😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan.
Ajattelin lähteä kokeilemaan tuota maskihommaa, vaikka vähän epäilyttää kun kaupassakin on vaikea hengitellä suoja naaman edessä.
Linkissä hengitysteiden suojaaminen pakkaselta.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/4cbd6372-c6e2-4c56-9ba2-d70c179bc2cd
Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja
12
230
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhan aikaista
No toi lehtiuutinen on kaksi vuotta vanha, mutta ei kai pakkaselta suojautuminen ole muotiasia.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18195026G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyvä vinkki
Astma ja keuhkoahtauma nyt ainakin pahenevat pakkasessa. Muitakin tapauksia löytyy nettiuutisesta.
- Anonyymi
Nää alotukset heijastelee jostain menneisyydestä, mutta kuudes aisti puttuu eikä sitä tuu
Jotakin tässä anonyymissä kommentissa lienee tarkoitettu sanoa. Sisältö ja motiivi jäi hämäräksi!
- Anonyymi
Kukaan ei näkisi marinistista hymyä https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d010228e-d000-4483-84d1-a135705bb0ff
Neidillä oli iltalenkille lähtiessä 4 tossua (10€/kpl). Ulkorapulle tipahti tossu. Toinen talon kulmalle. Vasemman puolen tossut pysyivät tassuissa kotiin asti. Eikä se lenkki sen pidempi ollut kuin ilman tossuja.
Supersää Espoo. Ilmatieteen laitos sanoo, että tuntuu kuin -27 ja Foreca puolestaan tuntuu kuin -31. Nyt saa ilmaiseksi sitä kallista pakkashoitoa. Pipo päähän ja alkkareissa partsille🥶 (en ainakaan minä). Taitaa iltalenkki jäädä taas pyörähdykseksi.
- Anonyymi
Tuo maski pakkasilla ei ole hyvä idea. Silloin maskipakon aikaan menin bussilla jonnekin ja jätin maskin naamalleni bussista poistuessani. En ehtinyt olla montaa minuuttia ulkona maski naamassani, kun ripset ja kulmakarvani olivat aivan huurussa, :D
Tosiaankin. Joskus mulla on ollut kaulaliina naaman edessä. Siinä on käynyt niin, että hengityksen huuru jäädyttää sen liinan. Mä jätän silmälasit kotiin jos tiedän käyttäväni maskia. Ne huurustuu sisällä. Ulkona se hengityksen höyry pois maskista ei varmaan tee ihollekaan hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233