki on saatu auki, voidaan kaivaa jäätelö esiin ja aloittaa nauttiminen.

😂😂..

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂..

Kyllähän sitä voi seksiäkin harrastaa, ja pitääkin. Mielikuvituksellisia asioita tehdä ja harrastaa. Mutta anaalijutut ei ole mun juttu

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Kyllähän sitä voi seksiäkin harrastaa, ja pitääkin. Mielikuvituksellisia asioita tehdä ja harrastaa. Mutta anaalijutut ei ole mun juttu

Miehet😅 oon tottunut nörtteihin. Häkellyn suorasanaisista miehistä. Niitä nyt muutama tullut vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet😅 oon tottunut nörtteihin. Häkellyn suorasanaisista miehistä. Niitä nyt muutama tullut vastaan.

Mikä mies edellisessä vuorosanassasi oli erityisen suorasanaista? Mitä tulee suorasanaisuuteen, mitä yleisellä tasolla usein peräänkuulutetaan, niin ku sitä sitten toteuttaa menee kädet korville ja alkaa ees taas heijaaminen

• Anonyymi kirjoitti:

Ei parane olettaa nörteistä tai miehistä mitään, tai kenestäkään muustakaan. Me kaikki ollaan kuitenkin erilaisia.

Osaan olla hyvinkin suorasanainen miesnörtti. Kyllä se kun kunnolla sormettaa, niin nainen purkautuu kuin suihkulähde. Pitäisi vain se nainen "saada" ensin. Mutta ei kukaan ihmisjätettä huoli tai halua.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Ei parane olettaa nörteistä tai miehistä mitään, tai kenestäkään muustakaan. Me kaikki ollaan kuitenkin erilaisia.

Osaan olla hyvinkin suorasanainen miesnörtti. Kyllä se kun kunnolla sormettaa, niin nainen purkautuu kuin suihkulähde. Pitäisi vain se nainen "saada" ensin. Mutta ei kukaan ihmisjätettä huoli tai halua.

Mulla on tapana ihastua täysin ujouhin miehiin.

Älä nyt "ihmisjäte" oot varmaan ihan ok ja kivalta vaikuttava. Varmasti löytyy, kun aika on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt "ihmisjäte" oot varmaan ihan ok ja kivalta vaikuttava. Varmasti löytyy, kun aika on.

* ujoihin

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on nähty ja koettu jo niin monta kertaa. Pelleillään vaan tunteilla, petetään tai muuta paskaa.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Kyllä se on nähty ja koettu jo niin monta kertaa. Pelleillään vaan tunteilla, petetään tai muuta paskaa.

Ei kaikki oo samanlaisia kuitenkaan.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Mä huolin, älä mee kierrätykseen!

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️..

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Mutta ethän edes tunne mua. Ei sikaakaan kannata säkissä ostaa.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Kiitos. Mutta ethän edes tunne mua. Ei sikaakaan kannata säkissä ostaa.

Kuullostat OK -tyypiltä, paremmalta kuin sika säkissä.

• Anonyymi

No kuka on tuo jotakuta ihana? 🙃🤗

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

No hitto vie sun kanssas 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Kuullostat OK -tyypiltä, paremmalta kuin sika säkissä.

Jos ihan aikuisten oikeasti haluaa jutella. Niin yhteystieto löytyy kortin kääntöpuolelta.

• Anonyymi kirjoitti:

No kuka on tuo jotakuta ihana? 🙃🤗

Se oli pohdinta. Ei toteamus. Ei ole sitä ihanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No hitto vie sun kanssas 🤭

Pervon ihmisjätteen salainen taito. Mistä tahansa asiasta pystyy keksimään kaksimielistä.

• Anonyymi

Tehdään yhdessä ,käydään lenkillä .

• Anonyymi

Siinä me sovittaisiin Toooosi hyvin yhteen.

• Anonyymi

Entäs jos antaudun ja vilautan valkoisia kalsareita, loppuuko kiinnostus?

• Anonyymi

Hänen kohdallaan ei! Vaikka tukka olis sekaisin ja räkä valuisi niin mä vaan sanoisin et wow😂😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kohdallaan ei! Vaikka tukka olis sekaisin ja räkä valuisi niin mä vaan sanoisin et wow😂😇

Niin, mitäpä pelätä kehon nesteitä vaikka räkä valuiskin. Usein pelätään vain mitä muut ajattelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mitäpä pelätä kehon nesteitä vaikka räkä valuiskin. Usein pelätään vain mitä muut ajattelevat.

Minä ajattelen mitä minun ihastus ajattelee en muiden ajatuksia.
        Häpeän vain ihastukseni edessä kaikkea tuommoista.Ihanaa olisi jos hän hyväksyisi minut sellaisena kuin olen sillä niin minäkin hänet.
        Tämä kuvaus on alku tilateesta missä ei olla edetty mihinkään suuntaan oikein vielä.
        T.nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajattelen mitä minun ihastus ajattelee en muiden ajatuksia.
        Häpeän vain ihastukseni edessä kaikkea tuommoista.Ihanaa olisi jos hän hyväksyisi minut sellaisena kuin olen sillä niin minäkin hänet.
        Tämä kuvaus on alku tilateesta missä ei olla edetty mihinkään suuntaan oikein vielä.
        T.nainen.

Kyllä uskon hänen hyväksyvän ja enemmänkin. Tärkeää on tuo kahdenkeskisyys. Jos jo suhteen alussa ympäristön paineet sanelevat liikaa, ei ole hyvä alku. -eräs mies

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe