niin kauan, kun nainen on teistä mustasukkainen? Sit ku nainen menettää mielenkiinnon, eikä ole enää kiinnostunut sun puuhistasi, niin ei olekaan enää niin hauskaa.
Onko teistä miehet hauskaa
11
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan minusta ole hauskaa jos joku on mustasukkainen minusta! Jos olisin suhteessa pitäisin huolen ettei toisen tarvitse olla mustasukkainen!
- Anonyymi
Kyllä, mustasukkaisuus on puutetila.
Ei sellainen ole hauskaa, toivottavasti kenestäkään.
- Anonyymi
Vain luonnevikaiset nauttivat mustasukkaisuudesta.
En osaa sanoa. Kun en harrasta pelleilyä tai pelaamista ihmisillä. Sanon sitten suoraan jos ei kiinnosta tai kiinnostaa.
- Anonyymi
Ei ole hauskaa. Olen tullut siihen tulokseen että olen liian herkkä ja arka. Ei se nainen ole niin lempeä, eikä kukaan muukaan nainen, että voisimme olla yhdessä. Vika ei ole hänessä, enkä tiedä onko se minussakaan. Näin asiat vaan on. Täällä on niin ilkeitä juttuja ja rumia, että en viihdy täällä. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Mustasukkainen nainen on usein väkivaltainen, Hienoahan se on saada turpaansa silloin tällöin, tietää paikkansa.
- Anonyymi
En tunne yhtäkää miestä joka ois saanu turpaan naiselt.
- Anonyymi
Olen nuorempana ollut mustasukkainen, mutta ne ovat johtuneet omista tunnelukoista, jotka on sittemmin käsitelty. En ole koskaan ollut väkivaltainen kuitenkaan.
Muun muassa hylkäämisenpelon tunnelukko aiheuttaa mustasukkaisuutta ja kun sen tiedostaa, niin sille asialle voi jotain tehdä.
Minun tilanteessa muun muassa oma isäni jätti minut monesti autoon nukkumaan, kun olin lapsi ja oli tarkoitus mennä kauppaan. Hän pääsi itse helpommalla, koska olin vilkas lapsi.
Todella pieni asia, mutta reilu 2-vuotiaalle, joka ei ymmärrä tuollaista, tilanne aiheutti hirveän paniikin, kun heräsi yksin autosta eikä ketään aikuista ollut missään.
Nykyään olen mustasukkainen vain silloin, jos siihen on aihetta. Jos joku oikeasti manipuloi ja pelleilee tunteilla tai johtaa harhaan.
Sitä voi sitten myös miettiä, että varmasti itsessäkin on vikaa jos on kuvitellut kaikenlaista. Mielikuvitus on hyvä renki ja tekee elämästä rikkaampaa, mutta isäntänä se ei ole ns. kunnollista äijämatskua.
Buddha
- Anonyymi
Hiljaisuus kylmyys pääosissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897