Niina Lahtinen

Anonyymi-ap

Eikö tätä Niina Lahtista jo itseäänkin hävetä tuo ilmeily putousta mainostaessaan? Yli- ilmeilyä.

32

2853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yliampuvaa Lahtisen esiintyminen muutenkin aina. Ei osaa olla yhtään luonnollinen. Hermostunut jännittäjätyyppi paistaa läpi tuon kaiken koohottamisen.

      • Anonyymi

        Joutava ja inhottava naamanvääntäjä. Vois jäädä jo pois telkkarista.


    • Anonyymi

      Muutenkin lähinnä nolo tyyppi joka luulee olevansa hauska. Yleensä itse nauraa eniten omille jutuilleen.

    • Anonyymi

      Vassari-pullero

      • Anonyymi

        Sinä olet kateellinen ruma persu
        .


    • Anonyymi

      Paljonkin on naamoja,mitkä tökkii ja ohjelmia. Esim.salkkarit,kotimaiset sarjat ihan sairaita ja väkivalta ei ole viihdettä. Maailmalla on sitä ihan tarpeeksi oikeastikin.

    • Anonyymi

      Aivan hirvee akka ja koko putous on paskimpia sarjoja ikinä.

    • Anonyymi

      Niin ei kattoo eikä muitakaan viihdeohjelmia🤭

    • Anonyymi

      Taas lähti yksi viesti oliko epäasiallinen?

      • Anonyymi

        Eikö täällä saakkaan sanoa mielipiteitään??


      • Anonyymi

        Moni ohjelma jää katsomatta tuon muijan takia. On aivan kammottava tekopirteä ja raskas huutaja. Ei pienempiäkään käytöstapoja.


    • Anonyymi

      Ihan hirveä kuminaama. Hillitsisi vähän.

      • Anonyymi

        Eikö oikeasti ole muita juontamaan tuota ohjelmaa? ? Tämän Lahtisen naamanvääntelyä ei kyllä pysty katsomaan. Hitto vieköön! !


    • Anonyymi

      Mitä hänen kasvoilleen on tehty? Turvonneen näköiset…

      • Anonyymi

        Lihonnut viime vuodesta vähän lisää. Kaksoisleukaa pukkaa. Mielenkiintoisilla säkeillä yrittävät peittää ruhoa.


    • Anonyymi

      Paljon mukavammanoloinen ihminen kuin mitä moni kritisoi häntä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osaako hetkeäkään olla ns.normaali?? Kokoajan filmaus päällä? Ärsyttävä!!!

      • Anonyymi00043

        Onkohan sängyssäkin samanlainen?


    • Anonyymi

      Muutaman lyhyen vilauksen perusteella sanoisin, että onneton esiintyjä, joka on pelkillä suhteilla päässyt näkymään julkisuuteen. Ihan lahjaton tyyppi

    • Anonyymi

      Just naulan kantaan! Nuorempana oli nätti, nyt naama muistuttaa kakku lautasta.

    • Anonyymi

      Ennen tuli kateltua ninaa mielellään mut nyt ei enää jaksa kun ne jutut ja tyyli aina samat! Lisäksi lihonut kovasti nii sitä kakkulautas naamaa ei vaa jaksa enää!

    • Anonyymi

      En katso mitään missä hän on mukana.

      • Anonyymi

        En minäkään ilkeä katsoa. Tuolla muijalla on aina rooli päällä, ei osaa olla oma itsensä ja vielä luulee olevansa hauska. Outoa teeskentelyä, yksi vastenmielisimmistä.


    • Anonyymi

      Nina Lahtinen on hyvä juontaja ja antaa myös persuille kunnolla nenille kommenteissa 💪

    • Anonyymi

      Putous on ohjelma joka on tarkoitettu alle 13 vuotiaille. Ei sitä kukaan aikuinen katso.

    • Anonyymi

      Lässyttämiseen kykenee kuka vain. Televisiossa oli ennen ohjelmapäälliköitä ja - johtajia jotka heivasivat takaisin kotiin avuttomat pyrkyrit. Jenni Poikelus kuuluu samaan lässyttäjä ärsyttäjiin.

    • Anonyymi

      On se Niinuska lihonut

    • Anonyymi

      Poikkelus ja Lahtinen ja Pimiä naamoineen, saa katsojan vaihtamaan nopeasti kanavaa.

    • Anonyymi

      Et vois paremmin sanoa! Ja pari muuta siskonpeti akkaa!

    • Anonyymi

      Krisselkää ei ois mitää asiaa noihi piirehi elle olis suku taustaa! Tollasii tolloja löytyy isoine silminee joka marketista!

    • Anonyymi00041

      Tämä nainen kuuluu kans samaa sakkii krisse salmisen ja aku hirviniemenkaa et ei osaa näytellä muuta kun vähän pöhköö pelleilevää, eli omaa itseään! Ihmettelen et ketä on nuoleskeltu et päässy piireihin ja saanu koulut läpi!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe