Missä sitä pystyy Raahessa nykyisin käydä teettään avaimen?

Anonyymi-ap

Missä sitä pystyy Raahessa nykyisin käydä teettään avaimen?

20

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiä, usein olleet markettien yhteydessä jossa koju suutarille, avaimille ja muuhun. Usein on niin jos tiiät suutarin niin tekevät avaimia

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­y­m­­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Suorittelen Oulun tai Yveskan reissua!!

• Anonyymi

Mitenkä olisi Raahen Lukko? Ettei tarvitsisi turhan takia tuhlata rahaa/aikaa Ouluun tai Ylivieskaan ajeluun.

• Anonyymi

Ja minähän en sinne rahojani kanna!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän en sinne rahojani kanna!!!!

Älä sitten valita, ettei Raahessa ole palveluita tarjolla, kun kannat rahasi Ouluun säästäessäsi muutaman centin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten valita, ettei Raahessa ole palveluita tarjolla, kun kannat rahasi Ouluun säästäessäsi muutaman centin.

On Ylivieska ja Tornio myös hyviä ostospaikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On Ylivieska ja Tornio myös hyviä ostospaikkoja

Ylivieskassa ei ole mitään muuta käyttökelpoista kuin Kärkkäinen. Muuten täysin masentava peltihalleja pellolla kapinen kylä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivieskassa ei ole mitään muuta käyttökelpoista kuin Kärkkäinen. Muuten täysin masentava peltihalleja pellolla kapinen kylä.

Ei oo ees ssab:eeta eikä subutexaajia kuten Raahesa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo ees ssab:eeta eikä subutexaajia kuten Raahesa.

Kuvittelet vain. Kyllä narkit ovat löytäneet myös Ylivieskan. Eihän siellä todellakaan ole mitään muuta, kuin tylsyytää ja kurjuutta.

• Anonyymi

Kitimarketisa on Kellolan puoti. Nahkaa ja kilistimiä.

• Anonyymi

Miksi minun kysymykseni "miksi et" vastaukseen "minähän en rahojani sinne vie" kommenttiin jo kahdesti poistettu 😂😂 mikä siinä muka sääntöjen vastaista?????????

• Anonyymi

Tee ite puusta ja tai vie ilmakankaale

• Anonyymi

A-Marketista saa ainakin viikonlopun virta-avaimen, ei tartte erikseen teettää, käy kaikille...

• Anonyymi

Jos roppola tai kellola vaihtoehot, nii oon iliman avainta, kyllä jämpti on näin!!!!!

• Anonyymi

Pitäisikö olla Siuvatti tai Hänninen? Pistä luuta nojaamaan ovea vasten niin, kuin ennekin. Vero kuitenkin huumehörhöjä.

• Anonyymi

Ylikuljake tai Höväri käy mulle T.namisetä

• Anonyymi

Lukko Flink tai ViitolaHiitolan osto ja myynti/lutikat kaupanpääle Saloisten ytimessä.

• Anonyymi

Kellola tekee vaikka kivestä sulle avaimen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe